21 oktober 'Koele en Kuulkes' - fitse AKA Limbotoer
Moderators:JJ, Beheerders
-
-
2 keer een feestje, weet niet of ik al dat gebak/vlaai aan kan. Maar dan moet ik toch keuzes maken en dan lijken me zoekspelletjes (prik de staart op de ezel ofzo) op het kinderfeestje leuker 

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
Dus Ott, op de 14e zou je zomaar overwegen naar het zuiden af te zakken
Ik wilde je nog wel een plezier doen... 
-------------
Om alvast in de 'stimmung' te komen... Een singlespeedrit over de 'Koel' en wat 'd'r nog vah euver is'. Jullie willen singletrack, hei, los zand, asfalt, gravel, leem, een berg (!), klims en afdalingen, ook nog wat puzzelen en daarna nog een pannenkoek eten? Dat kan!
Een gps is altijd handig. Lamp hoeft niet want we nemen aan dat iedereen voor het donker binnen is. Neem voor de zekerheid ook een legitimatiebewijs mee want Duitsland ligt om de hoek, sterker we komen er doorheen.
Een versnellingsbak grijpt automatisch naast de 'Koele en Kuulkes'- wisseltrofee.
Details volgen nog (ook op facebook).

-------------
Om alvast in de 'stimmung' te komen... Een singlespeedrit over de 'Koel' en wat 'd'r nog vah euver is'. Jullie willen singletrack, hei, los zand, asfalt, gravel, leem, een berg (!), klims en afdalingen, ook nog wat puzzelen en daarna nog een pannenkoek eten? Dat kan!
Een gps is altijd handig. Lamp hoeft niet want we nemen aan dat iedereen voor het donker binnen is. Neem voor de zekerheid ook een legitimatiebewijs mee want Duitsland ligt om de hoek, sterker we komen er doorheen.
Een versnellingsbak grijpt automatisch naast de 'Koele en Kuulkes'- wisseltrofee.
Details volgen nog (ook op facebook).
phoe...
Dat kunnen we toch veel beter hier regelen?tismilucas schreef:Event aangemaakt op facebook.
Kan ik vanaf Vaals aanhaken?tismilucas schreef:Jullie willen singletrack, hei, los zand, asfalt, gravel, leem, een berg (!), klims en afdalingen, ook nog wat puzzelen en daarna nog een pannenkoek eten? Dat kan!
Wikipedia schreef:Soms wordt de definitie aangehouden dat een berg zich meer dan 300 meter boven zijn omgeving verheft; een kleinere verheffing wordt dan een heuvel genoemd.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De 14e zou ik kunnen, de 21e wegens mijn eigen verjaardag zeker niet. Maar ik zie het wel wat de datum wordt.
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Nou vooruit kiezen dus:
14e of de 21e wat mij betreft allebei geen probleem.
De democratie viert hoogtij!
14e oktober:
Ikzelf
Jelle
21e oktober:
Ikzelf
@ Tuig: Natuurlijk kunnen we dat beter hier regelen maar er zijn er nog een aantal die DP niet bezoeken die ik heb uitgenodigd, vandaar. Vaals komen we niet in de buurt maar je zou zomaar vanaf Vaals die kant op kunnen komen.
Berg. Enne veer hubbe hey berguh zaat du batraaf.
14e of de 21e wat mij betreft allebei geen probleem.
De democratie viert hoogtij!
14e oktober:
Ikzelf
Jelle
21e oktober:
Ikzelf
@ Tuig: Natuurlijk kunnen we dat beter hier regelen maar er zijn er nog een aantal die DP niet bezoeken die ik heb uitgenodigd, vandaar. Vaals komen we niet in de buurt maar je zou zomaar vanaf Vaals die kant op kunnen komen.

