En bij elk nieuw boutje een nieuwe foto....Trekrules schreef:Dus elke fase krijgt zijn eigen plekkie,dan weten dat nu ook![]()

Moderator:Beheerders
De vormgeving vind ik maar niks, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.ubike schreef:Sean, vind je de hele vormgeving gewoon lelijk of is het de afwerking en het laswerk? Met dat laatste ben ik het dan wel met je eens, dat verdient geen schoonheidsprijs. Maar ja, oefening baart kunst. Voor de rest: over smaak valt eeuwig te twisten.
Ik moet zeggen dat ik het knap vind dat je zoiets zelf ontwerpt en maakt...ubike schreef:Mag ik even een nieuwe telg in de vuile familie voorstellen: de Phlegmer. Dit is mijn heuvelneerhardgaander die ik geheel zelf heb ontworpen en gebouwd. (Ok, ok, op het cnc freeswerk en buigwerk na dan.)
+1freeko schreef:Ik moet zeggen dat ik het knap vind dat je zoiets zelf ontwerpt en maakt...
ik vind 'm foeilelijk maar dat is persoonlijk.
Ik heb alleen m'n twijfels over de geometrie en de balhoofdhoek.
Maar wie weet is dit een opstap naar een heel goed uitgedachte en ontworpen downhillfiets.
Ik zou zeggen leer van de goede en negatieve eigenschappen van deze bike en wie weet bouw je over een tijdje een fiets waar we allen U tegen zeggen.
Respect!!
Volgens mij kan jouw zadelbuis zelf in de toekomst je blinde darm zienVolgens mij kan je de zadelbuis op de meeste DH fietsen het beste als blinde darm zien...
+1 voor ubike en +1 voor freeko voor de heldere tekst!freeko schreef:Ik moet zeggen dat ik het knap vind dat je zoiets zelf ontwerpt en maakt...ubike schreef:Mag ik even een nieuwe telg in de vuile familie voorstellen: de Phlegmer. Dit is mijn heuvelneerhardgaander die ik geheel zelf heb ontworpen en gebouwd. (Ok, ok, op het cnc freeswerk en buigwerk na dan.)
ik vind 'm foeilelijk maar dat is persoonlijk.
Ik heb alleen m'n twijfels over de geometrie en de balhoofdhoek.
Maar wie weet is dit een opstap naar een heel goed uitgedachte en ontworpen downhillfiets.
Ik zou zeggen leer van de goede en negatieve eigenschappen van deze bike en wie weet bouw je over een tijdje een fiets waar we allen U tegen zeggen.
Respect!!