voor mij zag ie der erg mooi uit maar toen geen verstand van zaken ,dus al vrij snel na aankoop kwamen de eerst probleempjes te voor schijn
ik had de keus om m weer door te verkopen maar dat vind ik niet netjes aangezien ik t ook een beetje zuur vond
dus ben voor de andere optie gegaan
nieuwe eigenaar nieuwe onderdelen , dus zo doende ben ik stukje bij beetje dingen gaan vervangen eerst een nieuwe derailleur pad maar ja fiets uit 2004 die maar een jaar in productie is geweest ga daar maar een pad voor vinden nergens te vinden kwam een frans bedrijf tegen die maken ze op aanvraag SoShangers zonder hun had ik geen bruikbare fiets gehad nu
toen dat geregeld was kwam ik in contact met de mensen van WECB WE customize bikes
en via daar ben ik gaan upgrade hun hebben me met alles geholpen en t 1 en andere echt custom maat werk te maken
de achter as is van 20mm naar 12 mm gemaakt door WECB weer een ding waar me bike niet zonder kan 20mm hubs worden niet meer gemaakt
genoeg gepraat meer info kan altijd hier een foto van hoe ik me bike kocht of kijk mijn bike of profiel ,ik ben nieuw hier en niet bekend met forums dus even zien hoe alles werkt

stickers er af

meer fotos volgen nog ik ga morgen denk even een paar mooie fotos maken , alleen t frame de remset en de zadelpen en de achterdemper zijn nog t zelfde