Evil Uprising, REVIEW Oval chainring.
Moderator:Beheerders
Terpentine verdampt toch met uitwrijven, blijft toch niks van achter? Bij de eerste plakpoging had ik wel gewoon met dreft schoongemaakt, bleef ook niet plakken. Erna zwaarder geschut dacht ik met terpentine.frykt schreef:Terpentine is vettig, dus geen ontvetter...
Dat zal de reden wel zijn.
Met wasbenzine of gewoon met dreft ontvetten vooraleer
een sticker te plakken.
Life begins at the end of your comfortzone.
Hier wat info:Tuup J schreef:Heb je misschien een link?
http://forum.carclean.nl/cc_postst16321 ... pping.aspx
http://forum.carclean.nl/cc_postst11754 ... tings.aspx
Terpentine verdampt inderdaad, maar er blijft een vettige laag achter.Tuup J schreef:Terpentine verdampt toch met uitwrijven, blijft toch niks van achter? Bij de eerste plakpoging had ik wel gewoon met dreft schoongemaakt, bleef ook niet plakken. Erna zwaarder geschut dacht ik met terpentine.frykt schreef:Terpentine is vettig, dus geen ontvetter...
Dat zal de reden wel zijn.
Met wasbenzine of gewoon met dreft ontvetten vooraleer
een sticker te plakken.
De benaming van terpentine in Vlaanderen is White Spirit. Terpentine of white spirit mag absoluut NIET gebruikt worden om te ontvetten...
Dit is een veel voorkomende fout.
+ speed never kills, suddenly becoming stationary is what gets you +
Op rubber zal enkel iets 'plakken' na vulcanisatie...
Hetzelfde zoals de Plastidip spuitlagen aan elkaar hechten / een geheel vormt.
Heeft de leverancier geen 'supertacky' lijm ipv. wat onder het standaard stickervinyl zit?
(had vooraf even aangegeven wat je idee was Tuup!)
Zoals je een binnenband plakt met de speciale solutie lijm, dat dus de plakker een geheel word met de binnennband.
Naja 'echte' vulcanisatie gebeurt met verhitting
Hetzelfde zoals de Plastidip spuitlagen aan elkaar hechten / een geheel vormt.
Heeft de leverancier geen 'supertacky' lijm ipv. wat onder het standaard stickervinyl zit?
(had vooraf even aangegeven wat je idee was Tuup!)
Zoals je een binnenband plakt met de speciale solutie lijm, dat dus de plakker een geheel word met de binnennband.
Naja 'echte' vulcanisatie gebeurt met verhitting
www.youtube.com/watch?v=TpefrivcD38
No more words needed!
Tire clearance idd krap, maar zelf nog geen probleem mee gehad. Zelfs niet in extreem modderig weer, waarbij de modder zich bij elke bike ophoopt achter het bb.
No more words needed!
Tire clearance idd krap, maar zelf nog geen probleem mee gehad. Zelfs niet in extreem modderig weer, waarbij de modder zich bij elke bike ophoopt achter het bb.
Life begins at the end of your comfortzone.
32t is goed te doen, hier op de lokale rondjes, Ardennen en in Finale kwam ik er ook bijna alles mee naar boven. Behalve als je kapot bent en er een steile technische klim kwam, dan was het toch afstappen en wat energie sparen.jaspero schreef:Hoe bevalt de 32t voor wat betreft het klimmen. Twijfel tussen 30t en 32t gecombineerd met 11/36. Voor hier zal het niet veel uitmaken maar in het buitenland wellicht wel.
Ik moet wel zeggen dat je redelijk fit moet zijn en power moet hebben, ook voor sommige beklimmingen in de Ardennen. Na een paar weken niet fatsoenlijk enduro gereden te hebben of xc, had ik het afgelopen weekend wel zwaar in Malmedy met sommige beklimmingen. 30t is te licht denk ik voor de afdalingen, met 32t gebruik ik mijn zwaarte versnelling voor de afdalingen al.
Life begins at the end of your comfortzone.
Voor het klimmen zou een 30t dan wel goed zijn begrijp ik. In verband me wisselende fitheid 
Je bedoelt dat je bij het bijtrappen nog genoeg bij kan zetten? Ik weet niet of ik dat nog doe. Merkte ind e vogezen dat ik aan de redelijk aan de limiet zat op de afdalingen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van rijstijl.

Je bedoelt dat je bij het bijtrappen nog genoeg bij kan zetten? Ik weet niet of ik dat nog doe. Merkte ind e vogezen dat ik aan de redelijk aan de limiet zat op de afdalingen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van rijstijl.
- Trail Freak
- Berichten:218
- Lid geworden op:zo feb 26, 2012 7:15 pm
- Locatie:Breda
Een 42T achter zou evt ook nog kunnen:
http://www.oneupcomponents.com/
http://www.oneupcomponents.com/
Nope, door het delta systeem is de shock in het begin van zijn travel redelijk small bump sensitive, in zijn mid stroke redelijk linear tot progressive en tegen het einde aan bouwt die zich heel mooi progressive op. Ik heb echt niet het idee dat ik op een 150mm travel bike rijdt, voelt eerder als 180mm aan.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
- Berichten:115
- Lid geworden op:vr okt 12, 2012 8:43 am
- Locatie:Utrecht
Een combinatie, x01 derallieur en shifter, xx1 ketting en cassette.
xx1 cassette ivm het grootste tandwiel wat bij deze cassette van staal is. Zal hopelijk minder snel slijten. En bij de zwarte x01 cassette vind ik het erg jammer dat die zwarte coating er vanaf slijt na verloop van tijd.
xx1 cassette ivm het grootste tandwiel wat bij deze cassette van staal is. Zal hopelijk minder snel slijten. En bij de zwarte x01 cassette vind ik het erg jammer dat die zwarte coating er vanaf slijt na verloop van tijd.
Life begins at the end of your comfortzone.