Thanx!
Moderator:Beheerders
Niet te bescheiden Tilly, hiervan mag best gezegd worden dat het een net plaatje is!Tilly2 schreef:Gisteren nog een potje gefietst met Nico Vink... Altijd leuk om gelijk wat plaatjes te schieten...
'K vind deze niet helemaal top, maar wilde 'm jullie toch niet onthouden...
foto is netjes TillyDESL schreef:Niet te bescheiden Tilly, hiervan mag best gezegd worden dat het een net plaatje is!Tilly2 schreef:Gisteren nog een potje gefietst met Nico Vink... Altijd leuk om gelijk wat plaatjes te schieten...
'K vind deze niet helemaal top, maar wilde 'm jullie toch niet onthouden...
I have to say I agree...MarkMeisner schreef:Leuk, maar omdat je zo hard geflitst hebt is de complete snelheid uit de foto wat erg jammer is.
BOSS schreef:Wat met dit soor dingen ook helpt is je flits inzoomen, dus stel dat je op 24mm fotografeert, zet dan je flits op bijv 80mm uiteraard zonder een diffusor ervoor![]()
De grond wordt dan minder verlicht en toont meer snelheid.
Ik vind het trouwens geen verkeerde foto hoor, de balans is mooi!
Daar kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen......![]()
dussssssss©
Dat was niet mijn punt; weinig tijd is een reden om op safe te spelen en niet te gaan experimenteren. Natuurlijk hou je altijd je ogen open voor unieke foto's!BOSS schreef:@Steelboy....weinig tijd is geen reden om mindere foto's te gaan maken. Regen en mist zijn nou juist van die elementen waardoor ik juist betere foto's kan maken. Gebruik maken van de situatie.....
Kijk, deze opbouwende kritiek van je geeft dus precies aan dat je het niet snapt. Natuurlijk had die lucht doortekend kunnen zijn, maar dat ziet er niet uit.........Dennis Katinas schreef:
Wat dat betreft vind ik dat: "JE MOET DAT LICHT ECHTER WEL WETEN HOE DAT LICHT TE GEBRUIKEN!!!!!" En "Als fotograaf voel ik mij vaak MacGyver" een beetje kortzichtig en een blijk van onkunde als er foto's op je site staan met dikke highlights in de lucht om een gebouw er maar goed belicht op te kunnen krijgen. Dat is in mijn ogen weer totaal niet nodig. Zonder flits kun je prima een foto creeeren waarin alle details behouden blijven. Maar dan moet je wel genoeg tijd nemen en weten hoe je het licht moet gebruiken. Zoals jij dat zegt.