Bike Park Nedereindseberg Utrecht; petitie tekenen!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Steelboy
Contacteer:
Re: Bike Park Nedereindseberg Utrecht; petitie tekenen!

Bericht door Steelboy » di mei 19, 2009 9:31 pm

Passiepower schreef: Als we het winnen komt er een geldsom van 300.000Euro vrij voor dit project...
Goed, ik heb de kleine lettertjes eens gelezen... 300.000 euro wil een commercieel bedrijf besparen door in de gemeente Utrecht energie te verkopen.
De prijs als je wint, is slechts 10.000 euro! Dat je het maar even weet :oops:

raggertje

Bericht door raggertje » di mei 19, 2009 10:09 pm

Steelboy schreef: is slechts 10.000 euro! Dat je het maar even weet :oops:
kunnen we starthek voor kopen :lol:
Archiware web & 3D studio www.archiware.nl

streeter

Bericht door streeter » di mei 19, 2009 10:09 pm

Steelboy schreef:
Passiepower schreef: Als we het winnen komt er een geldsom van 300.000Euro vrij voor dit project...
Goed, ik heb de kleine lettertjes eens gelezen... 300.000 euro wil een commercieel bedrijf besparen door in de gemeente Utrecht energie te verkopen.
De prijs als je wint, is slechts 10.000 euro! Dat je het maar even weet :oops:
Slechts 10.000 euro ? :lol:
daar kun je toch evengoed heel wat hout voor kopen denk ik zo =D
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

raggertje

Bericht door raggertje » di mei 19, 2009 10:10 pm

starthek... ik was 2 sec. eerder :D

streeter

Bericht door streeter » di mei 19, 2009 10:12 pm

damn, dat wordt dan een starthek voor 40 personen :lol:
maar eventjes om erop terug te komen dat via een hyves niet serieus is.
het gaat denk ik nu niet om dat serieuze, er moeten gewoon veel mensen stemmen, of het ze wat interesseert maakt niet uit. Dat weet de gemeente Utrecht niet, of zie ik het weer verkeerd :o
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

Passiepower

Bericht door Passiepower » wo mei 20, 2009 11:21 am

Steelboy schreef:De prijs als je wint, is slechts 10.000 euro! Dat je het maar even weet :oops:
10.000E is inderdaad de prijs die te winnen is rechstreeks via Energie direct. Een tweede is dat het plan met een petitie bij de gemeente wordt voorgelegd, dit betekent dat er vanuit de gemeente naar het plan en het project gekeken gaat worden. Indien de gemeente het maatschappelijk belang in ziet van dit project zullen zij misschien bereid zijn het geld dat vrij komt door de besparing op de energierekening erin te willen stoppen .

Om jullie voor te zijn... mocht de gemeente niet kiezen voor de stroom van energie direct dan blijft de geldprijs toch gewoon in tact..

Infloto

Bericht door Infloto » wo mei 20, 2009 6:44 pm

Je mag mijn stem hebben maar geeft toe: het is een rare actie.
De gemeente Utrecht moet overstappen op energie:direct, dan zouden ze daarmee per jaar 3 ton besparen en dat geld zou dan weer in een project gestopt kunnen worden. Dat zijn best snelle aannames.

Ik ben benieuwd hoe ver het ECHT staat met Bikepark Utrecht, pb me eens Coen..
huh?

Dirtroller

Bericht door Dirtroller » ma jun 01, 2009 9:58 pm

Mijn steun heb je, heb het ook ff doorgegeven aan een aantal anderen :D
Sunday funday pro 20"
NS Suburban 24"
Transition Trail or Park 26" for sale
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=50018

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » di jun 02, 2009 8:39 am

Passiepower schreef:het gaat lekker met de actie!

bedankt voor het stemmen en alle reacties...

Het idee van de actie is om zoveel mogelijk stemmen te krijgen voor het project. Dat betekent dus dat we zoveel mogelijk mensen willen bereiken. Zoals je ziet kan je de actie ook linken aan je twitter en facebook site bijvoorbeeld.... in lijn ligt ook een hyve pagina..

http://freerideutrecht.hyves.nl/ ;)

wordt dus lid en pass het forward!

hoe meer stemmen hoe beter!!
Het gaat lekker met de actie is een understatement. Het idee staat nu op 1. Moest daarvoor "dierenopvang en medische zorg" wel even van de eerste plaats af kicken. Met de hulp van wat collega's ging dat prima. :D

