Damn, wist niet dat dit zo lastig zou worden maar dat houdt het ook wel weer leuk

Moderators:JJ, Beheerders
Dat is vooral goed als je de krasjes al weg hebt, beter eerst nog met korrel 1600 ofzo schuren, waterproof dan. Nat schuren, wordt t eerst weer zwart van het alu slijpsel, en dan polijsten met commandant, doeken, een polijstblok en een boormachine met een lappenschijf.straightedgepat schreef:brillo??? ik zag al wat krasjes... daar kan weer vuil in gaan zitten... je had beter een aluminium polijstmiddel (commadant oid) kunnen gebruiken
Bedankt, ik hou die optie nog even achter de hand daar ik nieuwe pedalen wil gaan plaatsen. Als dat niet gaat lukken dan pb ik je wel even.sedatif schreef:een maat van me heeft er pedalen voor, de dura aces dan. zijn crank daarvoor is krom, misschien wil ie ze wel verkopen, stuur me je mailadres even, dan link ik je even door naar 'm.
Het gat in de 600AX crank is 1" , de standaard maat van een pedaal is 9/16"MarkMeisner schreef:Kan iemand mij vertellen wat de maten zijn van die pedaalassen? De as die ik wil hebben voor een normaal Shimano SPD pedaal en de maat die ik nu heb? Dan kan ik gaan spitten naar verloopasjes