TNNZ - Prelude

Voor woon-werk verkeer op een snelle fiets en light camping.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » wo sep 25, 2013 5:18 pm

Ik heb gehoord dat TBB zo een fiets heeft:

Afbeelding

Dus in 3 dagen?

:lol:
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

fools

Bericht door fools » wo sep 25, 2013 7:14 pm

Bram heeft al een bed alhier gereserveerd dus ik kan bevestigen dat hij een poging gaat ondernemen.

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo sep 25, 2013 8:44 pm

Het TUIG schreef:Ik heb gehoord dat TBB zo een fiets heeft:

Afbeelding

Dus in 3 dagen?

:lol:
Niet helemaal dezelfde fiets, want géén S-Works model maar wel met hogere wielen... Met deze fiets ga ik komende zondag proberen een nette tijd neer te zetten in het Tuig zijn achtertuin bij de Monstertijdrit.

Die TNNZ zie ik als een soort van UberMonstertijdrit. Het plan is om de eerste dag het meest te fietsen, namelijk van de Noordkaap naar Hengelo. Dat is 221.9km. De tweede dag staat er zo'n 205.2km op de rol, dan wil ik kijken of Venlo haalbaar is. Dan hoef ik de derde dag nog maar zo'n 133.8km uit te bollen tot Vaals waar meneer W12 mij hopenlijk met champagne en bloemen opwacht. 8)

Of bovenstaande een haalbare kaart is? Geen idee, maar ik ga ervoor. Bij de TNWO kon ik flink doorjakkeren maar daar was ik minder beladen dan nu. Ik wil wel proberen om zo vroeg mogelijk te starten op zondag. Ik kan bij huize Fools overnachten, dan pak ik op zondagmorgen 07:22 uur de eerste trein naar Roodeschool. Dat ligt 5 km van de kustlijn af. Dan hoop ik om pakweg 8:30 uur te kunnen starten... Dan heb ik 10,5 uur voor de zon ondergaat. Ik kan nog doorrijden tot ik een camping zie of een geschikte wildkampeerplek.

TBB

fools

Bericht door fools » wo sep 25, 2013 8:55 pm

Eerste dag naar Hengelo in 10 en half uur en dan nog een camping opzoeken, mmm.
Neem een goede lamp mee Bram! Serieus.

ochikiro

Bericht door ochikiro » wo sep 25, 2013 10:23 pm

Ik ga je het avontuur niet ontraden. Succes en veel plezier!

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo sep 25, 2013 10:30 pm

fools schreef:Eerste dag naar Hengelo in 10 en half uur en dan nog een camping opzoeken, mmm.
tuurlijk, ik ga echt niet op weg zonder... (heb zelfs een extra accu bij me)

TBB

fools

Bericht door fools » wo sep 25, 2013 11:19 pm

Als er iemand is die zo'n krankzinnig schema als Bram bedacht heeft kan volbrengen dan is Bram zelf wel! Go for it onverzettelijke reus.
Ik zal kijken of ik je nog het eerste stuk uit wind kan houden.

marten

Bericht door marten » do sep 26, 2013 8:20 am

fools schreef:Eerste dag naar Hengelo in 10 en half uur en dan nog een camping opzoeken, mmm.
Juist de eerste uren van de TNNZ lijken mij uitstekend geschikt om in het donker te fietsen
/Marten

didadunlop

Bericht door didadunlop » do sep 26, 2013 8:36 am

Bed bij mr Fools...

Dat ga ik onthouden voor mijn poging. :D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Bronco Billy

Bericht door Bronco Billy » do sep 26, 2013 9:28 am

Mozes kriebel, eerst de MTR en dan in drie dagen TNNZ? Dat is inderdaad nogal een etappeschema. Hoe dan ook veel succes gewenst! Veel stukken die twee weken geleden nog supermul lagen, zullen nu weer een stuk vaster (en sneller) zijn.

De eerste uren vanaf de Noordkaap kun je inderdaad prima met lamp doen. Niet dat ik je een overnachting in het immer gezellig bruisende huize Fools wil onthouden, maar kun je niet beter de tent op de Noordkaap zetten? Er is daar geloof ik ook een campinkje vlakbij.
Laatst gewijzigd door Bronco Billy op do sep 26, 2013 9:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » do sep 26, 2013 9:29 am

Bronco Billy schreef:Dat is inderdaad nogal een etappeschema. Hoe dan ook veel succes gewenst! Veel stukken die twee weken geleden nog supermul lagen, zullen nu weer een stuk vaster (en sneller) zijn.

De eerste uren vanaf de Noordkaap kun je inderdaad prima met lamp doen. Niet dat ik je een overnachting in het immer gezellig bruisende huize Fools wil onthouden, maar kun je niet beter de tent op de Noordkaap zetten? Er is daar geloof ik ook een campinkje vlakbij.
Zit ik ook nog aan te denken, maar Steven bood dit aan. Hangt ook van het weer af. Nog even over nadenken.

