Nu heb ik nieuwe seals besteld (oil en dust seals) en ga deze dus vervangen. Maar de speling op de binnen en buitenpoten, kan dat komen omdat hij (inmiddels) te veel olie heeft gelekt en er nu niet genoeg olie in zit???
S.O.S. please

Moderator:Beheerders
dayum.. deze gast is goed bezig.. hoe bedoel je infodegoe schreef:Speling zal waarschijnlijk komen omdat de bushings versleten zijn,die gewoon vervangen,of laten vervangen als je niet weet hoe dit moet(of het gereedschap er niet voor hebt)en de speling zal een stuk minder zijn.
bestel nummer: 11.4310.006.000 08 Boxxer (32mm) Bushing Kit als het nog de 32mm poten zijn anders:
11.4015.359.000 Bushing Kit (upper 35x38, lower 35x53) 2010-2011 Boxxer
Ok dus naast de dust and oil kit moet ik deze kit ook nog bestellen, waar kan ik dit het beste doen? Ze hebben ze niet bij Chain...degoe schreef:Speling zal waarschijnlijk komen omdat de bushings versleten zijn,die gewoon vervangen,of laten vervangen als je niet weet hoe dit moet(of het gereedschap er niet voor hebt)en de speling zal een stuk minder zijn.
bestel nummer: 11.4310.006.000 08 Boxxer (32mm) Bushing Kit als het nog de 32mm poten zijn anders:
11.4015.359.000 Bushing Kit (upper 35x38, lower 35x53) 2010-2011 Boxxer
Kan een beetje fatsoenlijke LBS dit of moet ik hem echt opsturen?cyberhawk schreef:luister goed
DIT zijn bushings.. dunne hoge ringen in de onderkroon.. deze zijn zeer moeilijk te verwijderen en te plaatsen en uitsluitend met speciaal gereedschap (correct me if im wrong)
dit is niet iets wat je ff doet..
in mijn leven zijn dat 2 woorden die niet bij elkaar [passen fatsoenlijk <vs> LBSGiant Anthem 3 schreef:Kan een beetje fatsoenlijke LBS dit of moet ik hem echt opsturen?cyberhawk schreef:luister goed
DIT zijn bushings.. dunne hoge ringen in de onderkroon.. deze zijn zeer moeilijk te verwijderen en te plaatsen en uitsluitend met speciaal gereedschap (correct me if im wrong)
dit is niet iets wat je ff doet..
Bushing re-sizing, enig idee of dit ook voldoende is of moeten de bushings compleet vervangen worden..."Lower Leg Bushings"All TF Tuned fork services include wiper/oil seals, foams, O-rings, oils and bushing re-sizing.