SSWC2015 Japan
Moderators:JJ, Beheerders
-
Blijkt het SSWC in 2015 naar Japan te gaan.
phoe...
-
-
-
Inderdaad... Niet zomaar een gerucht. Angry Singlespeeder gaat nogal 'tekeer' in zijn relaas over de gebeurtenissen. In Cogne was ik tijdens de race de 'dupe' van onze vrienden uit Alaska. Alhoewel het toen nog allemaal redelijk onschuldig bleef.
Alhoewel de meningen nogal verdeeld blijken op de FB-pagina van het event. Bringing back the sin into SINgle speed was niet naar ieders zin. Dat dan weer wel.
2015 dus naar Japan (Hakuba in de buurt van Nagano). Alhoewel ik Koh slechts oppervlakkig ken lijkt het mij dat het goed georganiseerd zal zijn.
Vliegen naar Tokyo en van daaruit met het OV (gelukkig is het geen NS) naar Hakuba (vlak bij Nagano). OV is ongeveer 5 uren reizen met trein en/of bus. Gezamelijke taxibus is zo'n 6 uur reizen.
Verschillende prijzen met verschillende maatschappijen. Van 1100 (KLM lijnvlucht) tot 550 euro met een 'prijzenpakker'.
Alhoewel de meningen nogal verdeeld blijken op de FB-pagina van het event. Bringing back the sin into SINgle speed was niet naar ieders zin. Dat dan weer wel.
2015 dus naar Japan (Hakuba in de buurt van Nagano). Alhoewel ik Koh slechts oppervlakkig ken lijkt het mij dat het goed georganiseerd zal zijn.
Vliegen naar Tokyo en van daaruit met het OV (gelukkig is het geen NS) naar Hakuba (vlak bij Nagano). OV is ongeveer 5 uren reizen met trein en/of bus. Gezamelijke taxibus is zo'n 6 uur reizen.
Verschillende prijzen met verschillende maatschappijen. Van 1100 (KLM lijnvlucht) tot 550 euro met een 'prijzenpakker'.
phoe...
(gedemonteerde) fiets mee in de trein heet in Japan Rinko, met Rinko & Bicycle in de zoekmachine kom je wel verdertismilucas schreef:Inderdaad... Niet zomaar een gerucht. Angry Singlespeeder gaat nogal 'tekeer' in zijn relaas over de gebeurtenissen. In Cogne was ik tijdens de race de 'dupe' van onze vrienden uit Alaska. Alhoewel het toen nog allemaal redelijk onschuldig bleef.
/Marten