Is er een mogelijkheid dat je die frames hier op het forum aan de man/vrouw mag brengen??Mathijs- schreef: En niet te begrijpen hoeveel frames daar liggen die nog nooit betaald en opgehaald zijn

Keep us posted iig!!!

Moderator:Beheerders
Een goede reden om bezig te gaan met zelfontplooiing en eigen initiatief binnen je stage.Mathijs- schreef:Maar ik word zeer weinig begeleid vind ik persoonlijk, de chef heeft het namenlijk erg druk. En ik ben nog echt in de leer alleen als ik zelf met de dingen bezig ben die ik tot nu toe ken kom ik niet veel verder.
Daar zijn ze al mee bezig geweest, als het goed is komt dat ergens een keer op de site te staan..WitteReus schreef:Is er een mogelijkheid dat je die frames hier op het forum aan de man/vrouw mag brengen??Mathijs- schreef: En niet te begrijpen hoeveel frames daar liggen die nog nooit betaald en opgehaald zijn![]()
Keep us posted iig!!!
Nou, die mag ik wel maken.. Ik was de hele tijd nog van plan om die een keer te maken maar daar is nog steeds niks van gekomen.WitteReus schreef:Hadden we graag gehad ja; maar iik denk niet dat dat mogelijk isbettes schreef:
Dat is wel leuk, ik heb zelf ook meer dan een jaar gewerkt bij batavus (lakkerij).. En een vriend van mij loopt nu voor de 2e keer stage bij batavus.steelhead schreef:Ik heb HTS WTB gedaan en wilde ook het liefst in de VS bij een cult merk stage lopen. Van alles geprobeerd en uiteindelijk genoegen genomen met Batavus. Bleek echter wel het beste wat ik had kunnen doen. Bij een groot mainstream bedrijf leer je het meeste en zo'n naam staat veel beter op je CV. Productie in China is misschien niet zo sexy maar dat is wel de realiteit van de fietsenbranche. Hou je oren en ogen open en werk zo hard mogelijk. Geloof me in NL kun je alles leren. Bij een groot bedrijf is er vaak de mogelijkheid om jou veel te leren. Bij een klein bedrijf moet je aan de bak en in 13 weken stage zie je minder en leer je minder.
Als ik het nog een keer zo mogen doen zou ik na mijn stage nog een onbetaalde stage in de VS zijn gaan doen. Er zijn daar best mogelijkheden om bij een kleiner (Cult) merk nog meer ervaring op te doen.
Die moet ik min of meer nog zelf zoeken.. Krijg nu vaak opdrachten en daar ben ik dan langere tijd wel mee bezig en er word vaak gezegt dat als je vragen hebt ga je maar naar die en die. Dat is in tegenstelling van het begin veel beter want toen wist ik niet zo goed wat ik nu precies moest, mocht en kon. Maar kalle gebruikt zijn stagiaires uiteindelijk als werknemer.Loeky schreef:Hoe zit het nou met je begeleiding, is dat al beter inmiddels?
Wat een onzin is dit! Het is juist goed dat je als stagiair aan het werk wordt gezet alsof je een werknemer bent. Jij haalde liever koffie voor iedereen tijdens stage en knapte de vuile klusjes op? En jij gebruikt(e) je stagetraject als excuus voor fouten?WitteReus schreef:En dat ze stagaires als werknemers gebruiken klinkt me bekend in de oren! Is mij ook overkomen in mijn stages![]()
Je moet gewoon je best doen en als ze je een opdracht geven, met alles wat je weet uitvoeren; blijkt achteraf dat het niet goed is of dat je die en die had moeten vragen, dan moet je gewoon zeggen dat je hier stage loopt en nog moet leren![]()
Want kijk maar; je baas ligt nu al te zeiken dat je niet doorwerkt![]()
Je moet gewoon zorgen dattie niet kan zeiken omdat je stagaire bent!!![]()
Rusig blijven, dadelijk knapt een aderLoeky schreef: Wat een onzin is dit! Het is juist goed dat je als stagiair aan het werk wordt gezet alsof je een werknemer bent. Jij haalde liever koffie voor iedereen tijdens stage en knapte de vuile klusjes op? En jij gebruikt(e) je stagetraject als excuus voor fouten?Als je een fout maakt, ook al ben je een stagiair, dan moet je daar op worden aangewezen. Stage is een leerproces, maar blijkbaar lag dat bij jou anders.