Devinci Wilson 2012. New, rode geanodiseerde bouten.

Toon hier je fiets! Ook voor je nieuwe project in opbouw. (s.v.p. één onderwerp per fiets).

Moderator:Beheerders

Tommie ;D
Berichten:162
Lid geworden op:vr okt 14, 2011 7:45 am

Bericht door Tommie ;D » vr jan 20, 2012 4:57 pm

Wordt zeker weten prachtig :) Maar even off-topic, weet iemand een website die verdeler is van Reverse? Dacht dat Tuup me daar wel mee kon helpen :arms:

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » vr jan 20, 2012 5:18 pm

Tommie ;D schreef:Wordt zeker weten prachtig :) Maar even off-topic, weet iemand een website die verdeler is van Reverse? Dacht dat Tuup me daar wel mee kon helpen :arms:
Check PB.
Life begins at the end of your comfortzone.

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » wo apr 04, 2012 12:50 pm

Eindelijk klaar! Komt alleen nog een hope 38t tandblad voren erop. Die van truvativ zijn erg lelijk!
Wieltjes hebben we (makkelijk) tubeles gekregen, benieuwd hoe dat gaat rijden en zeker de complete bike nu met de carbon seatstay.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

See you at the bikeparks!
Life begins at the end of your comfortzone.

Gebruikersavatar
sampers
Berichten:595
Lid geworden op:ma aug 13, 2007 10:15 am
Locatie:Herne, BE

Bericht door sampers » wo apr 04, 2012 1:36 pm

Leuke bike! staat zeker niet verkeerd in het wit.
Heb je een idee hoeveel hij weegt?

Als deze rijd zoals hij eruit ziet zal het wel een plezier zijn om mee te knallen.
dead straight to live wrong

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » wo apr 04, 2012 4:04 pm

Gewicht zou ik zo niet weten, denk rond de 17 kg.

Nog eentje van de non drive side.
Afbeelding
Life begins at the end of your comfortzone.

Gebruikersavatar
Smittie
Berichten:2028
Lid geworden op:wo dec 10, 2003 1:35 pm
Locatie:Alkmaar

Bericht door Smittie » wo apr 04, 2012 4:59 pm

Tuup J schreef: Komt alleen nog een hope 38t tandblad voren erop. Die van truvativ zijn erg lelijk!
Poser! ;)

ik stoor mij er niet aan, deze bike is een genot voor het oog!
zorg dat ze er nu wel vanaf blijven!

RVenderbosch
Berichten:82
Lid geworden op:za apr 16, 2011 12:37 am
Locatie:Born

Bericht door RVenderbosch » wo apr 04, 2012 5:05 pm

Zeer vette bike Jeroen!

sanderc
Berichten:238
Lid geworden op:za okt 04, 2008 4:12 pm

Devinci

Bericht door sanderc » wo apr 04, 2012 5:12 pm

Zeer mooie bike! Mag hopen dat je een beter slot op je deur hebt nu?!? Of een automatische afslag-machine..... Twee echt mooie bikes heb je nu!

Flip van Veen
Berichten:2883
Lid geworden op:zo jan 23, 2011 8:42 pm
Locatie:Elburg

Bericht door Flip van Veen » wo apr 04, 2012 5:34 pm

VET
What goes up must come down(hill)

planetxstreeter
Berichten:916
Lid geworden op:wo feb 11, 2004 9:49 pm
Locatie:oss

Bericht door planetxstreeter » do apr 05, 2012 11:43 am

mooi fietske zeg
ride the lines and enjoy the ride

divere rules
Berichten:1148
Lid geworden op:ma mei 24, 2004 8:17 pm
Locatie:lisse

Bericht door divere rules » do apr 05, 2012 1:44 pm

ben benieuwd of je verschil merkt tussen het 2012 model en de 2011?

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » do apr 05, 2012 2:49 pm

divere rules schreef:ben benieuwd of je verschil merkt tussen het 2012 model en de 2011?
Dootr de carbon seatstay zou de achtebrug 35% stijver moeten zijn, ben zelf ook benieuwd.
Life begins at the end of your comfortzone.

fredo
Berichten:1240
Lid geworden op:di nov 25, 2003 12:51 pm

Bericht door fredo » do apr 05, 2012 3:14 pm

hoe heb je de wielen tubeless gemaakt? het echte tubeless systeem? of met notubes?

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » do apr 05, 2012 4:59 pm

fredo schreef:hoe heb je de wielen tubeless gemaakt? het echte tubeless systeem? of met notubes?
Met notubes.
Life begins at the end of your comfortzone.

Gebruikersavatar
degoe
Berichten:734
Lid geworden op:wo okt 25, 2006 2:55 pm
Locatie:Pettneu am Arlberg (oostenrijk)
Contacteer:

Bericht door degoe » do apr 05, 2012 5:22 pm

Vette bike Jeroen,kan je hem mooi uitproberen tegen Gee Atherton in Monte Tamaro...lol

Cyu In Monte Tamaro.

Oh wacht,Gee heb scheenbeen gebroken,hmmm die zal wel niet komen dan.

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » ma apr 09, 2012 5:38 am

Dit weekend de bike redelijk kunnen testen bij de eerste NDC Malmedy. Ik vond het al een geweldige bike, maar nu met de carbon seatstay nog meer! :o

Bike is nog stabieler en stijver geworden, achterkant volgt als geen ander, maakt niet uit hoe heftig het is.

