Opslaan windows movie maker, help!

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Mrtnrider
Opslaan windows movie maker, help!

Bericht door Mrtnrider » ma okt 20, 2008 12:10 pm

Hallo mensen,
Ik heb een probleem!
Normaal als ik een filmpje maakt duurt deze meestal minder dan 2minuten. Opslaan op deze computer is dan geen probleem. Nu heb ik een filmpje gemaakt van 9minuten. En nu zegt die: Controleer of er genoeg ruimte is op de schijf, of de bronnen nog op de pc staan, en of de locatie waar u het op wilt slaan, vrij.

1) schijfruimte : 36.12 GB
geschatte vereiste ruimte = 58.12 MB

2) De filmpjes die ik gebruikt heb, staan nog allemaal op de pc.

3) De locatie waar ik hem wil op slaan is vrij.

Heb de C schijf al geprobeerd, en nog een andere schijf die extra in de pc zit, maar overal is genoeg ruimte. Waar kan ik hem nu opslaan?

BVD.! Maarten

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » ma okt 20, 2008 3:26 pm

KUN je hem niet opslaan dan ofzo :? Anders gewoon doen toch, heb het idee dat dat geschatte vrije schijfruimte ook niet altijd klopt enzo

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma okt 20, 2008 3:51 pm

Hij slaat niet op, hij begint niet te lopen. Dat schermpje gaat dan weg en dan komt er te staan: niet voldoende schijfruimte. Zal dadelijk wel wat screenshots maken.

fredo

Bericht door fredo » ma okt 20, 2008 4:57 pm

Het is en blijft windows movie maker, maw vol met bugs (bij mij toch). Dat spel hangt vast van zodra het bestand wat groter wordt en je filmpjes wil knippen, muziek wil add'en,... Als een eindresultaat lukt, is het zeer moeilijk om een eindresultaat in deftige kwaliteit te krijgen zonder 200Mb kwijt te zijn aan 3min film. Bij sommige werkt movie maker perfect, bij anderen (zoals ik) suckt het.

Ik heb er mij al genoeg aan geërgerd... Ik heb de trial versie van cyberlink power director eens gedownload en dat werkt toch al stukken beter (alhoewel er enkel domme effecten inzitten).

bomber66

Bericht door bomber66 » ma okt 20, 2008 5:47 pm

hey mrtnrider,
heb je als eens geprobeerd het bestand op een usb (geheugen)stick op te slaan?of een externe schijf ofzo?

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma okt 20, 2008 6:43 pm

Nee,
Wel een goed idee, eens proberen!
Thnx voor de tip.
Grtz.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma okt 20, 2008 6:45 pm

fredo schreef:Het is en blijft windows movie maker, maw vol met bugs (bij mij toch). Dat spel hangt vast van zodra het bestand wat groter wordt en je filmpjes wil knippen, muziek wil add'en,... Als een eindresultaat lukt, is het zeer moeilijk om een eindresultaat in deftige kwaliteit te krijgen zonder 200Mb kwijt te zijn aan 3min film. Bij sommige werkt movie maker perfect, bij anderen (zoals ik) suckt het.

Ik heb er mij al genoeg aan geërgerd... Ik heb de trial versie van cyberlink power director eens gedownload en dat werkt toch al stukken beter (alhoewel er enkel domme effecten inzitten).
Ja, meestal doet hij het goed, maar soms ook niet. Ben nu eens bezig met VIDEO EDIT MAGIC. Werkt best goed volgens mij.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » di okt 21, 2008 9:05 am

Heb de video klaar, met video edit magic. Is wel jammer dat er telkens een klein reclame tekstje staat. Maar niet storend, wel lelijk. Is ook niet geweldig ge-edit, want heb het programma nog niet helemaal door.
Zal het zo uploaden.
Grtz.

Plaats reactie