Team Solid

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Butch
Team Solid

Bericht door Butch » za mei 01, 2010 11:35 pm

Ik kwam op www.bikeparken.nl Team Solid tegen, maar heb geen idee of ze daar nog actief zijn. Iemand die bekend is met Team Solid?

thomasmb
Contacteer:

Re: Team Solid

Bericht door thomasmb » zo mei 02, 2010 9:58 am

Butch schreef:Ik kwam op www.bikeparken.nl Team Solid tegen, maar heb geen idee of ze daar nog actief zijn. Iemand die bekend is met Team Solid?
Ze zitten hier allemaal op het forum en hadden wat dirts en shores in stammener bos , zelf 1x geweest was wel tof.
Ze zouden wel problemen hebben gehad met boswachters en dergelijke...
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

mongoosepro

Bericht door mongoosepro » zo mei 02, 2010 12:47 pm

er ligt nog wel een hoop in stammender bos
maar ik ben er maandje geleden geweest en de trails moeten wel weer opgeknapt worden. maar verder is het er erg leuk om te fietsen.

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » ma mei 03, 2010 10:29 am

Volgens mij zijn zo nog redelijk actief hoor. Zag ze toen allemaal lopen bij bikemotion met een solid shirtje..
Specialized Demo 8 2011

stunior

Bericht door stunior » di mei 04, 2010 6:55 pm

Ben zelf van team-solid en we zijn zeker nog flink actief.
de winter zijn we weer goed bezig geweest met wat nieuwe dingen!!
kom gerust langs, alleen de laatste tijd weer een probleem met de boswachters die willen je wel eens wegsturen, maar met hoe meer man we zijn hoe minder ze doen!!!
Hoe meer mensen bij ons komen fietsen hoe minder boswachters en gemeenten kunnen doen, we moeten ze eens laten zien hoeveel mensen werkelijk deze sport beoefenen zodat ze ons eens tegemoet kunnen komen en niet alleen maar willen wegkrijgen.

Butch

Bericht door Butch » zo mei 09, 2010 10:24 pm

stunior schreef:Ben zelf van team-solid en we zijn zeker nog flink actief.
de winter zijn we weer goed bezig geweest met wat nieuwe dingen!!
kom gerust langs, alleen de laatste tijd weer een probleem met de boswachters die willen je wel eens wegsturen, maar met hoe meer man we zijn hoe minder ze doen!!!
Hoe meer mensen bij ons komen fietsen hoe minder boswachters en gemeenten kunnen doen, we moeten ze eens laten zien hoeveel mensen werkelijk deze sport beoefenen zodat ze ons eens tegemoet kunnen komen en niet alleen maar willen wegkrijgen.
Goed om te horen. Kun je daar ook gewoon lekker rustig freeriden? Zag op jullie site dat er ook oudere bikers actief zijn.

DESL

Bericht door DESL » ma mei 10, 2010 5:01 pm

Butch schreef:Goed om te horen. Kun je daar ook gewoon lekker rustig freeriden? Zag op jullie site dat er ook oudere bikers actief zijn.
:lol: Dat zijn o.a. z'n pa en een maat (respect the old skool)
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

Butch

Bericht door Butch » wo mei 12, 2010 11:18 pm

Ik behoor zelf ook onderhand tot "the old farts" :D

Wat kan ik daar precies verwachten? Is er ook voldoende te vinden voor de freerider?

DESL

Bericht door DESL » do mei 13, 2010 10:56 am

Butch schreef:Ik behoor zelf ook onderhand tot "the old farts" :D

Wat kan ik daar precies verwachten? Is er ook voldoende te vinden voor de freerider?
Join the club, maar je weet 't; Old fr/dh'rs never die, they just smell that way!

Check hier maar eens (de local trails) http://www.team-solid.nl/bestanden/photos.html dan krijg je en redelijke indruk ;)
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

FireFox
Contacteer:

Bericht door FireFox » do aug 12, 2010 5:11 pm

Hier is de 'pa' ;-)
Je kunt er best aardig freeriden, er zijn leuke stukken in ons bos je moet ze alleen effe weten te liggen.
De meeste van Team Solid zijn toch dirters en slopesylers en een paar die echt freeriden, tegenwoordig ben ik niet meer zo bezig met het onderhouden van de freeridetrails en aangezien het de laatste tijd flink heeft gestormed zijn er wat train slecht te begaan :-(

maar zou zeggen kom langs en we biken er samen.

greetz
Firefox 8)
--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--

Butch

Bericht door Butch » za aug 14, 2010 11:57 pm

Lijkt mij zeker eens leuk om daar de boel te komen verkennen.

