bikepark -zauberberg-semmering

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
degoe
Contacteer:
bikepark -zauberberg-semmering

Bericht door degoe » vr nov 24, 2006 6:21 pm

he hallo weer een nieuw bikepark in het oh zo mooie oostenrijk nl semmering. ligt in de buurt van wenen is goed tedoen met een oostenrijk rond reis. leogang-saalbach/hinterglemm-wagrain(europas antwoord op whistler)-schladmingen op de terug reis via bisschofsmais(de)
meer info op volgende site,
http://www.bikepark-zauberberg-semmerin ... es/new/de/

groeten uit oostenrijk.

schnitzer

Bericht door schnitzer » wo jul 22, 2009 1:48 pm

en iemand al geweest? ik zit volgende week in Wenen,zou er ééns willen langsgaan.

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo jul 22, 2009 7:07 pm

ik ben vanaf 13 t/m 20 augustus in Semmering te vinden,vorig jaar ook geweest en wat een top bikepark de DH is echt super mooi 8) :D .De 24 uurs DH race mag erook weer wezen(heb er echt veel zin in die race net als vorig jaar)
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

schnitzer

Bericht door schnitzer » vr aug 07, 2009 6:03 pm

ik ben er vorige week geweest,en moet zeggen Semmering heeft een lekker bruut DH
track.
freeride is ook wel leuk maar wat veel remputten.
ben dan naar schladming geweest,super zoals altijd.
Dan naar wagrain wat een kutbaan, niks onderhoud als vol met remputten track die gewoon niet klopt. Als dat het antwoordt moet zijn op Whistler :lol:
gelukkig ben ik in whistler geweest,dus wagrain :cry:

DESL

Bericht door DESL » za aug 08, 2009 9:08 am

schnitzer schreef:...............................................................................
Dan naar wagrain wat een kutbaan, niks onderhoud als vol met remputten track die gewoon niet klopt. Als dat het antwoordt moet zijn op Whistler :lol:
gelukkig ben ik in whistler geweest,dus wagrain :cry:
Had je ff door moeten rijden naar Leo, kan je je beter vermaken dan in Wagrain idd.

Maar Whistler van Europa :lol:, not by a long shot! Dan nog eerder die roem voor Leo.

Trekrules

Bericht door Trekrules » di aug 18, 2009 8:57 pm

Voor degene die een keer naar Semmering afreizen om de dh baan te rijden,hier een impressie van de Downhill track die ik gemaakt heb 8) .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Plaats reactie