Race 3: Singlespeed Bergrace 2010 Oosterbeek 27/06

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

dader

Bericht door dader » wo jun 09, 2010 9:46 pm

Pff TDK geef mij maar Maxell :)

mateis

Bericht door mateis » wo jun 09, 2010 10:17 pm

wictor schreef:Ik ga ook weer eens een gokje wagen denk ik (als ik m'n stuur terug heb van 'De Lange'). 150 zodat ik 's middag bier & worstjes kan gooien of zo.
Oefenen wij vast onze reactie komende weken... :D
(rond minuut 1)

van den Mountainh

Bericht door van den Mountainh » do jun 10, 2010 6:25 am

Wat dacht je van Basf. :D

ochikiro

Bericht door ochikiro » do jun 10, 2010 6:00 pm

Er is maar 1 cassette voor de volwassen fietsert. Dat, en bedorven kip.

Afbeelding

ott

Bericht door ott » zo jun 13, 2010 6:59 pm

Derescode is mouwloos en kniekousen ;) KNWU voorschriften
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jun 14, 2010 8:16 am

Pfff, Benny is daarom uit het startvak gehaald, hij had geen mouwtjes aan zijn shirt :x

Gelukkig hadd ie een shirt lange mouwen in de auto liggen..

Die KNWU is geen goede toevoeging aan de Bergraces. Ik zeg 'terug naar de zwarte bond!!'

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

tuindor

Bericht door tuindor » di jun 15, 2010 6:11 pm

zeg allemaal inrijden MET ZONDOR MOUWEN alleen om te zieken bij die fuckkors. rij misschien ook wel de 75 min in oosterbeek? lators

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » di jun 15, 2010 6:49 pm

Rinse Appelstroop schreef:Ik zet hem in de agenda, zit dan nog met verslagen. Als ik tijd heb..dan kom ik, op de singlespeed!
iets met knieën, lappenmand en fysio..geen bergrace!
Whoop Whoop!

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » di jun 15, 2010 10:26 pm

JJ schreef:Pfff, Benny is daarom uit het startvak gehaald, hij had geen mouwtjes aan zijn shirt :x

Gelukkig hadd ie een shirt lange mouwen in de auto liggen..

Die KNWU is geen goede toevoeging aan de Bergraces. Ik zeg 'terug naar de zwarte bond!!'

JJ
Dit is geen onzin? Ik begrijp dat we dus niet mogen starten met een mouwloos shirt?

Ik zeg, zullen we met de SS-ers een statement maken en allemaal met een mouwloos vest aan de start verschijnen?

TBB

ott

Bericht door ott » wo jun 16, 2010 6:30 am

dus mouwloos, neemt iemand een schaar mee?
Hoge sokken mogen eigenlijk ook niet dus ik had gedacht ter compensatie van het gemis aan mouwen om kniekousen aan te doen
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

JeroenK

Bericht door JeroenK » wo jun 16, 2010 7:14 am

Hmm, leuk zo'n actie, maar waarom sturen jullie niet een mailtje naar Hans Burgersdijk?

Vertel over het voorval en vraag hem of ie de KNWU kan bewegen om zich soepeler op te stellen bij zijn wedstrijden. Het is immers in zijn belang: Zijn wedstrijden zijn voor iedereen. Als de KNWU mensen gaat wijzen op regels die geen niet-licentiehouder kent en nauwelijks praktische waarde hebben, dan jaag je ze alleen maar tegen het harnas.

Overigens is het maar een (1!) KNWU official die het in zijn hoofd haalt om dit soort regels af te dwingen en dat is telkens dezelfde.

faxe

Bericht door faxe » wo jun 16, 2010 7:59 am

Als ik de reglementen op de site van de KNWU bekijk zie ik nergens iets staan dat je bij een MTB wedstrijd een shirt met mouwen moet dragen.

In het reglement voor MTB wedstrijden staat in artikel 4.3.013 wel dat bij downhill wedstrijden de UCI adviseert om een shirt met lange mouwen te dragen.

Iemand enig idee waar dit regeltje te vinden is?

ott

Bericht door ott » wo jun 16, 2010 8:50 am

JeroenK schreef:Hmm, leuk zo'n actie, maar waarom sturen jullie niet een mailtje naar Hans Burgersdijk?

Vertel over het voorval en vraag hem of ie de KNWU kan bewegen om zich soepeler op te stellen bij zijn wedstrijden. Het is immers in zijn belang: Zijn wedstrijden zijn voor iedereen. Als de KNWU mensen gaat wijzen op regels die geen niet-licentiehouder kent en nauwelijks praktische waarde hebben, dan jaag je ze alleen maar tegen het harnas.

