even voorstellen

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tomva
even voorstellen

Bericht door Tomva » vr mar 08, 2013 8:55 pm

Hallo,

Ik zit al enige tijd rond te neuzen op de website en vind het rete interessant allemaal. Vooral downhill en freeride. Zat regelmatig bij de buren op de website voor de gewone mountainbikes maar wil het toch wat extremer aanpakken.
Mijn naam is Tom en ben 18 jaar en heb sinds kort een mountainbike, hardtail, gekocht bij Matrabike... Ja ja lach me maar vast uit. Maargoed het is de eerste mountainbike en moet het allemaal nog leren. Maar uiteindelijk wil ik een 2e handsfiets kopen en zelf opknappen met mooie onderdelen.
Mijn reden om op de fiets te stappen is toch conditioneel fit blijven en een beetje adrenaline opwekken. Conditioneel fit blijven omdat ik hiervoor een vooropleiding heb gevolgd bij de Mariniers maar mede door een blessure kon ik niet verder in het traject, dus besloot eerst nog maar een studie te volgen en over een paar jaar weer naar Defensie te gaan.
Graag hoop ik nog tips te horen waar ik eventueel het downhill/free ride een beetje kan oefenen omdat ik graag die kant op wil. :D

Tom

stennis

Bericht door stennis » za mar 09, 2013 8:25 am

Hoi Tom , welkom!

Het maakt niet uit met wat voor fiets je begint, je kan overal lol op hebben!
Ik ben begonnen met mtb op een gazelle instinct en gewone sportkleren.
Het leuke is dan wel , als je flink hebt getraind , dat je daarmee ook snel kan zijn.
Vooral als je op een drukke zondag heel veel van die mannen met carbon fietsen en strakke broekjes eruit rijd.

Ik weet niet waar je woont maar vlakbij maastricht heb je een bikepark (filthy trails)
Succes!

Tomva

Bericht door Tomva » za mar 09, 2013 1:17 pm

Woon in Hilversum. Zo plat als wat hier, op een paar heuveltjes na.
Dus om even naar Maastricht op en neer te gaan zie ik niet zo zitten.
Maar er valt vast genoeg te ontdekken. Heb wel dat het één en ander gezien over dat bikepark in Utrecht, maar dat is nog dicht vanwege verbouwing of dergelijke.

Tom

pasval

Bericht door pasval » ma mei 13, 2013 10:05 am

Hallo allemaal,

Om niet weer een nieuw "voorstellen"-topic te openen, stel ik me hier ook maar even kort voor :).
Mijn naam is Pascal, ik ben 28 jaar en woon in Groningen. Ik ben momenteel niet meer in het bezit van een mountainbike, maar in het verleden ben ik regelmatig met een vriend meegegaan om te fietsen. Op een gegeven moment ben ik er toen mee gestopt, vooral door tijdgebrek. Maar gezien m´n conditie en lichamelijk gesteldheid, wilde ik graag meer bewegen en ben daarom van plan om het weer op te pakken. De laatste tijd kijk ik daarom ook rond voor geschikte mountainbikes. Ik ben lid geworden van dit forum, om zo nu en dan wat misschien wat tips te kunnen krijgen over mountainbikes, technieken, routes e.d.
Gr. Pascal :)

DESL

Bericht door DESL » ma mei 13, 2013 6:24 pm

Welkom heren op dit mooie tweewieler forum :arms:
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

pasval

Bericht door pasval » do mei 16, 2013 10:44 am

DESL schreef:Welkom heren op dit mooie tweewieler forum :arms:
Haha bedankt voor het warme onthaal :D

de lachende derde
Contacteer:

Bericht door de lachende derde » do mei 16, 2013 5:46 pm

Ik zou eens bij de Leemcule gaan kijken, mooie dirts, FR en XC paden bij elkaar..

http://www.facebook.com/pages/Schuppen- ... 3046689772
www.electronicexplorations.org

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.

Plaats reactie