TREK DIESEL 2004 - krijgt nieuw leven

Toon hier je fiets! Ook voor je nieuwe project in opbouw. (s.v.p. één onderwerp per fiets).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
: Diesel-Powered :
TREK DIESEL 2004 - krijgt nieuw leven

Bericht door : Diesel-Powered : » za mar 21, 2015 11:07 pm

heb vorig jaar zomer een trek diesel gekocht via marktplaats
voor mij zag ie der erg mooi uit maar toen geen verstand van zaken ,dus al vrij snel na aankoop kwamen de eerst probleempjes te voor schijn
ik had de keus om m weer door te verkopen maar dat vind ik niet netjes aangezien ik t ook een beetje zuur vond

dus ben voor de andere optie gegaan

nieuwe eigenaar nieuwe onderdelen , dus zo doende ben ik stukje bij beetje dingen gaan vervangen eerst een nieuwe derailleur pad maar ja fiets uit 2004 die maar een jaar in productie is geweest ga daar maar een pad voor vinden nergens te vinden kwam een frans bedrijf tegen die maken ze op aanvraag SoShangers zonder hun had ik geen bruikbare fiets gehad nu

toen dat geregeld was kwam ik in contact met de mensen van WECB WE customize bikes
en via daar ben ik gaan upgrade hun hebben me met alles geholpen en t 1 en andere echt custom maat werk te maken
de achter as is van 20mm naar 12 mm gemaakt door WECB weer een ding waar me bike niet zonder kan 20mm hubs worden niet meer gemaakt

genoeg gepraat meer info kan altijd hier een foto van hoe ik me bike kocht of kijk mijn bike of profiel ,ik ben nieuw hier en niet bekend met forums dus even zien hoe alles werktAfbeelding

stickers er af

Afbeelding

meer fotos volgen nog ik ga morgen denk even een paar mooie fotos maken , alleen t frame de remset en de zadelpen en de achterdemper zijn nog t zelfde

Flip van Veen

Bericht door Flip van Veen » za mar 21, 2015 11:36 pm

Nice hier hou ik van leuk project succes ermee en vooral veel plezier!
What goes up must come down(hill)

Bericht door : Diesel-Powered : » zo mar 22, 2015 5:22 pm

Flip van Veen schreef:Nice hier hou ik van leuk project succes ermee en vooral veel plezier!
zo juist even nieuwe fotos gemaakt aleen t zadel en zadel pen moeten nog worden veranderd en daar na kleine dingetjes

Lars TB

Bericht door Lars TB » zo mar 22, 2015 9:25 pm

Gaaf! Mooie klassieker! Zal nog heel behoorlijk werken en is misschien zelfs wel een moderne demper waard!

Rond vork?

Bericht door : Diesel-Powered : » zo mar 22, 2015 10:48 pm

Lars TB schreef:Gaaf! Mooie klassieker! Zal nog heel behoorlijk werken en is misschien zelfs wel een moderne demper waard!

Rond vork?
Hehe ja dat zeker kon voor de Magura vork helaas geen spare parts meer krijgen om m te laten servicen , Helaas pinda kaas

dus inderdaad heb een nieuw vorkje der in ,en qua demper die er achter in zit die doet t nog super , nieuwere modelle hebbe dat lkkre geluid niet meer Pttttjssss

ik zet er binnekort nieuwe foto op :dribble: :dribble: :dribble:

Bericht door : Diesel-Powered : » di mar 24, 2015 11:13 pm

Zoals beloofd hier wat nieuwe fotos :D Afbeelding

Afbeelding http://i945.photobucket.com/albums/ad29 ... 040248.jpg

als je de fotos door klikt zie je meer fotos tis een album alleen met me fiets

Een hele waslijst aan veranderingen en nieuwe onder deelen maar ben nog niet klaar deze week nieuw zadel en zadelpen als t goed is daar na een nieuwe rem set en dan zie ik wel weer Work in progress

ratty

Bericht door ratty » wo mar 25, 2015 8:18 am

:o die is VET geworden
Specialized demo 8(2011)
specialized demo 7 1(2008)verkocht
be 1 team dh pro(2006)verkocht
be 1woodbumble(2005)verkocht

Bericht door : Diesel-Powered : » zo apr 05, 2015 12:35 am

Hijs nog niet af hoor :lol: wil nog een paar dingen der aan veranderen mischien t frame opnieuw laten spuiten maar en nieuwe remset , seatpost en zadel zijn nu al veranderd

ratty

Bericht door ratty » zo apr 05, 2015 8:05 pm

Je bent al goed bezig. Keep It up :evil:
Specialized demo 8(2011)
specialized demo 7 1(2008)verkocht
be 1 team dh pro(2006)verkocht
be 1woodbumble(2005)verkocht

Bericht door : Diesel-Powered : » wo apr 08, 2015 2:09 pm

Afbeelding

nieuw zadel . Fizik zeak en nieuwe carbon zadelpen en race face frame protector ,weet iemand onderdeele tegen chainrub ? ooit wat voor gezien soort kralen voor om je kabel maar kan t nergens meer vinden

Bericht door : Diesel-Powered : » wo okt 14, 2015 10:13 pm

beetje bij beetje word me project steeds beter naar mijn eigen voorkeur vast niet het beste voor race maar ik bouw me eigen dream machine de bandjes verandere denk nog wel vind het iets te fancy maar niet verkeerd
afgelopen week een Monster T op de kop getikt waar ik Heeeuul erg blij mee ben want zon boxxer vorkje zag er maar wat lullig uit op zon tank van een fiets

Afbeelding

Plaats reactie