volgens mij staat de wind naar me toetrixie24 schreef:Ik ben net wezen poepen, en dit is zoals veel mensen beweren, het lekkerste moment van de dag...
Fotos volgen niet!

Moderator:Beheerders
kut gast!:Pdivere rules schreef:volgens mij staat de wind naar me toetrixie24 schreef:Ik ben net wezen poepen, en dit is zoals veel mensen beweren, het lekkerste moment van de dag...
Fotos volgen niet!
Daar denken anderen dus anders over. Kijk bv maar eens op:Andere parken in BC zijn volgens mij redelijk vergelijkbaar maar minder
Nice! Puur om te biken of...?Santa Cruz schreef:nog 4 weken en dan is het voor mij ook zo ver. 3 weken Canada met natuurlijk 'n paar dagen Whistler!
We gaan daar een rondreis maken. Eerst Vancouver Island (Victoria, Tofino) daarna Whistler, Wells Gray park, Jasper, Banff etc. Camper droppen in Calgary en weer terug.Sjase schreef:Nice! Puur om te biken of...?Santa Cruz schreef:nog 4 weken en dan is het voor mij ook zo ver. 3 weken Canada met natuurlijk 'n paar dagen Whistler!
Agelopen september drie weken rondgereisd door West Canada (hoofdzakelijk BC en randje Alberta) en Whistler was ook te gek. Maar niet gebiked in Whistler helaas. Wel wil ik zeker weer die kant op en dan puur om overal te biken, want dat kan daar echt OVERAL!
Leuk! Wij hebben precies dezelfde plaatsen aangedaan. Wij zijn alleen verder rond gegaan (terug naar Vancouver) en teruggegaan via Yoho NP, Glacier NP/Mt Revelstoke NP (daar hebben we deze gezien!), Kelowna en Hells Gate.Santa Cruz schreef:We gaan daar een rondreis maken. Eerst Vancouver Island (Victoria, Tofino) daarna Whistler, Wells Gray park, Jasper, Banff etc. Camper droppen in Calgary en weer terug.
Zou er best naar toe willen om alleen (of in elk geval wat meer) te biken maar aangezien mijn vrouw momenteel niet kan fietsen ivm haar rug zit dat er helaas niet in.
Tnx! Heb je foto's ff bekeken en krijg nog meer zin om te gaan!Sjase schreef:Leuk! Wij hebben precies dezelfde plaatsen aangedaan. Wij zijn alleen verder rond gegaan (terug naar Vancouver) en teruggegaan via Yoho NP, Glacier NP/Mt Revelstoke NP (daar hebben we deze gezien!), Kelowna en Hells Gate.Santa Cruz schreef:We gaan daar een rondreis maken. Eerst Vancouver Island (Victoria, Tofino) daarna Whistler, Wells Gray park, Jasper, Banff etc. Camper droppen in Calgary en weer terug.
Zou er best naar toe willen om alleen (of in elk geval wat meer) te biken maar aangezien mijn vrouw momenteel niet kan fietsen ivm haar rug zit dat er helaas niet in.
Reden dat ik tijdens die trip niet heb gebiked in Whistler was voornamelijk om de crashkans. Dan zou de rest van de trip in het water zijn gevallen.
Veel plezier in ieder geval!!! (ik wil ook weer)