Overigens is het maar een (1!) KNWU official die het in zijn hoofd haalt om dit soort regels af te dwingen en dat is telkens dezelfde.
Ludieke actie, met de komst van de regelmatigheids punten komen er KNWU regeltjes.
Burgersdijk zijn keuze en hij snapt ook wel dat niet iedereen daar blij mee is.
Sport als levenskunst

mateis

Bericht door mateis » wo jun 16, 2010 11:16 am

Maar die regeltjes waren er eerder ook al? Ik kan me herinneren dat Wictor een keer een ernstige berisping gekregen heeft een jaar of wat terug in Arnhem voor het rijden met een mouwloos shirt. Uiteindelijk mocht hij net aan starten.

Mijn herinnering is dat de shirtregel uit het wegreglement komt. De meeste juryleden zijn natuurlijk alleen daar mee bekend en als er dan zo'n stel bijdehante adrenaline/testosteron junkies je vertelt dat je er helemaal naast zit: daar zou ik ook een beetje moe van worden als ik ze laww was...

Wat is nu eigenlijk het echte probleem? Een paar mouwen betekent niet echt prestatievermindering, toch? En zeuren om het zeuren is ook weer zo wat... Ik begrijp dat iedereen hier een fabelhafte schouderpartij heeft van aan dat stuur sjorren en dat graag toont, maar moet je dan niet gewoon je koerstrui een maat kleiner kopen?

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » wo jun 16, 2010 12:08 pm

Sommige mensen rijden gewoon graag in een mouwloos shirt. Niet meer en niet minder.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo jun 16, 2010 1:38 pm

Hey Ottje,

Kan jij niet een passende spokecard bedenken met zaken die het KNWU-licht niet kunnen velen? Ik wil wel komen in korte broek, kniekousen en mouwloos shirt. Het is dat ik geen lederhose heb anders....

TBB

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » wo jun 16, 2010 2:45 pm

Tall Boy Bram schreef:Hey Ottje,

Kan jij niet een passende spokecard bedenken met zaken die het KNWU-licht niet kunnen velen? Ik wil wel komen in korte broek, kniekousen en mouwloos shirt. Het is dat ik geen lederhose heb anders....

TBB
Korte broek valt niet erg op, kniekousen lijken teveel op compressie sokken. Probeer het eens met full-face helm, complete body-armour en je bombproof DH-er :punk:
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

ott

Bericht door ott » wo jun 16, 2010 3:44 pm

sneeuwpop schreef:
Korte broek valt niet erg op, kniekousen lijken teveel op compressie sokken. Probeer het eens met full-face helm, complete body-armour en je bombproof DH-er :punk:
Tijdrit helm, dreadlocks en met je fixie valt moeilijk te over treffen. Burgersdijk is inmiddels wat gewend.

Limited edition spokacard kan er wel vanaf
Sport als levenskunst

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo jun 16, 2010 3:45 pm

sneeuwpop schreef:Probeer het eens met full-face helm, complete body-armour
dat is al eens gedaan door Malle T!

TBB

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » do jun 17, 2010 11:26 am

Zijn er nog bodypainters in tha house, dan kunnen we allemaal met alleen een slip aan en dan gebodypainte mouwtjes gaan rijden!

Hoorde ik gisteren op het Soester Hooght iemand zeggen, wel een goed idee!

TBB

dader

Bericht door dader » do jun 17, 2010 11:43 am

Laten we dan gewoon allemaal in onze blote reet starten! :)

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » do jun 17, 2010 5:31 pm

Ik ben erg benieuwd hoeveel singlespeeders er überhaupt gaan starten.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

van den Mountainh

Bericht door van den Mountainh » do jun 17, 2010 7:12 pm

Ik ben er bij, als ik ben hersteld ben van een zeer pijnlijke nek, (mijn zoon een uurtje op mijn nek gahad) met als gevolg al drie dagen knallende koppijn.
Daar gaat mijn training...... :(

Ik ga dan wel in gewoone kleren rijden! Mij wil je niet mouwloos en zeker niet
in mijn blote reed rond zien rijden. :lol:

ott

Bericht door ott » vr jun 18, 2010 6:24 am

dader schreef:Laten we dan gewoon allemaal in onze blote reet starten! :)
Liever niet ik schaam me voor mijn godelijke lichaam
Sport als levenskunst

pieterp

Bericht door pieterp » di jun 22, 2010 7:37 am

90% zeker dat ik kom om te rijden. Zal dan voor de 150min zijn (anders is het niet de moeite om er zolang voor te reizen).

Plaats reactie