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » di jun 02, 2009 11:04 am

goofy2 schreef: Het gaat lekker met de actie is een understatement. Het idee staat nu op 1. Moest daarvoor "dierenopvang en medische zorg" wel even van de eerste plaats af kicken. Met de hulp van wat collega's ging dat prima. :D
Toch geniet je meer sympathie door een zo goed mogelijk plan te schrijven en die te promoten dan je "collega" meedingers te "kicken".....klinkt namelijk zo vreselijke ikke, ikke, ikke!

raggertje

Bericht door raggertje » di jun 02, 2009 11:23 am

Arnetteman schreef: Toch geniet je meer sympathie door een zo goed mogelijk plan te schrijven en die te promoten dan je "collega" meedingers te "kicken".....klinkt namelijk zo vreselijke ikke, ikke, ikke!
Zoals Steelboy ook al poste op het topic in http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43486:
Er LIGT al een plan, deze actie staat daar alleen los van...

Verder wordt het plan aan de diverse instanties voorgelegd. Officiële website, petities e.d. volgen...

XANonimous
Contacteer:

Bericht door XANonimous » do jun 04, 2009 1:10 pm

Top idee!

Ik heb hem ook ingevuld en doorgestuurd via Hyves (evenals mijn vriendin :))
Gisteren stond het Bikepark nog op een mooie voorsprong, blijkt de dierenopvang ineens op nummer 1 te staan :(

Als iedereen van dit forum de link naar al zijn contactpersonen in Hyves doorstuurd moet het toch te doen zijn om het bikepark weer op nummer één te krijgen.. ;)

dennis strijker

Bericht door dennis strijker » do jun 04, 2009 10:19 pm

Utreg, beter op de fiets dan aan de bal!!! I gave my support!
Giant STP Ayton / Turner 4XSL

Whouz

Bericht door Whouz » vr jun 05, 2009 9:44 am

XANonimous schreef:Top idee!

Ik heb hem ook ingevuld en doorgestuurd via Hyves (evenals mijn vriendin :))
Gisteren stond het Bikepark nog op een mooie voorsprong, blijkt de dierenopvang ineens op nummer 1 te staan :(

Als iedereen van dit forum de link naar al zijn contactpersonen in Hyves doorstuurd moet het toch te doen zijn om het bikepark weer op nummer één te krijgen.. ;)
hyves vond ik wel een goed idee, did the same. Het gaat er hier toch alleen maar om om zoveel mogelijk stemmen te krijgen...

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di jun 16, 2009 3:22 pm

Heeft Passiepower inmiddels al wat van Energiedirect gehoord? Ze lijken hun snor te drukken nu de gemeente ongevoelig is voor hun 'bespaar 3ton' campagne...

Passiepower

Bericht door Passiepower » wo jun 17, 2009 11:47 am

die moustache valt wel mee.. deze week hoor ik iets van ze, en dat is in principe t/m vrijdag... staat vandaag wel een stukje het Utrechts stadsblad, interview met die chick van die natgeregende poesjes en met ondergetekende..

dusss.. zodra ik meer weet drop ik hier wel een line

gr

Passiepower

Bericht door Passiepower » vr jun 19, 2009 4:53 pm

Hoe zou een besparing van €300.000 in uw buurt het best besteed kunnen worden? Honderden Utrechters stuurden hun idee in, en duizenden mensen brachten hun stem uit. Na ruim 4 weken en een spannende strijd kreeg Pascal Wesselink uiteindelijk de meeste supporters achter zijn idee om een MTB freeride parcours aan te leggen. Natuurlijk feliciteren wij Pascal en iedereen die op dit idee gestemd heeft van harte met deze overwinning!

I'll keep you guys posted, mega thanks voor de stemmen!

ltr..

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr jun 19, 2009 5:23 pm

Goed bezig!

nut-case

Bericht door nut-case » vr jun 19, 2009 7:03 pm

woehoe!
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » ma jun 22, 2009 12:21 pm

Hell yea.. Echt super man :D.....
Specialized Demo 8 2011

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » ma jun 22, 2009 12:28 pm

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
:o

raggertje

Bericht door raggertje » ma jun 22, 2009 12:35 pm

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

AxelD

Bericht door AxelD » di jun 23, 2009 4:17 pm

Wow te nice!
Ik kom zeker vaak langs als de boel klaar is, ook als er nog hulp nodig is hoor :)

Keep up the good work!

Koets

Bericht door Koets » di jun 23, 2009 4:38 pm

Zeker nice! :D aardig dichtbij vanaf hier komt nog wel goed met nederland :P

nut-case

Bericht door nut-case » di jun 23, 2009 8:18 pm

super vet
waneer kunnen we? :evil:
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

Plaats reactie