Berg. Enne veer hubbe hey berguh zaat du batraaf.
phoe...
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik zie net dat ik dat weekend moet werken (14 oktober, bike motion) dus ook dat gaat hem voor mij niet worden. Dus doe hem dan maar op de 21e dan kunnen jullie de 14e in utrecht langs komen, singlespeed borrel @ bike motion!
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Update:
Grotendeels gereed! We starten op de hei en gaan dan richting wat er nog rest van Wilhelmina. Een tante van stavast en dus ook haar naamgenote
Via wat rustige paadjes gaan we langs de Kolonie en de Emma richting de Stad. En route een prachtig uitzicht over DSM
waar de Maurits ons keerpunt is.
Terug langs de Selfkant en via wat bos waar de stutten vandaan kwamen rijden we weer terug naar de Start maar niet voordat we weer kennismaken met wat bovengronds is gehaald.
Grotendeels gereed! We starten op de hei en gaan dan richting wat er nog rest van Wilhelmina. Een tante van stavast en dus ook haar naamgenote

Terug langs de Selfkant en via wat bos waar de stutten vandaan kwamen rijden we weer terug naar de Start maar niet voordat we weer kennismaken met wat bovengronds is gehaald.
phoe...
-
- didadunlop
-
De track staat - kaartjes maken morgen onder de printer en de track beschikbaar stellen: https://dl.dropbox.com/u/100770991/K%26 ... backup.gdb
Nog even alles op een rijtje:
Verzamelen:http://www.restaurantschrieversheide.nl/ Parkeren is gratis en wijst zich vanzelf als je de Schaapskooiweg bent ingereden.
Rijdersbriefing: 0930u
Vertrek: rond de klok van 1000u want het gaat een aardig lange rit worden. Maar... geen nood hier en daar kan (gemakkelijk) worden ingekort.
In de route is aangegeven waar kan worden gegeten en/of gedronken.
Neem paspoort mee... we zitten voor een deel van de route bij de Oosterburen. En vergeet je camera niet want hier en daar 'controlepunten' in de route
[/url]
Nog even alles op een rijtje:
Verzamelen:http://www.restaurantschrieversheide.nl/ Parkeren is gratis en wijst zich vanzelf als je de Schaapskooiweg bent ingereden.
Rijdersbriefing: 0930u
Vertrek: rond de klok van 1000u want het gaat een aardig lange rit worden. Maar... geen nood hier en daar kan (gemakkelijk) worden ingekort.
In de route is aangegeven waar kan worden gegeten en/of gedronken.
Neem paspoort mee... we zitten voor een deel van de route bij de Oosterburen. En vergeet je camera niet want hier en daar 'controlepunten' in de route

phoe...
-
Zo in elkaar gezet dat je makkelijk stukken kunt overslaan. Maar... dan mis je vaak wel de 'cherry on the applesauce' 
Kwestie van keuzes maken dus. Ga je voor klimmen en wil je daarna een super afdaling proberen doe dan vooral het eerste puzzelstuk helemaal. Ga je voor het gemak dan sla je na een lekker ritje over een van de langste singletracks op de heide de splitsing over en ga je terug om het 'portaal van het heuvelland' helemaal te doen met uitzicht op waar ooit de Maurits stond ons eigen Fortuna in de verte en op de weg terug nog een heus 'Theater' binnen kunt rijden. Na 'Nonk Buusjke' mag je ook nog eens het gewicht van je fiets beproeven
. Dus spaar je krachten want het naar de finish rijden heeft nog wel het een en ander in petto.

Kwestie van keuzes maken dus. Ga je voor klimmen en wil je daarna een super afdaling proberen doe dan vooral het eerste puzzelstuk helemaal. Ga je voor het gemak dan sla je na een lekker ritje over een van de langste singletracks op de heide de splitsing over en ga je terug om het 'portaal van het heuvelland' helemaal te doen met uitzicht op waar ooit de Maurits stond ons eigen Fortuna in de verte en op de weg terug nog een heus 'Theater' binnen kunt rijden. Na 'Nonk Buusjke' mag je ook nog eens het gewicht van je fiets beproeven

phoe...
-
- didadunlop
-