21 oktober 'Koele en Kuulkes' - fitse AKA Limbotoer

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

tismilucas

Bericht door tismilucas » vr jul 20, 2012 2:35 pm

Het 'alternatief' is al geboren! We houden het spannend. GPS is geen overbodige luxe.
phoe...

ott

Bericht door ott » zo jul 22, 2012 7:55 pm

Kan er al een datum geprikt worden? Dan kan er vrij geregeld worden, anders terleurstelling.

Kan het trouwens 14 Oktober dan hoef ik tenminste niet maar naar het feestje van Bart
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

tismilucas

Bericht door tismilucas » vr jul 27, 2012 9:58 am

Op verzoek van Ott de datum vastgelegd op 21 oktober. Als Ott er zo'n moeite mee heeft naar de verjaardag van Bart te gaan kan hij er een event van maken en ons allemaal meenemen...toch!?

Event aangemaakt op facebook.
phoe...

ott

Bericht door ott » vr jul 27, 2012 10:33 am

2 keer een feestje, weet niet of ik al dat gebak/vlaai aan kan. Maar dan moet ik toch keuzes maken en dan lijken me zoekspelletjes (prik de staart op de ezel ofzo) op het kinderfeestje leuker :D
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

tismilucas

Bericht door tismilucas » vr jul 27, 2012 11:09 am

Dus Ott, op de 14e zou je zomaar overwegen naar het zuiden af te zakken ;-) Ik wilde je nog wel een plezier doen... :-(

-------------

Om alvast in de 'stimmung' te komen... Een singlespeedrit over de 'Koel' en wat 'd'r nog vah euver is'. Jullie willen singletrack, hei, los zand, asfalt, gravel, leem, een berg (!), klims en afdalingen, ook nog wat puzzelen en daarna nog een pannenkoek eten? Dat kan!

Een gps is altijd handig. Lamp hoeft niet want we nemen aan dat iedereen voor het donker binnen is. Neem voor de zekerheid ook een legitimatiebewijs mee want Duitsland ligt om de hoek, sterker we komen er doorheen.

Een versnellingsbak grijpt automatisch naast de 'Koele en Kuulkes'- wisseltrofee.

Details volgen nog (ook op facebook).
phoe...

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » vr jul 27, 2012 4:03 pm

tismilucas schreef:Event aangemaakt op facebook.
Dat kunnen we toch veel beter hier regelen?
tismilucas schreef:Jullie willen singletrack, hei, los zand, asfalt, gravel, leem, een berg (!), klims en afdalingen, ook nog wat puzzelen en daarna nog een pannenkoek eten? Dat kan!
Kan ik vanaf Vaals aanhaken?
Wikipedia schreef:Soms wordt de definitie aangehouden dat een berg zich meer dan 300 meter boven zijn omgeving verheft; een kleinere verheffing wordt dan een heuvel genoemd.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » vr jul 27, 2012 5:24 pm

De 14e zou ik kunnen, de 21e wegens mijn eigen verjaardag zeker niet. Maar ik zie het wel wat de datum wordt.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

tismilucas

Bericht door tismilucas » za jul 28, 2012 12:53 pm

Nou vooruit kiezen dus:
14e of de 21e wat mij betreft allebei geen probleem.
De democratie viert hoogtij!

14e oktober:
Ikzelf
Jelle

21e oktober:
Ikzelf

@ Tuig: Natuurlijk kunnen we dat beter hier regelen maar er zijn er nog een aantal die DP niet bezoeken die ik heb uitgenodigd, vandaar. Vaals komen we niet in de buurt maar je zou zomaar vanaf Vaals die kant op kunnen komen. ;-)
Berg. Enne veer hubbe hey berguh zaat du batraaf.
phoe...

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo jul 29, 2012 3:51 pm

Nog geen voorkeur. Plan maar in. e.e.a. is afhankelijk van mijn weekendwerk want dat is rond die tijd weer in full swing.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

ott

Bericht door ott » zo jul 29, 2012 6:46 pm

Doe maar de 14e, denk niet dat Bart zit te wachten op ons voor zijn feestje
Sport als levenskunst

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » zo jul 29, 2012 8:31 pm

Voor mij het liefst de 21e.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jul 30, 2012 1:33 pm

Ik zie net dat ik dat weekend moet werken (14 oktober, bike motion) dus ook dat gaat hem voor mij niet worden. Dus doe hem dan maar op de 21e dan kunnen jullie de 14e in utrecht langs komen, singlespeed borrel @ bike motion!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

tismilucas

Bericht door tismilucas » wo sep 12, 2012 8:01 pm

Update:
Grotendeels gereed! We starten op de hei en gaan dan richting wat er nog rest van Wilhelmina. Een tante van stavast en dus ook haar naamgenote ;-) Via wat rustige paadjes gaan we langs de Kolonie en de Emma richting de Stad. En route een prachtig uitzicht over DSM ;-) waar de Maurits ons keerpunt is.
Terug langs de Selfkant en via wat bos waar de stutten vandaan kwamen rijden we weer terug naar de Start maar niet voordat we weer kennismaken met wat bovengronds is gehaald.
phoe...

