Whistler!!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

divere rules

Bericht door divere rules » di aug 10, 2010 12:24 pm

trixie24 schreef:Ik ben net wezen poepen, en dit is zoals veel mensen beweren, het lekkerste moment van de dag...

Fotos volgen niet!
volgens mij staat de wind naar me toe ;)

nut-case

Bericht door nut-case » di aug 10, 2010 2:28 pm

divere rules schreef:
trixie24 schreef:Ik ben net wezen poepen, en dit is zoals veel mensen beweren, het lekkerste moment van de dag...

Fotos volgen niet!
volgens mij staat de wind naar me toe ;)
kut gast!:P

moet dit topic gene andere titel krijgen?
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

Sven

Bericht door Sven » di aug 10, 2010 3:17 pm

Ik lees meer afgunst dan dat mensen echt blij zijn voor de topicstarter!

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di aug 10, 2010 3:20 pm

Sven schreef:Ik lees meer afgunst dan dat mensen echt blij zijn voor de topicstarter!
sorry maar een post .. 2 zinne .. en thats it..

komt een beetje over als IK ben er geweest..

la la lalala...la la lalala...

of hebben we geen geduld om te wachten op foto's .. dat kan ook :whistle:

dennis strijker

Bericht door dennis strijker » di aug 10, 2010 7:21 pm

Laatst gewijzigd door dennis strijker op wo aug 11, 2010 5:31 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Giant STP Ayton / Turner 4XSL

Levi-Punk
Contacteer:

Bericht door Levi-Punk » di aug 10, 2010 8:19 pm

dennis strijker schreef:Top topic! Zal ik dan maar beginnen?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ondanks je draak van een post heb je helemaal gelijk.
Endan begint ie met foto's die niet werken :angelnot:

Mellieville

Bericht door Mellieville » di aug 10, 2010 8:30 pm

Sorry jongens, Weinig foto's en patserige verhalen. Gewoon naar toe gaan. Eventuele kinderen en vrouw in de camper laten, een fiets huren ( F@cking duur!!) en als een mongool te keer gaan. Andere parken in BC zijn volgens mij redelijk vergelijkbaar maar minder.
http://www.whistlerbike.com/index.htm

Veel aardige gasten ( zoals alle Canadezen) en lekker lullen in de lift of je nou de Ninja cougar pakt of een treintje met z'n zessen op A-line.

Weet iemand hoe Winterberg is? Ik wil in een weekendje nog wat leuks doen binnen redelijke afstand.

dennis strijker

Bericht door dennis strijker » di aug 10, 2010 8:48 pm

Ja, jammer. Ben er wel volledig mee "on topic" 8)
Giant STP Ayton / Turner 4XSL

Sneeck

Bericht door Sneeck » di aug 10, 2010 9:23 pm

whaha andere parken in bc vergelijkbaar maar minder? Je lult uit je nek gast :lol:

Je zult winterberg veel vetter vinden dat weet ik zeker :ban:

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo aug 11, 2010 8:58 am

:o :lol: :lol: :lol: :lol:

dale c

Bericht door dale c » wo aug 11, 2010 10:10 am

Andere parken in BC zijn volgens mij redelijk vergelijkbaar maar minder
Daar denken anderen dus anders over. Kijk bv maar eens op:
http://trails.mtbr.com/cat/trails-aroun ... 13crx.aspx

De Garbanzo nog gedaan?
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee

fassie
Contacteer:

Bericht door fassie » do aug 12, 2010 8:40 pm

Nou whistler das echt super. Enige nadeel is dat je eigenlijk elk jaar terug wilt.
Silverstar en sun peaks zijn ook leuke parken maar niet zo groot als whistler.
Anders gewoon vanvouver north shore of bijv cypres mountain en mount seamore.
Misschien met de locals mee en ook rond whistler nog genoeg te beleven zoals pemberton en sqwamish.
Er is echt niks wat er mee te vergelijken is en niet alleen al die trails maar ook de mensen die bij de lift staan, de winkels en ook alle mensen die je tegen komt zijn helemaal 100% mtb. Das toch wat anders als bijv een norse fransman die je fiets de lift in lanceert.
Niet te veel over lullen maar gewoon een keer naartoe gaan en dan in combinatie met crankworks bijv.
transition blindside raw action

