Maar die Niner heeft wel hele mooie looks !
Ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet, en in maat XL

Moderators:JJ, Beheerders
Hoogmoed, Val, Beer, Huid en Schieten zijn zo maar een paar woorden die me te binnen schieten.JeroenK schreef: * Het 2009 podium NKSS moet toch zeker op verschillende frames rijden? Fisher en Specialized zijn al bezet voor volgend jaar.
Hierzo:Nard schreef: Raw alu Niner met zeer lichte parts (het verschil in prijs met de carbon, daar kan je wel wat parts voor kopen...), ook een optie. Stijf genoeg? Wie heeft ervaring?
Mooi, heel mooi. Titanium heeft z'n charme. Heb nu bv een Moots racefiets (te koop, 57cm compact), tijdje een Moots Smoothie gehad, Litespeed Tanasi heb ik nu als 26SS, daarvoor geared en Hiwassee als SS. Hiwassee ook zeer lang geared gereden. Ofwel: veel ervaring met Ti. En dat leert me dus ook dat ze niet erg stijf zijn voor het gewicht. Ik weet niet of me dat voor een 29er niet teveel gaat storen. Ik denk nl dat stijfheid één van de dingen is waar ik aan moet wennen ivm m'n 26"Simplon.suri schreef:Ti let me think. Standaard frame Moots.
Wil je custom IF, Kent Eriksen.
Speelt geld helemaal geen rol. Jeff Jones.
Omdat de concurrentie ook niet stil staatNard schreef: Dus waarom daar naar een 29" gaan??
onderdelen zijn niet wat ik zoek. Iemand interesse in een complete 29er opbouw ex frame??