he hallo weer een nieuw bikepark in het oh zo mooie oostenrijk nl semmering. ligt in de buurt van wenen is goed tedoen met een oostenrijk rond reis. leogang-saalbach/hinterglemm-wagrain(europas antwoord op whistler)-schladmingen op de terug reis via bisschofsmais(de)
meer info op volgende site,
http://www.bikepark-zauberberg-semmerin ... es/new/de/
groeten uit oostenrijk.
bikepark -zauberberg-semmering
Moderator:Beheerders
ik ben vanaf 13 t/m 20 augustus in Semmering te vinden,vorig jaar ook geweest en wat een top bikepark de DH is echt super mooi
.De 24 uurs DH race mag erook weer wezen(heb er echt veel zin in die race net als vorig jaar)

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
ik ben er vorige week geweest,en moet zeggen Semmering heeft een lekker bruut DH
track.
freeride is ook wel leuk maar wat veel remputten.
ben dan naar schladming geweest,super zoals altijd.
Dan naar wagrain wat een kutbaan, niks onderhoud als vol met remputten track die gewoon niet klopt. Als dat het antwoordt moet zijn op Whistler
gelukkig ben ik in whistler geweest,dus wagrain
track.
freeride is ook wel leuk maar wat veel remputten.
ben dan naar schladming geweest,super zoals altijd.
Dan naar wagrain wat een kutbaan, niks onderhoud als vol met remputten track die gewoon niet klopt. Als dat het antwoordt moet zijn op Whistler

Had je ff door moeten rijden naar Leo, kan je je beter vermaken dan in Wagrain idd.schnitzer schreef:...............................................................................
Dan naar wagrain wat een kutbaan, niks onderhoud als vol met remputten track die gewoon niet klopt. Als dat het antwoordt moet zijn op Whistler![]()
Maar Whistler van Europa