Over mijn prestatie bij NDC Malmedy praat ik wel liever niet, haha. Flink wat foutjes gemaakt tijdens de quali runs, wat tijd gekost heeft natuurlijk. 99ste van de 320 inschrijvingen volgens mij.
Life begins at the end of your comfortzone.

aappii
Berichten:461
Lid geworden op:wo aug 13, 2008 4:37 pm

Bericht door aappii » ma apr 09, 2012 3:05 pm

degoe schreef: Oh wacht,Gee heb scheenbeen gebroken,hmmm die zal wel niet komen dan.
pussy


serious: very nice bike!!

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » za jun 30, 2012 12:16 am

Nu met renthal integra stem en renthal fatbar in 30mm rise.

Afbeelding
Life begins at the end of your comfortzone.

divere rules
Berichten:1148
Lid geworden op:ma mei 24, 2004 8:17 pm
Locatie:lisse

Bericht door divere rules » za jun 30, 2012 10:12 am

hey jeroen jij reed toch ook eerst met een vivid air ?? hoe was die eigenlijk ??

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » za jun 30, 2012 10:26 am

divere rules schreef:hey jeroen jij reed toch ook eerst met een vivid air ?? hoe was die eigenlijk ??
Die heb ik in mij knolly podium gehad.
Ik was daar eigenlijk wel zeer te spreken over, alleen bij een coil shock, kies je je veersterkte en vanuit daar stel je hem af. Met een air shock blijf je je afvragen hoe zal de bike rijden met meer psi of met minder. Diegene wat mijn knolly gekocht heeft, heeft wel problemen gehad met de vivid, bij hem werkte die soms totaal niet, alsof alle lucht eruit was verdwenen. Nu ben ik een lichtgewicht van 63 kg, diegene die de knolly gekocht had zat toch over de 100kg, of dat ermee te maken heeft durf ik niet te zeggen. Zou eigenlijk niet mogen.
Life begins at the end of your comfortzone.

Gebruikersavatar
Smittie
Berichten:2028
Lid geworden op:wo dec 10, 2003 1:35 pm
Locatie:Alkmaar

Bericht door Smittie » za jun 30, 2012 10:49 am

Tuup J schreef:
divere rules schreef:hey jeroen jij reed toch ook eerst met een vivid air ?? hoe was die eigenlijk ??
Die heb ik in mij knolly podium gehad.
Ik was daar eigenlijk wel zeer te spreken over, alleen bij een coil shock, kies je je veersterkte en vanuit daar stel je hem af. Met een air shock blijf je je afvragen hoe zal de bike rijden met meer psi of met minder. Diegene wat mijn knolly gekocht heeft, heeft wel problemen gehad met de vivid, bij hem werkte die soms totaal niet, alsof alle lucht eruit was verdwenen. Nu ben ik een lichtgewicht van 63 kg, diegene die de knolly gekocht had zat toch over de 100kg, of dat ermee te maken heeft durf ik niet te zeggen. Zou eigenlijk niet mogen.
dit heb ik ook een keer gehad met mijn vivid air met mijn 75kg..
o-ring was stuk dus lucht van positieve kamer ging naar negatieve kamer.
opgestuurd naar SRAM nederland en die konden het repareren maar dat duurde hem te lang dus kreeg onder garantie een nieuwe. Perfecte service dus!

en wat beterft afstellen vind ik een air veel lekkerder dan een coil, je kan je sag op iedere gewenste percentage zetten door het aantal psi aan te passen.
daar ga je verder met rebound en compressie..

Gebruikersavatar
Tuup J
Berichten:4168
Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm

Bericht door Tuup J » wo jul 18, 2012 11:40 am

Nu met sdg zadel en zadelpen.

Afbeelding
Life begins at the end of your comfortzone.

Coole ridder
Berichten:45
Lid geworden op:wo nov 23, 2011 5:36 pm
Locatie:Numansdorp

Bericht door Coole ridder » do jul 26, 2012 9:07 am

Hey,
Ik wil mijn wielset ook tubeless maken, maar er zijn tubeless-sets met een soort rubber velglint en zonder, het prijsverschil is behoorlijk groot. Welke heb jij gebruikt en hoe bevalt het?
Thanks.
Intense M6
Vroeger was alles anders, maar nu niet meer....

illuminatastigmata
Berichten:2836
Lid geworden op:za jul 02, 2005 12:36 am
Locatie:limburg
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » do jul 26, 2012 11:45 am

Coole ridder schreef:Hey,
Ik wil mijn wielset ook tubeless maken, maar er zijn tubeless-sets met een soort rubber velglint en zonder, het prijsverschil is behoorlijk groot. Welke heb jij gebruikt en hoe bevalt het?
Thanks.

Als jij een velg hebt die niet gemaakt is voor Tubeless gebruik moet je de rubber linten met ventiel gebruiken, anders gaat het niet werken waarschijnlijk.
De yellow tape met los ventiel is geschikt voor ZTR velgen en sommige anderen, maar dit zal je moeten uitproberen.
De DT velgen in mijn Cannondale werkt het wel, bij bijvoorbeeld SingleTracks van Ringlè weer niet.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Coole ridder
Berichten:45
Lid geworden op:wo nov 23, 2011 5:36 pm
Locatie:Numansdorp

Bericht door Coole ridder » do jul 26, 2012 6:35 pm

Bedankt voor de duidelijke uitleg.
Nu weet ik wat ik moet bestellen.
Thanks
Intense M6
Vroeger was alles anders, maar nu niet meer....

Plaats reactie