Ja, en veeldegoe schreef:nice Tuup, heb je de Peugeot anabolen gegeven?
De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
Hout doe ik misschien nog,stoort me nu nog niet heel erg. Dat met die velgen laat ik lekker. Ik weet dat andere mooier staan,maar kost gelijk ook veel meer,helemaal omdat in Oostenrijk de nieuwe velgen moet worden gekeurd,en komt dan in de autopapieren te staan. Dit houd in dat je alleen velgen kan nemen die ook voor deze auto/gewicht zijn toegelaten,en die kosten me simpelweg te veel geld(als het alleen om de looks gaat). Deze doen het ook prima.Sven schreef:Nice roadtripper!
2 dingen:
- effe al het hout verven
- lekkere velgjes eronder leggen.
Verder staat de tafel er nog niet in,maar die is nog in de maak...lol
-
motobas
Dan zet je er tog gewoon mooie wieldoppen op :Pdegoe schreef:Hout doe ik misschien nog,stoort me nu nog niet heel erg. Dat met die velgen laat ik lekker. Ik weet dat andere mooier staan,maar kost gelijk ook veel meer,helemaal omdat in Oostenrijk de nieuwe velgen moet worden gekeurd,en komt dan in de autopapieren te staan. Dit houd in dat je alleen velgen kan nemen die ook voor deze auto/gewicht zijn toegelaten,en die kosten me simpelweg te veel geld(als het alleen om de looks gaat). Deze doen het ook prima.Sven schreef:Nice roadtripper!
2 dingen:
- effe al het hout verven
- lekkere velgjes eronder leggen.
Verder staat de tafel er nog niet in,maar die is nog in de maak...lol
GRtte
-
Ironhorse Erik
- Contacteer:
Sinds vandaag een nieuwe (andere) wagen voor de zakelijke km's
De WRX krijgt dit weekend een rolkooi dus niet echt meer geschikt voor de familie :P
3liter 6cyl boxer, 245pk, zalig luxe, blablabla. Beter dan de Opel Vectra dti waar ik in reed. Lebel G, dus hebben die prius figuren ook weer wat Co2 te compenseren.

[/img]
De WRX krijgt dit weekend een rolkooi dus niet echt meer geschikt voor de familie :P
3liter 6cyl boxer, 245pk, zalig luxe, blablabla. Beter dan de Opel Vectra dti waar ik in reed. Lebel G, dus hebben die prius figuren ook weer wat Co2 te compenseren.

[/img]-
Ironhorse Erik
- Contacteer:
-
Ironhorse Erik
- Contacteer:
Eerst onderstel aanpakken, remmen zijn bedroevend. Denk dat de AP 6potters van de WRX eronder komen, dan zet ik op de wrx nieuwe AP's met 362mm schijven. Verder een rondje polyurthane en torsieveren. Met een jaar maar eens kijken om het blokje eruit te halen en een gebalanceerd spulletje erin te zetten, een mooi turbootje erop en dan ri de 500pk gaan schuivelen................(dat moet niet moeijlijk zijn met 3 liter als basis, heb nu al 350pk uit een 2litertje)
E
E
-
De Lars Cuevas
ik heb mijn inca 2 weken geleden verzopen in Cz
Nu dus op zoek naar wat anders. BurgerBerlingo achtig. Vandaag even wezen passen:
"Goedendag meneer, mag ik even proberen of mijn fiets in die auto past?"
"ja hoor, maar ik weet zeker dat dat past."
"Nou, uh... ik heb dus mijn racetandem bij me..."
En die past dus in een burgerberlingo, weet ik nu
Nu dus op zoek naar wat anders. BurgerBerlingo achtig. Vandaag even wezen passen:
"Goedendag meneer, mag ik even proberen of mijn fiets in die auto past?"
"ja hoor, maar ik weet zeker dat dat past."
"Nou, uh... ik heb dus mijn racetandem bij me..."
En die past dus in een burgerberlingo, weet ik nu
-
Ironhorse Erik
- Contacteer:
M'n pa heeft een Forester en die rijdt ook 1:10 als ik het goed heb....Ironhorse Erik schreef:is ook helemaal niet gek
zeker als je in je achterhoofd houdt dat ze in het vooronder met z'n zessen aan tafel zitten
En als je denk dat een Diesel zuinig is......ik heb een Berlingo 20.HDI en ben erg blij als ik 1:15 haal........met de oude Peug was dat wel anders 1:20 op de lange enden.
dussssssss©