Gelezen op de voorpagina. Dat zou wel heel mooi zijn als het er ooit van gaat komen. En dan ooit op een redelijke korte termijn.
Meer te lezen is hier:
Bikepark Utrecht
UPDATE:
Stem nu en help Freeridend Nederland aan een nieuw Bikepark in Utrecht.
Dit kan door je stem uit te brengen op:
http://www.stroompetitie.nl/ideeen/idee/160
Bikepark Utrecht- Stem nu en help freeridend Nederland!
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ãls jullie straks het geld (de 10.00E) winnen is het dan niet handig om een plan te hebben, plan de campagne, locatie.. tekeningen,vergunningen e.d. Want het is allemaal iets ingewikkelder.. ik wens jullie veel succes maar zou er Ãets' meer werk van maken dan een hyves en een paar posts op dp..
Rinse
Rinse
-
-
er wordt sowieso gekeken naar het aantal IP adressen, dat staat ook in de kleine lettertjes... tis wel opvallend dat als wij hard gaan die dieren gasten zomaar ineens patsboem 30 stemmen erbij krijgen... morgen sluit de hele zooi dus laten we nu nog ff knallen met zijn allen!!! (en dan wel op de eerlijke manier, gewoon 1x keer per IP ook al schoon je om de zoveel tijd je cookies)
Thanks, fingers crossed!
Thanks, fingers crossed!
Whouz schreef:hoe weet je dat?Darwin schreef:volgens mij staan "we" op 1
omdat we hier bovenaan staan. http://www.stroompetitie.nl/ideeen/zoeken/ een paar dagen terug stonden we op 2. en toen liepen we een paar stemmen achter. ( toen stond het aantal stemmen er nog bij )
Nou dat zou beteken dat ie alleen naar cookies kijkt.... niet slim van degene die die site heeft opgezet, kan er idd zo een bot opzetten dan weet je zeker dat het doorgaat ..... tenzij het een actie is en dat ze al weten wat ze gaan bouwen maar alleen willen weten wat de rest erover denkt.
heeft ook niks met router te maken aangezien je router alleen een lan ip weggeeft, je modem heeft een statisch ip dat is weggegeven door je ISP, dit kan je niet veranderen en de meeste sites/polls/whateva kijken inderdaad naar ip zodat je niet meer kan stemmen.
Anyway .... ik moet nog steeds de stem button vinden
heeft ook niks met router te maken aangezien je router alleen een lan ip weggeeft, je modem heeft een statisch ip dat is weggegeven door je ISP, dit kan je niet veranderen en de meeste sites/polls/whateva kijken inderdaad naar ip zodat je niet meer kan stemmen.
Anyway .... ik moet nog steeds de stem button vinden