Wat meer in het bereik van mijn budget

Moderator:Beheerders
Da's een hele goede vraag. Omdat we de track nu crowd sourcen wil ik hem niet voor mezelf houden, maar ik denk dat ik hem "op aanvraag" ga maken. Dus wel voor iedereen te rijden, maar niet voor iedereen te vinden.Repelsteel schreef: Hoe lang blijven de tracks eigenlijk beschikbaar om te downloaden?
Repelsteel
Leuk dat je erover begint, .het gevoel kwam net weer terug in de vingers.willem12 schreef:@Fools
Heb je wel een stuur zonder "death grip" deze keer? Ik zou er niet aan mee willen werken dat al je gevoel definitief uit je handen verdwenen is.....
Jullie gaan op zondag finishen? Ik ga denk a.s. zondag Roermond-Sittard bekijken en dan de 8e tussen Sittard en Vaals heen en weer. Ik de finish absoluut meemaken !!
Dat heeft natuurlijk mijn voorkeur. Maar ik wil wel de eerste finishers persoonlijk feliciteren. Je hebt mijn telefoonummer, vertel onderweg per sms waar je overnacht.fools schreef:...Of wil je liever, zelf fris als een hoentje , drie volledig uitgeputte types na 550 km en een gruwelijke slotklim met holle ogen en slijm op de bek boven komen kruipen![]()
Top, doen we!willem12 schreef:Dat heeft natuurlijk mijn voorkeur. Maar ik wil wel de eerste finishers persoonlijk feliciteren. Je hebt mijn telefoonummer, vertel onderweg per sms waar je overnacht.fools schreef:...Of wil je liever, zelf fris als een hoentje , drie volledig uitgeputte types na 550 km en een gruwelijke slotklim met holle ogen en slijm op de bek boven komen kruipen![]()
Dank Willem, de tracks geupload en in de Dakota opgeborgen, ..nu nog hopen dat mijn tentje van 1050 gram op tijd binnenkomt.willem12 schreef:De laatste tracks zijn geplaatst![]()
We zijn van Beta naar RC1
Sittard - Heerlen 36km
Combinatie van tracks van Michiel, Luc Bertram en de vaste routes van Parkstad. Die vaste routes zijn behoorlijk in orde dus daar maken we graag gebruik van. Track is vorig najaar getest door Luc, Michiel, Alexander en Willem, dus dat gaat lukken. Vlak voor Snowworld pakken we nog even de steile Wilhelminaberg mee (voornamelijk mijn afval) met een heerlijke slingerafdaling.
Heerlen-Vaals 27km
Schande, schande, schande....maar daar heb ik nog nooit op de mtb gefietst. We nemen de parkstadroute Heerlen uit en vervolgens is elk paadje wat je maar kan zien gebruikt in de één of andere versie van Limburg Mooiste of Campagnolo Fietschallenge gebruikt. We gaan dus absoluut in Vaals aankomen. De track kent nu twee varianten, na feedback van de eerste berijders de definitieve keuze. Foto bij drielandenpunt verplicht en dan hopen dat je vervoer terug hebt of anders terugfietsen naar de trein in....Aken of Kerkrade.
TNNZ Vervolg
De eerste rijders starten a.s. Donderdag voor ene vier-daagse trip gevolgd in Oktober door een solo poging, die maar drie dagen reserveert.... Het wedstrijdelement is dus al meteen aanwezig. Volgend jaar maar eens een massastart plannen.
Ik laat de route nog even "open staan" maar alle feedback zal alleen nog verwerkt worden in tracks die op aanvraag verspreid worden.
Ik ben de komende twee zondagen in Limburg op de tracks te vinden voor controle. Op een 29"long travel fully, trainen voor Les Boucles de Hollange !!![]()
Ach ja, ..blijft de Trans Nederland dus geen echte bedreigende wildernis.willem12 schreef:Tuurlijk, zo'n tocht doe je met nieuwe, ongecontroleerde hardwarefools schreef: ..nu nog hopen dat mijn tentje van 1050 gram op tijd binnenkomt.
Gaan jullie slapen langs de track of bij paal- en natuurcampings?
Willem12, Ik ben van plan een solo poging te ondernemen in Oktober, maar dan wel in 4 dagen (vrijdag tm maandag).willem12 schreef:
TNNZ Vervolg
De eerste rijders starten a.s. Donderdag voor ene vier-daagse trip gevolgd in Oktober door een solo poging, die maar drie dagen reserveert.... Het wedstrijdelement is dus al meteen aanwezig. Volgend jaar maar eens een massastart plannen.