Ik zit al enige tijd rond te neuzen op de website en vind het rete interessant allemaal. Vooral downhill en freeride. Zat regelmatig bij de buren op de website voor de gewone mountainbikes maar wil het toch wat extremer aanpakken.
Mijn naam is Tom en ben 18 jaar en heb sinds kort een mountainbike, hardtail, gekocht bij Matrabike... Ja ja lach me maar vast uit. Maargoed het is de eerste mountainbike en moet het allemaal nog leren. Maar uiteindelijk wil ik een 2e handsfiets kopen en zelf opknappen met mooie onderdelen.
Mijn reden om op de fiets te stappen is toch conditioneel fit blijven en een beetje adrenaline opwekken. Conditioneel fit blijven omdat ik hiervoor een vooropleiding heb gevolgd bij de Mariniers maar mede door een blessure kon ik niet verder in het traject, dus besloot eerst nog maar een studie te volgen en over een paar jaar weer naar Defensie te gaan.
Graag hoop ik nog tips te horen waar ik eventueel het downhill/free ride een beetje kan oefenen omdat ik graag die kant op wil.

Tom