Toon hier je fiets! Ook voor je nieuwe project in opbouw. (s.v.p. één onderwerp per fiets).
Moderator:Beheerders
-
Tommie ;D - Berichten:162
- Lid geworden op:vr okt 14, 2011 7:45 am
Bericht
door Tommie ;D » vr jan 20, 2012 4:57 pm
Wordt zeker weten prachtig

Maar even off-topic, weet iemand een website die verdeler is van Reverse? Dacht dat Tuup me daar wel mee kon helpen

-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » vr jan 20, 2012 5:18 pm
Tommie ;D schreef:Wordt zeker weten prachtig

Maar even off-topic, weet iemand een website die verdeler is van Reverse? Dacht dat Tuup me daar wel mee kon helpen

Check PB.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » wo apr 04, 2012 12:50 pm
Life begins at the end of your comfortzone.
-
sampers
- Berichten:595
- Lid geworden op:ma aug 13, 2007 10:15 am
- Locatie:Herne, BE
Bericht
door sampers » wo apr 04, 2012 1:36 pm
Leuke bike! staat zeker niet verkeerd in het wit.
Heb je een idee hoeveel hij weegt?
Als deze rijd zoals hij eruit ziet zal het wel een plezier zijn om mee te knallen.
dead straight to live wrong
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » wo apr 04, 2012 4:04 pm
Gewicht zou ik zo niet weten, denk rond de 17 kg.
Nog eentje van de non drive side.

Life begins at the end of your comfortzone.
-
Smittie
- Berichten:2028
- Lid geworden op:wo dec 10, 2003 1:35 pm
- Locatie:Alkmaar
Bericht
door Smittie » wo apr 04, 2012 4:59 pm
Tuup J schreef: Komt alleen nog een hope 38t tandblad voren erop. Die van truvativ zijn erg lelijk!
Poser!
ik stoor mij er niet aan, deze bike is een genot voor het oog!
zorg dat ze er nu wel vanaf blijven!
-
sanderc - Berichten:238
- Lid geworden op:za okt 04, 2008 4:12 pm
Bericht
door sanderc » wo apr 04, 2012 5:12 pm
Zeer mooie bike! Mag hopen dat je een beter slot op je deur hebt nu?!? Of een automatische afslag-machine..... Twee echt mooie bikes heb je nu!
-
divere rules - Berichten:1148
- Lid geworden op:ma mei 24, 2004 8:17 pm
- Locatie:lisse
Bericht
door divere rules » do apr 05, 2012 1:44 pm
ben benieuwd of je verschil merkt tussen het 2012 model en de 2011?
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » do apr 05, 2012 2:49 pm
divere rules schreef:ben benieuwd of je verschil merkt tussen het 2012 model en de 2011?
Dootr de carbon seatstay zou de achtebrug 35% stijver moeten zijn, ben zelf ook benieuwd.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
fredo - Berichten:1240
- Lid geworden op:di nov 25, 2003 12:51 pm
Bericht
door fredo » do apr 05, 2012 3:14 pm
hoe heb je de wielen tubeless gemaakt? het echte tubeless systeem? of met notubes?
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » do apr 05, 2012 4:59 pm
fredo schreef:hoe heb je de wielen tubeless gemaakt? het echte tubeless systeem? of met notubes?
Met notubes.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
degoe
- Berichten:734
- Lid geworden op:wo okt 25, 2006 2:55 pm
- Locatie:Pettneu am Arlberg (oostenrijk)
-
Contacteer:
Bericht
door degoe » do apr 05, 2012 5:22 pm
Vette bike Jeroen,kan je hem mooi uitproberen tegen Gee Atherton in Monte Tamaro...lol
Cyu In Monte Tamaro.
Oh wacht,Gee heb scheenbeen gebroken,hmmm die zal wel niet komen dan.
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » ma apr 09, 2012 5:38 am
Dit weekend de bike redelijk kunnen testen bij de eerste NDC Malmedy. Ik vond het al een geweldige bike, maar nu met de carbon seatstay nog meer!
Bike is nog stabieler en stijver geworden, achterkant volgt als geen ander, maakt niet uit hoe heftig het is.
Over mijn prestatie bij NDC Malmedy praat ik wel liever niet, haha. Flink wat foutjes gemaakt tijdens de quali runs, wat tijd gekost heeft natuurlijk. 99ste van de 320 inschrijvingen volgens mij.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
aappii - Berichten:461
- Lid geworden op:wo aug 13, 2008 4:37 pm
Bericht
door aappii » ma apr 09, 2012 3:05 pm
degoe schreef:
Oh wacht,Gee heb scheenbeen gebroken,hmmm die zal wel niet komen dan.
pussy
serious: very nice bike!!
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » za jun 30, 2012 12:16 am
Nu met renthal integra stem en renthal fatbar in 30mm rise.

