vraagje mbt mijn Lyrik u-turn uit 2008: sinds een tijdje lekt mijn Lyrik olie aan de bovenzijde van de rechter zijde, de demperkant. Het is wisselend, soms wel soms niet, het is niet zo dat het altijd na een ritje gebeurt, soms ook na een aantal dagen stil staan.
Het is initieel begonnen nadat ik de alom bekende floodgate-mod verricht heb (ofwel de floodgate verwijderd heb). Het leek erop dat de olie langs de schroefdraad, waar de demper in de kroon gedraaid wordt, lekt; hierop heb ik de draad met teflon tape er opnieuw ingedraaid, het ging even goed, maar nu lekt ie opnieuw. Ik begin me nu af te vragen of hij inderdaad 'langs' de demper lekt, of dat de olie er aan de bovenkant (via de demper of zo?) uit komt. Ik kan het zo niet ontdekken.
Ik weet dat plaatjes wonderen doen, maar er is weinig aan te zien; de bovenkant van de rechter poot zit onder de olie.

Vraag is nu of iemand eerder dat probleem gehad heeft? Heeft het met afdichtringen te maken of moet ik het probleem eerder in de demper zelf zoeken?
Ik hoop dat iemand er iets over weet!
Gr Gideon