Dus in 3 dagen?

Moderator:Beheerders
Niet helemaal dezelfde fiets, want géén S-Works model maar wel met hogere wielen... Met deze fiets ga ik komende zondag proberen een nette tijd neer te zetten in het Tuig zijn achtertuin bij de Monstertijdrit.Het TUIG schreef:Ik heb gehoord dat TBB zo een fiets heeft:
Dus in 3 dagen?
Zit ik ook nog aan te denken, maar Steven bood dit aan. Hangt ook van het weer af. Nog even over nadenken.Bronco Billy schreef:Dat is inderdaad nogal een etappeschema. Hoe dan ook veel succes gewenst! Veel stukken die twee weken geleden nog supermul lagen, zullen nu weer een stuk vaster (en sneller) zijn.
De eerste uren vanaf de Noordkaap kun je inderdaad prima met lamp doen. Niet dat ik je een overnachting in het immer gezellig bruisende huize Fools wil onthouden, maar kun je niet beter de tent op de Noordkaap zetten? Er is daar geloof ik ook een campinkje vlakbij.
Kunnen we het zo afspreken dat elke starter door Heer Sloof aan de Noordkaap wordt afgezet en elke finisher door Heer 12 aan de meet met bubbelplonk wordt opgewacht?fools schreef:Als je de eendenvijver niet wil doen dan doe je de 'Marten' variant.
Ik rij niet met je op het eerste stuk maar ik zet je wel af bij noordkaap, ..lekker vroeg dus dat geeft je een goede start.
Eh...nee.bert l. schreef:Kunnen we het zo afspreken dat elke starter door Heer Sloof aan de Noordkaap wordt afgezet en elke finisher door Heer 12 aan de meet met bubbelplonk wordt opgewacht?fools schreef:Als je de eendenvijver niet wil doen dan doe je de 'Marten' variant.
Ik rij niet met je op het eerste stuk maar ik zet je wel af bij noordkaap, ..lekker vroeg dus dat geeft je een goede start.
Dat is alleen maar het geval op zondag+ op maandag t-m zaterdag kan je al om 05:10u in Grunn in de trein stappen, zie ook hierfools schreef:De trein van Grunn naar Roodeschool vertrekt pas 7.20 u .
Dat noem ik geen bikePACKEN meer, dat is gewoon non-stop buffelen. Je kan mij niet wijsmaken dat hij (of die belgen op de 2e plaats) de tijd hebben genomen om echt te gaan slapen...willem12 schreef:...Alan Goldsmith heeft een paar dagen geleden de tijd op de Lakeland 200 scherper gesteld. ( http://www.selfsupporteduk.net/routes/Lakeland200.html)