En dat is een foto van Specialized....zou Specialized die zo geleverd hebben? Ik kan het me haast niet voorstellen.zonoskar schreef:Die 2de foto die je laat zien is idd heel erg fout, zowat alles klopt niet. De blik van de rijder (kan ie misschien ook niks aan doen), de kleur van het shirt wat in de achtergrond opgaat, de faux-bewegingsblur.BOSS schreef: Ben ik de enige of......?
Toppunt zag ik laatst in MTB+, ik heb het betreffende tijdschrift inmiddels al weggedonderd, kan geen scan maken.(als iemand Irmo? hem nog heeft graag een scan van nummer 121, pagina 11, 28 en 29)
Een foto van een north shore achtig iets in Engeland; de foto was in 2en gedeeld door een boomstam die door het beeld liep. Links van de boom NS en de de rijder, rechts van de boom wat bos en een stukje NS. Links van de boom was de achtergrond geblurred en rechts van de boom zag je geen blur.........
Verderop in hetzelfde nummer een techtalk serie tegen een wit achtergrond rolletje geschoten. Een aantal foto's waren naast de achtergrond geschoten, 1 foto sloeg echt alles; in de achtergrond zag je het statief en de rol in beeld.
Dan denk ik dus 4 dingen:
-zie je dat niet tijdens het fotograferen en maak je hem even opnieuw?
-zie je dat niet als je de foto's bekijkt op de PC(ik neem aan dat dit soort types op een PC werken) en denk je shit nu moet ik terug en ga je ook daadwerkelijk terug?
-ziet de redacteur dat niet bij de opmaak en doet hij er nog wat aan; overmaken of het wit even verlengen?
-waarom plaats je in vredesnaam zulke foto's? Omdat je denkt dat je lezers toch debiel zijn en het niet uitmaakt WAT je ze laat zien, ALS je ze maar wat laat zien.
dussssssssss©