intense uzzi
Moderator:Beheerders
Weet iemand misschien hoeveel een nieuwe intense uzzi kost?
mvg alwin
mvg alwin
-
- Berichten:486
- Lid geworden op:di nov 02, 2010 11:12 am
- Locatie:Waalre
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
-
- Berichten:486
- Lid geworden op:di nov 02, 2010 11:12 am
- Locatie:Waalre
Dan moet je gaan kijken voor een ander merk!alwin228 schreef:Is dat voor alleehet frame? Voor dat geld wil ik eenhele bike kopen

Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
-
- Berichten:1148
- Lid geworden op:ma mei 24, 2004 8:17 pm
- Locatie:lisse
-
- Berichten:212
- Lid geworden op:wo jul 15, 2009 8:39 pm
- Locatie:zevenaar
-
- Berichten:74
- Lid geworden op:ma aug 02, 2010 4:25 pm
- Locatie:Geraardsbergen
-
- Berichten:2836
- Lid geworden op:za jul 02, 2005 12:36 am
- Locatie:limburg
- Contacteer:
Kwaliteit...luv 2 ride schreef:Tja kwaliteit heeft zijn prijs..alwin228 schreef:Is dat voor alleehet frame? Voor dat geld wil ik eenhele bike kopen
Als ik mijn knolly naast mijn oude socom leg, is er toch wel duidelijk een verschil.
En dan niet in het voordeel van intense.
En ik wil dan knolly ook niet de hemel in prijzen, want er zijn meer merken die intense beaten.
Life begins at the end of your comfortzone.
- Mooiere lasnaden als intense.divere rules schreef:leg uit
- Mooiere afwerking als intense.
- Lagers die mooi weggewerkt zijn achter speciale kapjes, waar doorheen de boutjes weer worden vast gedraait in frame, achterbrug of links.
- Geen lagers in zicht, zoals bij intense en goedkope boutjes die je met een lading lock-tite moet vast zetten.
- INA lagers, voor knolly dan.
Nu heb ik het alleen over de looks he, niet het rijgedrag en vergelijk ik hem met mijn knolly podium. Maar als je zoveel geld uitgeeft aan een frame, mag je toch wel verwachten dat de lagers mooi zijn weg gewerkt, redelijke boutjes gebruikt worden en dat die ook echt vast zitten en niet los trillen.
Mijn sx trail zat op dat gebied nog mooier en beter in elkaar.

Laatst gewijzigd door Tuup J op wo jan 12, 2011 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
- Berichten:486
- Lid geworden op:di nov 02, 2010 11:12 am
- Locatie:Waalre
Ik weet niet wat je budget is, maar er zijn ook hele leuke "beginners" fietsen te krijgen.alwin228 schreef:dit is mijn eerste fully
Deze kan je dan nog aanpassen naar je persoonlijke wensen.
Kijk voor de grap is naar Ghost of Haibike, dit zijn toch wel de merken met een mooie prijs kwaliteit verhouding.
En ze hebben mooie fietsen, zeker in het "goedkopere" sigment!
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
- Jean-Pierre
- Berichten:3138
- Lid geworden op:vr sep 21, 2007 3:29 pm
- Locatie:Cuijk
http://www.specialized.com/zz/nl/bc/SBC ... e=Mountain is dit niet wat?
mijn budget ligt rond de 2000
mijn budget ligt rond de 2000
-
- Berichten:6303
- Lid geworden op:wo jul 18, 2001 9:27 pm
Sinds jouw Socom gebouwd is is er toch wle een en ander veranderd bijTuup J schreef:Kwaliteit...luv 2 ride schreef:Tja kwaliteit heeft zijn prijs..alwin228 schreef:Is dat voor alleehet frame? Voor dat geld wil ik eenhele bike kopen
Als ik mijn knolly naast mijn oude socom leg, is er toch wel duidelijk een verschil.
En dan niet in het voordeel van intense.
En ik wil dan knolly ook niet de hemel in prijzen, want er zijn meer merken die intense beaten.
Intense, maar toegegeven in het verleden zaten er wel eens wat schoonheidsfouten in
-
- Berichten:6303
- Lid geworden op:wo jul 18, 2001 9:27 pm
Denk dat dit toch grotendeels subjectief is, lasnaden wel of niet mooi, afwerking, het is maar net wat je mooi vindt.... Maar schiet eens op met die headset man, ik ben benieuwd hoe je bike wordtTuup J schreef:- Mooiere lasnaden als intense.divere rules schreef:leg uit
- Mooiere afwerking als intense.
