Opslaan windows movie maker, help!
Moderator:Beheerders
Hallo mensen,
Ik heb een probleem!
Normaal als ik een filmpje maakt duurt deze meestal minder dan 2minuten. Opslaan op deze computer is dan geen probleem. Nu heb ik een filmpje gemaakt van 9minuten. En nu zegt die: Controleer of er genoeg ruimte is op de schijf, of de bronnen nog op de pc staan, en of de locatie waar u het op wilt slaan, vrij.
1) schijfruimte : 36.12 GB
geschatte vereiste ruimte = 58.12 MB
2) De filmpjes die ik gebruikt heb, staan nog allemaal op de pc.
3) De locatie waar ik hem wil op slaan is vrij.
Heb de C schijf al geprobeerd, en nog een andere schijf die extra in de pc zit, maar overal is genoeg ruimte. Waar kan ik hem nu opslaan?
BVD.! Maarten
Ik heb een probleem!
Normaal als ik een filmpje maakt duurt deze meestal minder dan 2minuten. Opslaan op deze computer is dan geen probleem. Nu heb ik een filmpje gemaakt van 9minuten. En nu zegt die: Controleer of er genoeg ruimte is op de schijf, of de bronnen nog op de pc staan, en of de locatie waar u het op wilt slaan, vrij.
1) schijfruimte : 36.12 GB
geschatte vereiste ruimte = 58.12 MB
2) De filmpjes die ik gebruikt heb, staan nog allemaal op de pc.
3) De locatie waar ik hem wil op slaan is vrij.
Heb de C schijf al geprobeerd, en nog een andere schijf die extra in de pc zit, maar overal is genoeg ruimte. Waar kan ik hem nu opslaan?
BVD.! Maarten
Het is en blijft windows movie maker, maw vol met bugs (bij mij toch). Dat spel hangt vast van zodra het bestand wat groter wordt en je filmpjes wil knippen, muziek wil add'en,... Als een eindresultaat lukt, is het zeer moeilijk om een eindresultaat in deftige kwaliteit te krijgen zonder 200Mb kwijt te zijn aan 3min film. Bij sommige werkt movie maker perfect, bij anderen (zoals ik) suckt het.
Ik heb er mij al genoeg aan geërgerd... Ik heb de trial versie van cyberlink power director eens gedownload en dat werkt toch al stukken beter (alhoewel er enkel domme effecten inzitten).
Ik heb er mij al genoeg aan geërgerd... Ik heb de trial versie van cyberlink power director eens gedownload en dat werkt toch al stukken beter (alhoewel er enkel domme effecten inzitten).
Ja, meestal doet hij het goed, maar soms ook niet. Ben nu eens bezig met VIDEO EDIT MAGIC. Werkt best goed volgens mij.fredo schreef:Het is en blijft windows movie maker, maw vol met bugs (bij mij toch). Dat spel hangt vast van zodra het bestand wat groter wordt en je filmpjes wil knippen, muziek wil add'en,... Als een eindresultaat lukt, is het zeer moeilijk om een eindresultaat in deftige kwaliteit te krijgen zonder 200Mb kwijt te zijn aan 3min film. Bij sommige werkt movie maker perfect, bij anderen (zoals ik) suckt het.