Dit gaat een leuk Project worden met als trefwoorden .
King ,Hope,Thomson,Sram Xo
Moderators:JJ, Beheerders
Zo'n Raw is zonder blanke lak ,maar heeft een electrostatisch bad gehad .Met een of ander goedje om het kale alu te beschermen . Vandaar dat je hier en daar ook druppels ziet .illuminatastigmata schreef:Zo'n RAW,is dat nou met of zonder blanke lak?
Vette bak gaat het worden,das zeker!
De dubbelen veer heeft wel degelijk een goede functie.amigo schreef:Met bijzonder licht bedoel ik dus vergeleken bij mijn s-works enduro van meer dan 5000 euro die voorzien was van de meest lichte onderdelen
Wat ik met die 2 verende delen bedoel , als je na die foto kijkt van die achterdemper .
Dan zie je het grijze gedeelte wat inveert. Maar dat zwarte gedeelte wat aan het grijze grenst kan ook inveren .
Vraag me alleen niet waarom
.
De dubbelen veer heeft wel degelijk een goede functie.amigo schreef:Met bijzonder licht bedoel ik dus vergeleken bij mijn s-works enduro van meer dan 5000 euro die voorzien was van de meest lichte onderdelen
Wat ik met die 2 verende delen bedoel , als je na die foto kijkt van die achterdemper .
Dan zie je het grijze gedeelte wat inveert. Maar dat zwarte gedeelte wat aan het grijze grenst kan ook inveren .
Vraag me alleen niet waarom
.
amigo schreef:ik ben erg beniewd . Naar de rij eigenschappen .
Als ik de verhalen mag geloven zal dat heel anders zijn dan ik gewend was.
Komt ook omdat mijn vorige S-works enduro's in de verkeerde maat waren.
Die waren in Large met een setback zadelpen.