- Lagers die mooi weggewerkt zijn achter speciale kapjes, waar doorheen de boutjes weer worden vast gedraait in frame, achterbrug of links.
- Geen lagers in zicht, zoals bij intense en goedkope boutjes die je met een lading lock-tite moet vast zetten.
- INA lagers, voor knolly dan.
Nu heb ik het alleen over de looks he, niet het rijgedrag en vergelijk ik hem met mijn knolly podium. Maar als je zoveel geld uitgeeft aan een frame, mag je toch wel verwachten dat de lagers mooi zijn weg gewerkt, redelijke boutjes gebruikt worden en dat die ook echt vast zitten en niet los trillen.
Mijn sx trail zat op dat gebied nog mooier en beter in elkaar.
Neem een NicolaiTuup J schreef:- Mooiere lasnaden als intense.divere rules schreef:leg uit
- Mooiere afwerking als intense.
- Lagers die mooi weggewerkt zijn achter speciale kapjes, waar doorheen de boutjes weer worden vast gedraait in frame, achterbrug of links.
- Geen lagers in zicht, zoals bij intense en goedkope boutjes die je met een lading lock-tite moet vast zetten.
- INA lagers, voor knolly dan.
Nu heb ik het alleen over de looks he, niet het rijgedrag en vergelijk ik hem met mijn knolly podium. Maar als je zoveel geld uitgeeft aan een frame, mag je toch wel verwachten dat de lagers mooi zijn weg gewerkt, redelijke boutjes gebruikt worden en dat die ook echt vast zitten en niet los trillen.
Mijn sx trail zat op dat gebied nog mooier en beter in elkaar.
Een blokje op een pijpje lassen is wel wat eenvoudiger als twee dunne platen van een halve meter aan elkaar lassen...Tuup J schreef:- Mooiere lasnaden als intense.divere rules schreef:leg uit
- Mooiere afwerking als intense.
- Lagers die mooi weggewerkt zijn achter speciale kapjes, waar doorheen de boutjes weer worden vast gedraait in frame, achterbrug of links.
- Geen lagers in zicht, zoals bij intense en goedkope boutjes die je met een lading lock-tite moet vast zetten.
- INA lagers, voor knolly dan.
Nu heb ik het alleen over de looks he, niet het rijgedrag en vergelijk ik hem met mijn knolly podium. Maar als je zoveel geld uitgeeft aan een frame, mag je toch wel verwachten dat de lagers mooi zijn weg gewerkt, redelijke boutjes gebruikt worden en dat die ook echt vast zitten en niet los trillen.
Mijn sx trail zat op dat gebied nog mooier en beter in elkaar.
Bart
Fast is a cooperative policy
-
- Berichten:74
- Lid geworden op:ma aug 02, 2010 4:25 pm
- Locatie:Geraardsbergen
-
- Berichten:2836
- Lid geworden op:za jul 02, 2005 12:36 am
- Locatie:limburg
- Contacteer:
Freeko, je bent me net voor.freeko schreef:Neem een NicolaiTuup J schreef:- Mooiere lasnaden als intense.divere rules schreef:leg uit
- Mooiere afwerking als intense.
- Lagers die mooi weggewerkt zijn achter speciale kapjes, waar doorheen de boutjes weer worden vast gedraait in frame, achterbrug of links.
- Geen lagers in zicht, zoals bij intense en goedkope boutjes die je met een lading lock-tite moet vast zetten.
- INA lagers, voor knolly dan.
Nu heb ik het alleen over de looks he, niet het rijgedrag en vergelijk ik hem met mijn knolly podium. Maar als je zoveel geld uitgeeft aan een frame, mag je toch wel verwachten dat de lagers mooi zijn weg gewerkt, redelijke boutjes gebruikt worden en dat die ook echt vast zitten en niet los trillen.
Mijn sx trail zat op dat gebied nog mooier en beter in elkaar.
Intense. Het zijn net Amerikaanse auto's he; fluweel rijden, zien er flitsend uit, vooroorlogse constructies... Chris kan je er meer over vertellen :P
(koren op m'n molen dit hahahaha).