Life begins at the end of your comfortzone.
-
divere rules - Berichten:1148
- Lid geworden op:ma mei 24, 2004 8:17 pm
- Locatie:lisse
Bericht
door divere rules » za jun 30, 2012 10:12 am
hey jeroen jij reed toch ook eerst met een vivid air ?? hoe was die eigenlijk ??
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » za jun 30, 2012 10:26 am
divere rules schreef:hey jeroen jij reed toch ook eerst met een vivid air ?? hoe was die eigenlijk ??
Die heb ik in mij knolly podium gehad.
Ik was daar eigenlijk wel zeer te spreken over, alleen bij een coil shock, kies je je veersterkte en vanuit daar stel je hem af. Met een air shock blijf je je afvragen hoe zal de bike rijden met meer psi of met minder. Diegene wat mijn knolly gekocht heeft, heeft wel problemen gehad met de vivid, bij hem werkte die soms totaal niet, alsof alle lucht eruit was verdwenen. Nu ben ik een lichtgewicht van 63 kg, diegene die de knolly gekocht had zat toch over de 100kg, of dat ermee te maken heeft durf ik niet te zeggen. Zou eigenlijk niet mogen.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
Smittie
- Berichten:2028
- Lid geworden op:wo dec 10, 2003 1:35 pm
- Locatie:Alkmaar
Bericht
door Smittie » za jun 30, 2012 10:49 am
Tuup J schreef:divere rules schreef:hey jeroen jij reed toch ook eerst met een vivid air ?? hoe was die eigenlijk ??
Die heb ik in mij knolly podium gehad.
Ik was daar eigenlijk wel zeer te spreken over, alleen bij een coil shock, kies je je veersterkte en vanuit daar stel je hem af. Met een air shock blijf je je afvragen hoe zal de bike rijden met meer psi of met minder. Diegene wat mijn knolly gekocht heeft, heeft wel problemen gehad met de vivid, bij hem werkte die soms totaal niet, alsof alle lucht eruit was verdwenen. Nu ben ik een lichtgewicht van 63 kg, diegene die de knolly gekocht had zat toch over de 100kg, of dat ermee te maken heeft durf ik niet te zeggen. Zou eigenlijk niet mogen.
dit heb ik ook een keer gehad met mijn vivid air met mijn 75kg..
o-ring was stuk dus lucht van positieve kamer ging naar negatieve kamer.
opgestuurd naar SRAM nederland en die konden het repareren maar dat duurde hem te lang dus kreeg onder garantie een nieuwe. Perfecte service dus!
en wat beterft afstellen vind ik een air veel lekkerder dan een coil, je kan je sag op iedere gewenste percentage zetten door het aantal psi aan te passen.
daar ga je verder met rebound en compressie..
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » wo jul 18, 2012 11:40 am
Nu met sdg zadel en zadelpen.

Life begins at the end of your comfortzone.
-
Coole ridder - Berichten:45
- Lid geworden op:wo nov 23, 2011 5:36 pm
- Locatie:Numansdorp
Bericht
door Coole ridder » do jul 26, 2012 9:07 am
Hey,
Ik wil mijn wielset ook tubeless maken, maar er zijn tubeless-sets met een soort rubber velglint en zonder, het prijsverschil is behoorlijk groot. Welke heb jij gebruikt en hoe bevalt het?
Thanks.
Intense M6
Vroeger was alles anders, maar nu niet meer....
-
illuminatastigmata - Berichten:2836
- Lid geworden op:za jul 02, 2005 12:36 am
- Locatie:limburg
-
Contacteer:
Bericht
door illuminatastigmata » do jul 26, 2012 11:45 am
Coole ridder schreef:Hey,
Ik wil mijn wielset ook tubeless maken, maar er zijn tubeless-sets met een soort rubber velglint en zonder, het prijsverschil is behoorlijk groot. Welke heb jij gebruikt en hoe bevalt het?
Thanks.
Als jij een velg hebt die niet gemaakt is voor Tubeless gebruik moet je de rubber linten met ventiel gebruiken, anders gaat het niet werken waarschijnlijk.
De yellow tape met los ventiel is geschikt voor ZTR velgen en sommige anderen, maar dit zal je moeten uitproberen.
De DT velgen in mijn Cannondale werkt het wel, bij bijvoorbeeld SingleTracks van Ringlè weer niet.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
Coole ridder - Berichten:45
- Lid geworden op:wo nov 23, 2011 5:36 pm
- Locatie:Numansdorp
Bericht
door Coole ridder » do jul 26, 2012 6:35 pm
Bedankt voor de duidelijke uitleg.
Nu weet ik wat ik moet bestellen.
Thanks
Intense M6
Vroeger was alles anders, maar nu niet meer....