tismilucas

Bericht door tismilucas » ma okt 08, 2012 11:16 am

Afgelopen zondag de verbindingen tussen de Westelijke en de Oostelijke mijnstreek gereden. Nog wat schaafwerk nodig maar ze staan er in. Het gaat flink wat tijd kosten heb ik het idee... dus keuzes maken deze week.
Berg of geen berg ;-)
phoe...

ochikiro

Bericht door ochikiro » ma okt 08, 2012 9:12 pm

Goed, dus enfin, 21 oktober ergens diep onder in Limburg. Wie-o-wie?

- tismilucas
- ochikiro (32/19x29")

willem12

Bericht door willem12 » wo okt 10, 2012 2:28 pm

Hij heeft ook een feesboek event aangemaakt, daar zijn al een paar vrijwilligers :)

Ik ben "tentative".

Al die vermenging van sociale media pffffffff.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo okt 10, 2012 8:44 pm

ik sta nog op maybe. Vaders en broertje dat weekend jarig.

Maar wel zin. En idd 32x19.....
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

tismilucas

Bericht door tismilucas » ma okt 15, 2012 10:08 pm

De track staat - kaartjes maken morgen onder de printer en de track beschikbaar stellen: https://dl.dropbox.com/u/100770991/K%26 ... backup.gdb

Nog even alles op een rijtje:

Verzamelen:http://www.restaurantschrieversheide.nl/ Parkeren is gratis en wijst zich vanzelf als je de Schaapskooiweg bent ingereden.
Rijdersbriefing: 0930u
Vertrek: rond de klok van 1000u want het gaat een aardig lange rit worden. Maar... geen nood hier en daar kan (gemakkelijk) worden ingekort.

In de route is aangegeven waar kan worden gegeten en/of gedronken.

Neem paspoort mee... we zitten voor een deel van de route bij de Oosterburen. En vergeet je camera niet want hier en daar 'controlepunten' in de route ;-)[/url]
phoe...

willem12

Bericht door willem12 » di okt 16, 2012 9:56 am

Zooo, meer dan 90km, inclusief de "vogelvlucht pijl naar de skihelling".
Vanavond maar eens gaan trainen :)

tismilucas

Bericht door tismilucas » di okt 16, 2012 12:08 pm

Zo in elkaar gezet dat je makkelijk stukken kunt overslaan. Maar... dan mis je vaak wel de 'cherry on the applesauce' ;-)
Kwestie van keuzes maken dus. Ga je voor klimmen en wil je daarna een super afdaling proberen doe dan vooral het eerste puzzelstuk helemaal. Ga je voor het gemak dan sla je na een lekker ritje over een van de langste singletracks op de heide de splitsing over en ga je terug om het 'portaal van het heuvelland' helemaal te doen met uitzicht op waar ooit de Maurits stond ons eigen Fortuna in de verte en op de weg terug nog een heus 'Theater' binnen kunt rijden. Na 'Nonk Buusjke' mag je ook nog eens het gewicht van je fiets beproeven ;-) . Dus spaar je krachten want het naar de finish rijden heeft nog wel het een en ander in petto.
phoe...

tismilucas

Bericht door tismilucas » wo okt 17, 2012 9:35 am

Hmmm... d'r komen wat afmeldingen binnen. Heb nu even geen idee meer wie nog wel komt. :?
phoe...

willem12

Bericht door willem12 » wo okt 17, 2012 9:38 am

Ik zit hier ook nog "tentatieve" , auto wordt geclaimd door huisgenoten :(

ochikiro

Bericht door ochikiro » wo okt 17, 2012 10:47 am

Het gaat korte mouwen weer worden, ik kom. Er is plek in de auto voor nog een fiets en passagier.

FYI, die zondag rijden bussen tussen Weert en Sittard ipv treinen.

Ik heb nog geen GPS, dus ik ga puzzelen met je beschrijving Tismilucas.

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo okt 17, 2012 11:10 am

Yups ik was ook al achter die bussen. Mooi klote. Al de tweede keer dat ik daardoor iets moet gaan verzinnen. Of iets anders moet gaan doen.

tismilucas

Bericht door tismilucas » do okt 18, 2012 7:08 am

Kaarten gekopieerd. Nu maar hopen dat ik genoeg setjes heb... 't Gaat prima weer worden trouwens, we zitten ook een stuk zuidelijker ;-)

@ Ochi: Moet lukken. Het is geen overzicht maar een setje met redelijk wat detail.
phoe...

Plaats reactie