Ik begin het door te krijgen ja...BOSS schreef:Willem, je weet toch dat MTBers en fotografen einzelgangers zijn.....

Moderator:Beheerders
Nee,mateis schreef:Maar nu we het verhaal kennen: er is toch een (eerst tijdelijke) oplossing gekomen vanuit de community, zoals je voorstelde? Dat die dan weer face-to-face en on-the-spot ontstaan is, tsja, tekent dat misschien niet juist de levensvatbaarheid van die gemeenschap?
Dus ik zou zeggen: voor nu even weg met die frons (), grumpy old man!
![]()
Mijn laatste topic-verstoring.willem12 schreef: Nee,
ik moet het blijkbaar nog beter uitleggen. De community heeft niets gedaan. Stel dat er een "Help, DP Fotograaf in Nood" Topic geopend was dan had de uitkomst idd kunnen zijn dat Erik zijn Canon 1 dag aan Coen leent. Maar ook iets heel anders, iets wat we samen hadden kunnen uitvinden. Misschien was het een flop geworden maar misschien hadden we met z'n allen iets briljants bedacht. Via alle bedrijven waar we werken, alle partners waar we mee werken, alle linked-in's van deze wereld hadden we iets kunnen regelen op een manier die een eenling niet voor elkaar krijgt. Nu is er "een verhaal" namelijk een "eenling": Erik. Waarvoor hulde.
Maar dat was mijn punt niet. Mijn kritiek op DP was dat we deze foto crisisniet gebruikt hebben om met allen, samen, als community een oplossing te zoeken. Samen op avontuur gaan, met je vrienden, dat is toch het mooiste wat er is ?
Ik kom dat strand bij jouw niet op zonder minstens 40 shirtjes van Ruiter Dakkapellen te zien, de oplossing ligt dichterbij dan je denkt.BOSS schreef: Mijn dakkapel lekt en dient vervangen te worden...kan iemand uit deze community hier wellicht iets aan doen?![]()
dusssssss©
Wa. Wa?? Wa!?!Xircuit schreef:Dit probleem vraagt om giro 555, samenwerkende hulporganisaties voor Staalmans.
Ik doneer. (Als de studiefinanciering deze maand is overgemaakt)
Wie volgt?
Ik kan best wat missen, maar als ik de commentaren op de foto's van Val di Sole mag geloven heb ik zelf ook een nieuwe camera nodigXircuit schreef:Dit probleem vraagt om giro 555, samenwerkende hulporganisaties voor Staalmans.
Ik doneer. (Als de studiefinanciering deze maand is overgemaakt)
Wie volgt?
Ik sta de was te doen en mij te schamen. Gisteren de Bataille des Ardennes gedaan, 56km off-road zwemmen. Alles is bruin van de modder en van de roest. Dacht onderweg mooie foto's te maken maar weet niets een fatsoenlijke sluitertijd te realiseren met m'n Lumix. Zie trieste plaat hieronder. Vriend Bert gaat moeizaam omhoog, maar 1/30e is toch echt te langzaamSteelboy schreef:Waar is Willem21? Laat em het nog eens uitleggen :p
Oww... dus het mag alleen voor tijdelijke oplossingen (als het eigenlijk al te laat is), niet voor duurzame oplossingenwillem12 schreef:Uitleggen? Het ging om de noodsituatie, snel helpen, samen, met z'n allen, zorgen dat Val di Sole fotografisch gered werd. Nu gaat gewoon om hoeveel pijn staalmans wil lijden voor z'n nieuwe speeltje. Ik weet niet op z'n interieur nog hetzelfde is als een paar maanden geleden, maar ik ben bang dat hij minimaal voor een D700 gaat en dat de IKEA Utrecht tevergeefs de folders in zijn bus gooit.
Wordt het niet eens tijd dat jij je keuze bekend gaat maken aan het voetvolk???Steelboy schreef:Oww... dus het mag alleen voor tijdelijke oplossingen (als het eigenlijk al te laat is), niet voor duurzame oplossingenwillem12 schreef:Uitleggen? Het ging om de noodsituatie, snel helpen, samen, met z'n allen, zorgen dat Val di Sole fotografisch gered werd. Nu gaat gewoon om hoeveel pijn staalmans wil lijden voor z'n nieuwe speeltje. Ik weet niet op z'n interieur nog hetzelfde is als een paar maanden geleden, maar ik ben bang dat hij minimaal voor een D700 gaat en dat de IKEA Utrecht tevergeefs de folders in zijn bus gooit.![]()
Ach oud hok, die dingen schrijven af als een raket, dus na 2 jaar koop je ze voor een prikkie. Zeker zon crisis uitvoering als staalmans' verhikel.BOSS schreef:copy that, die gast rijdt een een veels te dikke zweed!JeroenK schreef:
Wa. Wa?? Wa!?!
Laat hem eerst z'n auto maar verkopen en er een oude Opel en 3 volledige sets 'het beste van het beste' foto materiaal voor terugkopen. Als dat dan allemaal kapot gaat, dan ga ik doneren, OK?
dussssssss©
Weet je zeker dat jij ook niet mod op mtb dot nl?!Xircuit schreef: Ik zie echt niet waarom jullie niet een bijdrage doen. Tenslotte moeten we ook nog op DP-mod weekend op gran canaria, DP-mod "op de heide-sessie" en DP-mod "laten 'm eens lekker uit de broek hangen dagen". Das ook al niet gratis, en dat doen we allemaal voor jullie!
Boeh!