Team Solid
Moderator:Beheerders
Ik kwam op www.bikeparken.nl Team Solid tegen, maar heb geen idee of ze daar nog actief zijn. Iemand die bekend is met Team Solid?
-
- Contacteer:
Re: Team Solid
Ze zitten hier allemaal op het forum en hadden wat dirts en shores in stammener bos , zelf 1x geweest was wel tof.Butch schreef:Ik kwam op www.bikeparken.nl Team Solid tegen, maar heb geen idee of ze daar nog actief zijn. Iemand die bekend is met Team Solid?
Ze zouden wel problemen hebben gehad met boswachters en dergelijke...
-
Ben zelf van team-solid en we zijn zeker nog flink actief.
de winter zijn we weer goed bezig geweest met wat nieuwe dingen!!
kom gerust langs, alleen de laatste tijd weer een probleem met de boswachters die willen je wel eens wegsturen, maar met hoe meer man we zijn hoe minder ze doen!!!
Hoe meer mensen bij ons komen fietsen hoe minder boswachters en gemeenten kunnen doen, we moeten ze eens laten zien hoeveel mensen werkelijk deze sport beoefenen zodat ze ons eens tegemoet kunnen komen en niet alleen maar willen wegkrijgen.
kom gerust langs, alleen de laatste tijd weer een probleem met de boswachters die willen je wel eens wegsturen, maar met hoe meer man we zijn hoe minder ze doen!!!
Hoe meer mensen bij ons komen fietsen hoe minder boswachters en gemeenten kunnen doen, we moeten ze eens laten zien hoeveel mensen werkelijk deze sport beoefenen zodat ze ons eens tegemoet kunnen komen en niet alleen maar willen wegkrijgen.
Goed om te horen. Kun je daar ook gewoon lekker rustig freeriden? Zag op jullie site dat er ook oudere bikers actief zijn.stunior schreef:Ben zelf van team-solid en we zijn zeker nog flink actief.
Join the club, maar je weet 't; Old fr/dh'rs never die, they just smell that way!Butch schreef:Ik behoor zelf ook onderhand tot "the old farts"![]()
Wat kan ik daar precies verwachten? Is er ook voldoende te vinden voor de freerider?
Check hier maar eens (de local trails) http://www.team-solid.nl/bestanden/photos.html dan krijg je en redelijke indruk

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
Hier is de 'pa' 
Je kunt er best aardig freeriden, er zijn leuke stukken in ons bos je moet ze alleen effe weten te liggen.
De meeste van Team Solid zijn toch dirters en slopesylers en een paar die echt freeriden, tegenwoordig ben ik niet meer zo bezig met het onderhouden van de freeridetrails en aangezien het de laatste tijd flink heeft gestormed zijn er wat train slecht te begaan
maar zou zeggen kom langs en we biken er samen.
greetz
Firefox

Je kunt er best aardig freeriden, er zijn leuke stukken in ons bos je moet ze alleen effe weten te liggen.
De meeste van Team Solid zijn toch dirters en slopesylers en een paar die echt freeriden, tegenwoordig ben ik niet meer zo bezig met het onderhouden van de freeridetrails en aangezien het de laatste tijd flink heeft gestormed zijn er wat train slecht te begaan

maar zou zeggen kom langs en we biken er samen.
greetz
Firefox

--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--
--Coilair Supreme Rulezz--
Lijkt mij zeker eens leuk om daar de boel te komen verkennen.
Zelf ben ik deze vakantie 3x in een bikepark in Bischofsmais geweest. Mooie rustige bikepark in Duitsland vlakbij het plaatsje Regen. Zie http://www.bikepark.net
Het freeride parcour was super om te doen, maar best wel pittig vond ik. Biker-X en X-ride leuk en niet moeilijk. Helaas niet al te best weer gehad en dus te weinig dagen gehad om meer te doen daar.
Wanneer ga je weer?
Zelf ben ik deze vakantie 3x in een bikepark in Bischofsmais geweest. Mooie rustige bikepark in Duitsland vlakbij het plaatsje Regen. Zie http://www.bikepark.net
Het freeride parcour was super om te doen, maar best wel pittig vond ik. Biker-X en X-ride leuk en niet moeilijk. Helaas niet al te best weer gehad en dus te weinig dagen gehad om meer te doen daar.
Wanneer ga je weer?
We zijn vorige week begonnen met het opknappen van de oudere trails, kombochten parcours is voor de helft gedaan. volgende week ga ik weer verder. alles wordt groter mooier en natuurlijk komen er nog wat dingetjes bij.
de bedoeling is om het freeride gedeelte weer op te knappen zodat er weer wat meer mensen voorbij komen. het is een beetje dood de laatste tijd.
de bedoeling is om het freeride gedeelte weer op te knappen zodat er weer wat meer mensen voorbij komen. het is een beetje dood de laatste tijd.
-
Klinkt goed. Probeer nog steeds eens langs te komen. Kun je me ongeveer vertellen waar ik precies moet zijn? Google Maps?stunior schreef:We zijn vorige week begonnen met het opknappen van de oudere trails, kombochten parcours is voor de helft gedaan. volgende week ga ik weer verder. alles wordt groter mooier en natuurlijk komen er nog wat dingetjes bij.
Mij gaat het dus alleen om het freeride gedeelte en daar ben ik wel benieuwd naar.stunior schreef:tussen spaubeek en zweikhuizen ligt het bos.
de trails liggen door het hele bos verspreidt. mischien wel handig als je even laat weten wanneer je wilt komen, dan kan ik alles laten zien.
Ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben en laat dan wel wat weten.
Gaat de "Pa"

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
hier de zoon van de pa, de trails zijn nu afgesloten en en mag niet meer gebiked worden.Butch schreef:Mij gaat het dus alleen om het freeride gedeelte en daar ben ik wel benieuwd naar.stunior schreef:tussen spaubeek en zweikhuizen ligt het bos.
de trails liggen door het hele bos verspreidt. mischien wel handig als je even laat weten wanneer je wilt komen, dan kan ik alles laten zien.
Ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben en laat dan wel wat weten.
Gaat de "Pa"ook nog biken daar?
Alle trails zijn in top conditie, alles is geshaped en ready to roll, maar daar denkt natuurmonumenten anders over.
TS