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » do aug 12, 2010 8:50 pm

nog 4 weken en dan is het voor mij ook zo ver. 3 weken Canada met natuurlijk 'n paar dagen Whistler! :bounce:

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » vr aug 13, 2010 2:19 pm

Santa Cruz schreef:nog 4 weken en dan is het voor mij ook zo ver. 3 weken Canada met natuurlijk 'n paar dagen Whistler! :bounce:
Nice! Puur om te biken of...?

Agelopen september drie weken rondgereisd door West Canada (hoofdzakelijk BC en randje Alberta) en Whistler was ook te gek. Maar niet gebiked in Whistler helaas. Wel wil ik zeker weer die kant op en dan puur om overal te biken, want dat kan daar echt OVERAL!

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » vr aug 13, 2010 3:13 pm

Sjase schreef:
Santa Cruz schreef:nog 4 weken en dan is het voor mij ook zo ver. 3 weken Canada met natuurlijk 'n paar dagen Whistler! :bounce:
Nice! Puur om te biken of...?

Agelopen september drie weken rondgereisd door West Canada (hoofdzakelijk BC en randje Alberta) en Whistler was ook te gek. Maar niet gebiked in Whistler helaas. Wel wil ik zeker weer die kant op en dan puur om overal te biken, want dat kan daar echt OVERAL!
We gaan daar een rondreis maken. Eerst Vancouver Island (Victoria, Tofino) daarna Whistler, Wells Gray park, Jasper, Banff etc. Camper droppen in Calgary en weer terug.

Zou er best naar toe willen om alleen (of in elk geval wat meer) te biken maar aangezien mijn vrouw momenteel niet kan fietsen ivm haar rug zit dat er helaas niet in.

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » vr aug 13, 2010 5:47 pm

Santa Cruz schreef:We gaan daar een rondreis maken. Eerst Vancouver Island (Victoria, Tofino) daarna Whistler, Wells Gray park, Jasper, Banff etc. Camper droppen in Calgary en weer terug.

Zou er best naar toe willen om alleen (of in elk geval wat meer) te biken maar aangezien mijn vrouw momenteel niet kan fietsen ivm haar rug zit dat er helaas niet in.
Leuk! Wij hebben precies dezelfde plaatsen aangedaan. Wij zijn alleen verder rond gegaan (terug naar Vancouver) en teruggegaan via Yoho NP, Glacier NP/Mt Revelstoke NP (daar hebben we deze gezien!), Kelowna en Hells Gate.

Reden dat ik tijdens die trip niet heb gebiked in Whistler was voornamelijk om de crashkans. Dan zou de rest van de trip in het water zijn gevallen.

Veel plezier in ieder geval!!! (ik wil ook weer :o )

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » zo aug 15, 2010 12:34 pm

Sjase schreef:
Santa Cruz schreef:We gaan daar een rondreis maken. Eerst Vancouver Island (Victoria, Tofino) daarna Whistler, Wells Gray park, Jasper, Banff etc. Camper droppen in Calgary en weer terug.

Leuk! Wij hebben precies dezelfde plaatsen aangedaan. Wij zijn alleen verder rond gegaan (terug naar Vancouver) en teruggegaan via Yoho NP, Glacier NP/Mt Revelstoke NP (daar hebben we deze gezien!), Kelowna en Hells Gate.

Reden dat ik tijdens die trip niet heb gebiked in Whistler was voornamelijk om de crashkans. Dan zou de rest van de trip in het water zijn gevallen.

Veel plezier in ieder geval!!! (ik wil ook weer :o )
Tnx! Heb je foto's ff bekeken en krijg nog meer zin om te gaan!

Plaats reactie