SSWC2015 Japan

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
tismilucas
SSWC2015 Japan

Bericht door tismilucas » ma jul 21, 2014 8:24 am

Blijkt het SSWC in 2015 naar Japan te gaan.
phoe...

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jul 21, 2014 9:40 am

Roadtrip?
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

tismilucas

Bericht door tismilucas » ma jul 21, 2014 10:50 am

Wij hadden/hebben het in onze planning staan. Als het financieel mogelijk is gaan we naar Japan en laten we Sicilië voor wat het is. Maken er dan gelijk een vakantie van.
phoe...

willem12

Bericht door willem12 » ma jul 21, 2014 3:19 pm

Niet iedereen was even blij met de Alaska versie, benieuwd hoe de Japanners het aanpakken.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

ott

Bericht door ott » ma jul 21, 2014 5:21 pm

lekker sushi
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

tismilucas

Bericht door tismilucas » di jul 22, 2014 8:47 am

Hoorde ook wat van die geruchten Willem.
phoe...

tismilucas

Bericht door tismilucas » di jul 22, 2014 9:06 am

Inderdaad... Niet zomaar een gerucht. Angry Singlespeeder gaat nogal 'tekeer' in zijn relaas over de gebeurtenissen. In Cogne was ik tijdens de race de 'dupe' van onze vrienden uit Alaska. Alhoewel het toen nog allemaal redelijk onschuldig bleef.
Alhoewel de meningen nogal verdeeld blijken op de FB-pagina van het event. Bringing back the sin into SINgle speed was niet naar ieders zin. Dat dan weer wel.

2015 dus naar Japan (Hakuba in de buurt van Nagano). Alhoewel ik Koh slechts oppervlakkig ken lijkt het mij dat het goed georganiseerd zal zijn.
Vliegen naar Tokyo en van daaruit met het OV (gelukkig is het geen NS) naar Hakuba (vlak bij Nagano). OV is ongeveer 5 uren reizen met trein en/of bus. Gezamelijke taxibus is zo'n 6 uur reizen.

Verschillende prijzen met verschillende maatschappijen. Van 1100 (KLM lijnvlucht) tot 550 euro met een 'prijzenpakker'.
phoe...

Pino

Bericht door Pino » di jul 22, 2014 8:51 pm

willem12 schreef:Niet iedereen was even blij met de Alaska versie, benieuwd hoe de Japanners het aanpakken.
Leuk stuk was het.

Waarom mensen geassocieerd wensen te worden met alcoholinname en/of een fascistische organisatie heb ik nooit begrepen.

marten

Bericht door marten » di jul 22, 2014 9:18 pm

tismilucas schreef:Inderdaad... Niet zomaar een gerucht. Angry Singlespeeder gaat nogal 'tekeer' in zijn relaas over de gebeurtenissen. In Cogne was ik tijdens de race de 'dupe' van onze vrienden uit Alaska. Alhoewel het toen nog allemaal redelijk onschuldig bleef.
Alhoewel de meningen nogal verdeeld blijken op de FB-pagina van het event. Bringing back the sin into SINgle speed was niet naar ieders zin. Dat dan weer wel.

2015 dus naar Japan (Hakuba in de buurt van Nagano). Alhoewel ik Koh slechts oppervlakkig ken lijkt het mij dat het goed georganiseerd zal zijn.
Vliegen naar Tokyo en van daaruit met het OV (gelukkig is het geen NS) naar Hakuba (vlak bij Nagano). OV is ongeveer 5 uren reizen met trein en/of bus. Gezamelijke taxibus is zo'n 6 uur reizen.

Verschillende prijzen met verschillende maatschappijen. Van 1100 (KLM lijnvlucht) tot 550 euro met een 'prijzenpakker'.
(gedemonteerde) fiets mee in de trein heet in Japan Rinko, met Rinko & Bicycle in de zoekmachine kom je wel verder
/Marten

Plaats reactie