+1Paul Chris schreef:Wat een clown![]()
JJ
Moderators:JJ, Beheerders
+1Paul Chris schreef:Wat een clown![]()
Jawel. Als je feiten verwerpt op basis van subjective normen zoals "traditie", maar alleen als het om de wielmaart gaat, niet over je stuur en je rem, ja dan ben kwetsbaar voor opbouwende kritiek.Het TUIG schreef:Hij snapt het dus wel degelijk.Marcel van Beek op Kletspraat MTB-Schoorl schreef: Tuurlijk is het beter en sneller en is de rolweerstand lager maar het gaat er toch ook om dat het er (in het geval van een ATB) stoer uitziet.
Heer12 , u suggereert toch niet dat deze Marcel van Beek het totaal niet begrepen heeft?
Ik zie mooie foto's, grappige onderschriften, een Mondriaan citaat, een beetje afzeiken van iemand, maar ook weer anderen die het op een genuanceerde 'ach, wat kan ie er ook zelf aan doen dat ie zo denkt' manier voor hem opnemen.BOSS schreef:Ligt het nou aan mij....dit is toch DP of zit ik stiekum op mtb.nl???
Zolang je niet meepraat maakt het niet uit toch? Maar wat denk je zelf? Discussie met voor&tegen, geen egotrippende moderetters?BOSS schreef:Ligt het nou aan mij....dit is toch DP of zit ik stiekum op mtb.nl???
dusssssssss©
OK, deze is leuk. Inderdaad lijken deze twee fietsen (een 29" ATB en een racefiets) erg veel op elkaar...(not)laat ik een illusie meteen wegnemen er zal nooit een 29er uit mijn werkplaats rollen....Het gaat er ook om dat fietsenbouwers respect hebben voor roots en dat er een verschil moet blijven tussen de geometrie en uitstraling van een racefiets en een ATB.
En tuurlijk rijdt het met lagere rolweerstand, want Gary Fisher is niet achterlijk maar Gary is wel een amerikaan en die gaan altijd voor de overtreffende trap en snappen geeneens wat traditie is.
Daarom hoop ik dat wij ons ooit gaan schamen dat we 29ers hebben toegelaten in een ATB-westrijd....
Welke 35KM? Denk je dat ik meegedaan heb ofzo? Als er al iets is wat ik intens saai vindt is het wel strandracen.BOSS schreef:Dat zou ik erg knap vinden.........gezien het feit dat jij ruim een uur langer nodig had voor de 35km.......didadunlop schreef:Volgende strandrace gaan we met zijn allen in zijn wiel hangen.![]()
![]()
![]()
dusssssssss©
Goedesmorges...!didadunlop schreef:[Wat voor mij gelijk de vraag opwerpt: Is strandracen nog wel te betitelen als ATBen/MTBen?
Steelboy op maandag 10 januari en ja dat is gewoon dik een week eerder schreef:Edoch... is dit dan echt mountainbiken?
Want we rijden normaal ook niet met SuperMoto's in het bos, of euh, met stuurtjes van 50 cm...
Oh man, als mijn Pugs klaar is schrijf ik me subiet in voor een NTB offroad duathlon wedstrijd puur alleen maar om de boel te gallen.didadunlop schreef:Zou je daar legaal mee kunnen doen in een 26er only wedstrijd?.
Was dit tijdens de Zwarte Cross ofzo?willem12 schreef:Laatse wanhoops pogingen...illegaal stuur, bar-end-shifters, aero helm, stuurbordje omvouwen,
1x9 ....alles wordt uit de kast gehaald door 26"
Check: http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=48795 of misschien een Orbea Lanza 29er? (die kan ik even niet terugvinden, maar in het 29er forum staat er ergens een sjieke, opgebouwd als strandfiets.ochikiro schreef:Ok smartiepants, popquiz. Mijn project manager heeft ook deelgenomen aan deze toertocht en wil een 29er met (i) vaste vork, (ii) v-brakes en (iii) ruimte voor dikke supermotos voor strandraces. Heeft nog voldoende overige fietsen dus hoeft geen multi-purpose te zijn, ding gaat alleen maar strand zien.
Surly KM vindt hij er 'gek' uitzien. Iemand nog ander suggesties? Gaan die Supermotos in een Crosscheck passen?
Lanza is niet meer leverbaar met V-brake nokken.mateis schreef:Check: http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=48795 of misschien een Orbea Lanza 29er? (die kan ik even niet terugvinden, maar in het 29er forum staat er ergens een sjieke, opgebouwd als strandfiets.ochikiro schreef:Ok smartiepants, popquiz. Mijn project manager heeft ook deelgenomen aan deze toertocht en wil een 29er met (i) vaste vork, (ii) v-brakes en (iii) ruimte voor dikke supermotos voor strandraces. Heeft nog voldoende overige fietsen dus hoeft geen multi-purpose te zijn, ding gaat alleen maar strand zien.
Surly KM vindt hij er 'gek' uitzien. Iemand nog ander suggesties? Gaan die Supermotos in een Crosscheck passen?