TBB

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » do sep 26, 2013 5:00 pm

Ik leef nu al met je mee Bram! ;)

ott

Bericht door ott » do sep 26, 2013 5:23 pm

Bram, have fun!!
Als ik ergens in de buurt van mijn woonplaats iets moet regelen hoor ik het wel
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

willem12

Bericht door willem12 » vr sep 27, 2013 11:02 am

Tall Boy Bram schreef:Dan hoef ik de derde dag nog maar zo'n 133.8km uit te bollen tot Vaals waar meneer W12 mij hopenlijk met champagne en bloemen opwacht. 8)
Unsupported Endurance Racing heeft zo zijn voordelen voor de organisatie.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

bert
Contacteer:

Bericht door bert » vr sep 27, 2013 3:40 pm

Als TBB slaagt, kan het woord PRELUDE uit de topicnaam verwijderd worden. Dan kunnen we met de partituur z'n GPX zijn symphonie proberen na te fietsen. GO TBB.
Humps are for camels

dader

Bericht door dader » zo sep 29, 2013 8:04 am

Is ie al op pad?

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » zo sep 29, 2013 8:45 am

volgende week zondag is het zover. Eerst zomenteen de Monstertijdrit in Almere rijden. Eitje natuurlijk in vergelijking met TNNZ.... :oops:

TBB

willem12

Bericht door willem12 » wo okt 02, 2013 10:25 am

Het weer ziet er goed uit. Droog en lekker fris, kun je de warmte goed afvoeren. Afgelopen weekend is er wereldrecord marathon lopen gevestigd en Alan Goldsmith heeft een paar dagen geleden de tijd op de Lakeland 200 scherper gesteld. ( http://www.selfsupporteduk.net/routes/Lakeland200.html ). Ik heb er groot vertrouwen in Bram !!

Geen druk, geen druk :angelnot: :angelnot:
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo okt 02, 2013 1:23 pm

De MTR is goed gegaan, onder de 3:30 gefinished in 3:26:nogwat, tevreden dus. Was wel goed stuk na afloop maar wel gaaf om met 51km/u over de finishlijn te knallen...

Gisterenavond fiets de laatste dingen aangedaan. Tassen zitten erop zoals ik wil, indeling gemaakt met alle zooi. Stapeltjes kleding klaargelegd wat ik aan ga doen en wat ik als reserve/droog spul meeneem. De routes in de Garmin, de laatste kleine dingentjes via de winkel besteld, komen morgen binnen. De Ogre rolt als vanouds maar remt als een dolle met nieuwe blokken en met perfect afgestelde Magura's.

Tentje opgezet zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Eten/drinken bij me. Heb er zin in. Weer lijkt mee te gaan werken. Op zondagmorgen knecht fools me de eerste kilometers.

Gisterenavond nog maar weer eens het hele topic doorgenomen of ik nog dingen vergeten was. Hoe zat dat met een zekere eendenvijver/zwanenmeer waar je niet mocht komen? Zit dat er nu wel of niet in en waar is dat dan precies?

TBB

fools

Bericht door fools » wo okt 02, 2013 1:28 pm

Als je de eendenvijver niet wil doen dan doe je de 'Marten' variant.
Ik rij niet met je op het eerste stuk maar ik zet je wel af bij noordkaap, ..lekker vroeg dus dat geeft je een goede start.

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » wo okt 02, 2013 4:29 pm

fools schreef: Ik rij niet met je op het eerste stuk maar ik zet je wel af bij Noordkaap, ..
Wat een luxe!!

bert
Contacteer:

Bericht door bert » do okt 03, 2013 8:45 am

fools schreef:Als je de eendenvijver niet wil doen dan doe je de 'Marten' variant.
Ik rij niet met je op het eerste stuk maar ik zet je wel af bij noordkaap, ..lekker vroeg dus dat geeft je een goede start.
Kunnen we het zo afspreken dat elke starter door Heer Sloof aan de Noordkaap wordt afgezet en elke finisher door Heer 12 aan de meet met bubbelplonk wordt opgewacht?
Humps are for camels

fools

Bericht door fools » do okt 03, 2013 8:50 am

bert l. schreef:
fools schreef:Als je de eendenvijver niet wil doen dan doe je de 'Marten' variant.
Kunnen we het zo afspreken dat elke starter door Heer Sloof aan de Noordkaap wordt afgezet en elke finisher door Heer 12 aan de meet met bubbelplonk wordt opgewacht?
Eh...nee.
Gaat vrouw Fools niet mee akkoord vrees ik.
Normaal gesproken is het slim om een van de campings vlakbij op te zoeken en dan vroeg je boeltje op te breken.
De trein van Grunn naar Roodeschool vertrekt pas 7.20 u .

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » do okt 03, 2013 11:05 am

fools schreef:De trein van Grunn naar Roodeschool vertrekt pas 7.20 u .
Dat is alleen maar het geval op zondag+ op maandag t-m zaterdag kan je al om 05:10u in Grunn in de trein stappen, zie ook hier

Mocht je toch persé op zondag willen starten dan zou ik eventueel ook nog wel als taxi kunnen dienen... Overnachting kan ook nog wel geregeld worden, alleen tentje in de achtertuin opzetten wordt lastig met een woonboot ;)
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op do okt 03, 2013 11:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » do okt 03, 2013 11:08 am

willem12 schreef:...Alan Goldsmith heeft een paar dagen geleden de tijd op de Lakeland 200 scherper gesteld. ( http://www.selfsupporteduk.net/routes/Lakeland200.html)
Dat noem ik geen bikePACKEN meer, dat is gewoon non-stop buffelen. Je kan mij niet wijsmaken dat hij (of die belgen op de 2e plaats) de tijd hebben genomen om echt te gaan slapen...
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

Plaats reactie