Dacht ik al; wijsheid komt met de jarencyberhawk schreef:sorry maar ben nog geen 50..

Moderator:Beheerders
Dat word NU uitgebreid, en as we speak word het ingericht als je daar wat wilt voor de toekomst moet je NU aktie ondernemen. Het boerenland is inmiddels onteigend en de eerste graafwerkzaamheden zijn begonnen. Als het eenmaal klaar is maak je geen kans meer.Sjittie schreef:BOSS heeft het over het recreatie gebied van het geestmerambacht, dat wordt in de toekomst uitgebreid daar is nu nog geen heuvel te zien dus veel valt er niet te Freeriden.Jurriaan schreef:Vanwaar dat niemand de handschoen oppakt en een legaal freeride park aanlegt?
Uit Boss zijn worden begrijp ik dat er een stuk grond beschikbaar is.
En het is natuurlijk pas legaal als gemeente er toestemming voor geeft
klopt, helemaal vergeten dat het jouw parcours is natuurlijk omdat jij daar ooit als eerste met een pot verf en de bladhark liep............heerlijk constructieve bijdrage trouwens.Ironhorse Erik schreef:Mag ik ook nog ff.........
Boss, je doet of het jouw parcours is daar in Schoorl, mag ik dan even weten waar jij was toen ik met een aantal mannen samen met destijds nog F Nieuwenhuizen het bos inging om de route uit te stippelen zoals hij er nu ligt? Met de pot verf en een bladhark ? Kan je de namen zo noemen die erbij waren. Waren toen de enige fanatieke mannen die fietsten in/op/rond Schoorl. JIJ was er zeker niet bij !
En daarna, hoe wij toezegging gekregen hebben dat we op/rond het oude corssbaantje van 1300m lengte vrij spel hadden zolang we maar geen afval achterlieten ? Dat als we schansen bouwden het wellicht verstandig was als we er een chicken paadje langslegden ? Dat de boswachter erbij stond hoe we een nieuwe 2m hoge schans aan het bouwen waren ? Dat hij geregeld heeft dat er een vrachtje stammen van beneden naar boven is gereden met de shovel ?
Dat F Nieuwehuisen met pensioen gaat en er een boswachter met een verdacht klein snorretje aantreed die alle mondelinge afspraken verbreekt tja.
In 1990 werden de eerste brute schansen gebouwd op het oude parcoursje.........in 2000 (ongeveer) kwam die nieuwe boswachter en moest opeens heel de route omgelegd worden.
Omgekeerde wereld ! Wel het totale plaatje svp.
E
Ok jochie, geef mij aub even de seconden uit het filmpje waar jij denkt de Niels Blink te zien.Trouwens op HET filmpje word er wel degelijk illegaal van de Niels Blink afgereden, laten we nou niet met zand gaan strooien!
dussssssssssss©
Met zo'n instelling ga je het nog ver schoppen in deze maatschappij.......aangezien ik geen carbonpapier in m'n bek heb, ga ik niet nog een keer herhalen waar nou precies de angel zit.kevinv10 schreef:Ik ben nog nooit in Schoorl geweest.
Maar ik vind het belachelijk dat deze discussie uberhaubt gevoerd word...
Gewoon fietsen waar je zin in hebt, op je fiets richt je zeer weinig tot geen schade aan in de natuur. Als ze natuur gebieden willen behouden moeten ze eerst maar eens stoppen met bossen vernielen om nieuw bouw wijken en snelwegen aan te planten.
Nederland is van iedereen... Ik schijt op boswachters.
En Boss...
Wat maakt jou beter dan onze collega freeriders? Alsof jij het bos zo veel minder beschadigt dan zij? Give me a break... Misschien willen hun wel net zo graag in Schoorl freeriden als jij er wil XCen? Ben jij beter dan zij?
bij Argus is een DirtJump park heeft niks met freeride te maken en met een freeridefiets kan je daar weinig beginnen.. (maar ik snap je Jip en Janneke verhaal)BOSS schreef: Er word lekker gefreeride op de heuvels, grote sprongen mooie moves...lang leve de lol.
De beheerder is blij, de freeriders zijn blij....iedereen blij.
Dirtjump pak /freeride??? Je ziet dat ik geen kaas van gegeten heb van deze tak van sport.Sjittie schreef:bij Argus is een DirtJump park heeft niks met freeride te maken en met een freeridefiets kan je daar weinig beginnen.. (maar ik snap je Jip en Janneke verhaal)BOSS schreef: Er word lekker gefreeride op de heuvels, grote sprongen mooie moves...lang leve de lol.
De beheerder is blij, de freeriders zijn blij....iedereen blij.
voor freeride heb je toch echt een afdaling nodig
Jij heb het steeds over Geestmerambacht, komt daar een dikke berg te liggen?want anders heb je er als freerider nog steeds niks te zoeken
Met mijn instelling loop ik inderdaad welleens tegen dingetjes aan ja. Maar beter dat dan me de wet voor te laten schrijven door een stelletje hypocriete ambtenaren.BOSS schreef:
Met zo'n instelling ga je het nog ver schoppen in deze maatschappij.......aangezien ik geen carbonpapier in m'n bek heb, ga ik niet nog een keer herhalen waar nou precies de angel zit.
Lees mijn vorige posts maar.
dussssssssss©