http://www.pinkbike.com/news/troy-lee-d ... -2009.html
Moderator:Beheerders
Buiten de verluchtingsgaten zie ik niet veel verschil hoor , de snuit allesinds is niet veel veranderdPieter en zijn V10 schreef:Iets beter kijken!D2ThaV schreef:buiten een andere paintjob en misschien hier en daar een verluchtingsgat meer of minder veranderd er niet veel aan die tld's in de loop der jaren , maar ik vind het wel mooie helmen , enkel zo kostelijk
Hey Pieter... let it slide!D2ThaV schreef:Buiten de verluchtingsgaten zie ik niet veel verschil hoor , de snuit allesinds is niet veel veranderdPieter en zijn V10 schreef:Iets beter kijken!D2ThaV schreef:buiten een andere paintjob en misschien hier en daar een verluchtingsgat meer of minder veranderd er niet veel aan die tld's in de loop der jaren , maar ik vind het wel mooie helmen , enkel zo kostelijk
Ik had de link nog niet gezien ...M@lphy schreef:Hey Pieter... let it slide!D2ThaV schreef:Buiten de verluchtingsgaten zie ik niet veel verschil hoor , de snuit allesinds is niet veel veranderdPieter en zijn V10 schreef: Iets beter kijken!
Gahast kent geen engels denk.:
Changes from the D2 to the D3:
- Added EPS foam for more protection. Approximately 1/4 inch more all around.
- Added more vents for air flow. The D2 features 8 vents, the D3 has 20.
- Aerodynamics have been increased for less wind resistance.
- All screws, bolts, and buckles are Titanium.
- 3 years in development.
- Only 100 grams heavier than the D2.
- Is going to cost $450 American.
- Released in October 2009.
De achterkant valt zozeer op dat er dus meer bewegingsvrijheid is voor een Leatt brace. En de voorhoofd ducting à la de SE voor meer / betere beluchting.
Hij heeft nen D2 van 2 jaar terugRec schreef:Tot ge er eens ene probeert en koopt. Dan heb je spijt van de vorige rommel.D2ThaV schreef:buiten een andere paintjob en misschien hier en daar een verluchtingsgat meer of minder veranderd er niet veel aan die tld's in de loop der jaren , maar ik vind het wel mooie helmen , enkel zo kostelijk