Ja, en veeldegoe schreef:nice Tuup, heb je de Peugeot anabolen gegeven?

Moderator:Beheerders
Hout doe ik misschien nog,stoort me nu nog niet heel erg. Dat met die velgen laat ik lekker. Ik weet dat andere mooier staan,maar kost gelijk ook veel meer,helemaal omdat in Oostenrijk de nieuwe velgen moet worden gekeurd,en komt dan in de autopapieren te staan. Dit houd in dat je alleen velgen kan nemen die ook voor deze auto/gewicht zijn toegelaten,en die kosten me simpelweg te veel geld(als het alleen om de looks gaat). Deze doen het ook prima.Sven schreef:Nice roadtripper!
2 dingen:
- effe al het hout verven
- lekkere velgjes eronder leggen.
Dan zet je er tog gewoon mooie wieldoppen op :Pdegoe schreef:Hout doe ik misschien nog,stoort me nu nog niet heel erg. Dat met die velgen laat ik lekker. Ik weet dat andere mooier staan,maar kost gelijk ook veel meer,helemaal omdat in Oostenrijk de nieuwe velgen moet worden gekeurd,en komt dan in de autopapieren te staan. Dit houd in dat je alleen velgen kan nemen die ook voor deze auto/gewicht zijn toegelaten,en die kosten me simpelweg te veel geld(als het alleen om de looks gaat). Deze doen het ook prima.Sven schreef:Nice roadtripper!
2 dingen:
- effe al het hout verven
- lekkere velgjes eronder leggen.
Verder staat de tafel er nog niet in,maar die is nog in de maak...lol
M'n pa heeft een Forester en die rijdt ook 1:10 als ik het goed heb....Ironhorse Erik schreef:is ook helemaal niet gek
zeker als je in je achterhoofd houdt dat ze in het vooronder met z'n zessen aan tafel zitten