Zelf ben ik deze vakantie 3x in een bikepark in Bischofsmais geweest. Mooie rustige bikepark in Duitsland vlakbij het plaatsje Regen. Zie http://www.bikepark.net

Het freeride parcour was super om te doen, maar best wel pittig vond ik. Biker-X en X-ride leuk en niet moeilijk. Helaas niet al te best weer gehad en dus te weinig dagen gehad om meer te doen daar.

Wanneer ga je weer?

Caramba

Bericht door Caramba » zo aug 15, 2010 1:34 am

Butch schreef:Mooie rustige bikepark in Duitsland vlakbij het plaatsje Regen...

...Helaas niet al te best weer gehad en dus te weinig dagen gehad om meer te doen daar.
Laat me raden... regen :? ;)

Butch

Bericht door Butch » zo aug 15, 2010 11:38 am

Ja, het plaatsje Regen deed zijn naam wel eer aan. :)

Al met al een mooi bikepark die veel rustiger is dan het bikepark in Winterberg. Zelfs in het weekend was het goed te doen. Geen lange wachtrijen bij de lift.

stunior

Bericht door stunior » do aug 26, 2010 1:56 pm

We zijn vorige week begonnen met het opknappen van de oudere trails, kombochten parcours is voor de helft gedaan. volgende week ga ik weer verder. alles wordt groter mooier en natuurlijk komen er nog wat dingetjes bij.
de bedoeling is om het freeride gedeelte weer op te knappen zodat er weer wat meer mensen voorbij komen. het is een beetje dood de laatste tijd.

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » do aug 26, 2010 3:17 pm

DESL schreef: Old fr/dh'rs never die, they just smell that way!
:lol: :lol: :lol:
prachtig.. :D

divere rules

Bericht door divere rules » wo sep 01, 2010 3:11 pm

was vorig week in lac blanc en zag daar ook team solid?

stunior

Bericht door stunior » do sep 02, 2010 8:18 am

lijkt me sterk zover ik weet was niemand daar.

Butch

Bericht door Butch » vr sep 03, 2010 11:42 pm

stunior schreef:We zijn vorige week begonnen met het opknappen van de oudere trails, kombochten parcours is voor de helft gedaan. volgende week ga ik weer verder. alles wordt groter mooier en natuurlijk komen er nog wat dingetjes bij.
de bedoeling is om het freeride gedeelte weer op te knappen zodat er weer wat meer mensen voorbij komen. het is een beetje dood de laatste tijd.
Klinkt goed. Probeer nog steeds eens langs te komen. Kun je me ongeveer vertellen waar ik precies moet zijn? Google Maps?

stunior

Bericht door stunior » ma sep 06, 2010 10:02 am

tussen spaubeek en zweikhuizen ligt het bos.
de trails liggen door het hele bos verspreidt. mischien wel handig als je even laat weten wanneer je wilt komen, dan kan ik alles laten zien.

Butch

Bericht door Butch » di sep 07, 2010 6:30 pm

stunior schreef:tussen spaubeek en zweikhuizen ligt het bos.
de trails liggen door het hele bos verspreidt. mischien wel handig als je even laat weten wanneer je wilt komen, dan kan ik alles laten zien.
Mij gaat het dus alleen om het freeride gedeelte en daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben en laat dan wel wat weten.

Gaat de "Pa" :D ook nog biken daar?

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » do feb 10, 2011 7:25 pm

Butch schreef:
stunior schreef:tussen spaubeek en zweikhuizen ligt het bos.
Mij gaat het dus alleen om het freeride gedeelte en daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben en laat dan wel wat weten.

Gaat de "Pa" :D ook nog biken daar?
hier de zoon van de pa, de trails zijn nu afgesloten en en mag niet meer gebiked worden.

Alle trails zijn in top conditie, alles is geshaped en ready to roll, maar daar denkt natuurmonumenten anders over.
TS

Plaats reactie