25, 26 en 27 Juli: ECMC in Eindhoven

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Smuss
25, 26 en 27 Juli: ECMC in Eindhoven

Bericht door Smuss » ma mar 10, 2008 12:32 pm

Hallo,

Liep van de week voorbij Tour de Ville en zag de poster hangen. Ik weet niet of het evenement al bekend is hier op DP, maar een mooie kans om een hoop fixies bij elkaar te zien lijkt me. . . . of voor sommigen om mee te doen?
Parcours op het TUe terein en een feestavond bij skatepark Area51

Meer informatie op: http://www.ecmc2008.com/

Afbeelding

Gr,

Pieter
Laatst gewijzigd door Smuss op ma mar 10, 2008 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » ma mar 10, 2008 12:37 pm

Bedankt voor het posten (had ik allang moeten doen). Maar ik heb de grote man van de organisatie gesproken en iedereen hier is van harte welkom om zich in te schrijven en dus mee te doen.

[edit] En niet alleen voor fixie liefhebbers, voor iedereen. [/edit]

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » ma mar 10, 2008 4:29 pm

Hmm, misschien moest ik hier als Exenger maar weer eens aan meedoen in de oude hometown...

haute courier
Contacteer:

Bericht door haute courier » ma mar 10, 2008 7:51 pm

tsja, sterker nog. fakengers, posengers, fixies, vrienden, familie, DP-ers, single-speeders en niet koeriers moeten wel komen om het evenement iig nog een beetje fun voor OohDie en mij te laten worden. Hahahahahahaaaa

mais au serieux. vrijdags organiseert Haute equipe al het BikePolo tournooi. dat wordt gegarandeerd lache en gezelli. we gaan u nog wel op de hoogte houden van wat wel en wat niet maar jullie bent allen natuurlijk van harte welkom. dus komt in grooten getale.

sedatif

Bericht door sedatif » wo mar 12, 2008 11:18 am

FUCCIT!

Smuss

Bericht door Smuss » vr jul 18, 2008 8:22 pm

Tijd voor een kleine reminder!

Het programma vind je op:

http://www.ecmc2008.com/page/6/program.html

p.s. Ik heb niks met het evenement te maken, maar het is gewoon cool dat er zoiets georganiseerd wordt!

Afbeelding

didadunlop

Bericht door didadunlop » vr jul 18, 2008 11:45 pm

Het zit in de planning om vrijdags terug te komen van mijn rondje IJsselmeer. Dus ik kan de Big Dummy vast wel doorrijden naar E-Town.

Maar de mensen die mij kennen weten hoe het zit met mij en plannen..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Shame

Bericht door Shame » zo jul 20, 2008 5:44 pm

Ik vond afgelopen vrijdag al een spokecard in mn voorwiel!! ik ben erbij (met hopelijk mijn nieuwe wielset!)

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » zo jul 20, 2008 11:28 pm

Ik was samen met Haute C dit weekend bij onze vrienden van TDV, eens kijken hoe de voorbereidingen waren. En zoals het er nu uit ziet wordt het echt te gek. Die gasten hebben nu al alles voor elkaar.

Ook worden er de Nederlandse titels verdeeld dus als je denkt een beetje te kunnen trackstanden (moet je wel eerst mij verslaan), een paar bochtjes achteruit te kunnen fietsen of ben je echt heel slecht in remmen (de skids) kom dan zeker!

Kortom dit wordt een heel wreed EK en ik verwacht zeker een paar DP'ers. Dus stel me niet teleur en komt allen.

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jul 21, 2008 7:43 am

Ik kom misschien even kijken, meedoen gaat niet lukken helaasch.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » ma jul 21, 2008 9:09 am

Ik kom op zondag, samen met ledanne... En dat trackstanden lijkt me wel wat, OohDie!

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » ma jul 21, 2008 10:17 am

@ Tjeu81, volgens mij zijn zondag de finales van het hele fixie gebeuren. Ik zou dan ook zeker zaterdag komen, er is een camping op het TU terrein. En mad goede feesten. Op de vrijdag worden ook nog wat lijpe fixie shit georganiseerd door een paar goede Amsterdamse vrienden zoals de 'street keirin', altijd spektakel (lees crashes). We verwachten meer dan 300 m/v waarvan zo'n 50% op de fixed. Ik zou dus zeggen schrijf je nog even in!

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » di jul 22, 2008 1:33 pm

Hmmm... Ja, ik zit een beetje met het feit dat ik helemaal geen koerier ben. Zijn toch niet voor niks de EK koerieren... Is eigenlijk hun feestje. Toeschouwen à la, maar meedoen?

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » di jul 22, 2008 5:34 pm

Dan kom je op de hele fakenger/exenger discussie die nu in de koeriers community gaande is. En de organisatie in Eindhoven heeft besloten dat iedereen mag meedoen, jij dus ook.

Vandaag samen met Haute C nog 7 mallets in elkaar gezet. FUCCIT is er klaar voor.

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » wo jul 23, 2008 9:05 am

Ik kom toch op zondag... Kom wel samen met LeDanne en misschien nog wat andere Amsterdammers. Is er nog een DP meetingpoint? Wel leuk om 's de gezichten bij de avatars te zien...

Misschien kun je me wel wat Track Stands tips/trucs laten zien OohDie!

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » wo jul 23, 2008 11:15 am

Cool!
Ik had al een PB van Le Danne gehad.
Meetingpoint? de biertent zeg ik.
Maar het kan ook zijn dat ik bezig ben als race marshal (mooiste werk wat er is mensen DQ'en). Haute Courier is makkelijk te vinden die blaat de hele dag door de mic en als je een willekeurige Nederlandse koerier aanspreekt en vraagt wie Malle T (Tjeerd) is dan zullen ze je wel naar mij verwijzen.
Wat betreft de trackstand tips, geen probleem doe ik graag. Wat betreft trucs weet ik niet hoe mijn handen er aan toe zijn. Laatst gecrasht en twee gekneusde handen namelijk. Maar die heb je voor de trackstand toch niet nodig ;)

Zie jullie zondag!

ott

Bericht door ott » wo jul 23, 2008 7:23 pm

Was nog we van pan om te komen, maar ga zwart crossen. Veel plezier and don`t drink and........ trackstand
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » wo jul 23, 2008 8:16 pm

Tezamen met Smuss kom ik vrijdagavond in elk geval even neuzen....

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » wo jul 23, 2008 10:57 pm

@ Ott, zwarte cros is leuk maar ook elk jaar weer. Zo'n EK komt zelden naar Nederland dus kom gewoon. En ik heb Vince beloofd dat ik niet (al te) dronken aan de trackstand begin.

@ DeKerf's, cool!
Kom dan rond 19:30 naar het lichtplein. Ik neem mijn downhiller mee zodat iedereen over die north shore heen kan gaan. En om 20:30 start de alleycat daar op het lichtplein. Ik denk dat je die gewoon moet rijden.
ps En je weet me te vinden toch?

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » do jul 24, 2008 6:09 am

OohDie schreef:
@ DeKerf's, cool!
Kom dan rond 19:30 naar het lichtplein. Ik neem mijn downhiller mee zodat iedereen over die north shore heen kan gaan. En om 20:30 start de alleycat daar op het lichtplein. Ik denk dat je die gewoon moet rijden.
ps En je weet me te vinden toch?
Komt goed. En aders vind jij mij wel :D

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » do jul 24, 2008 9:00 am

Beetje off topic, maar het artwork van Erosie rockt echt de pan uit. Vind al die stickers en posters echt nice... :clap:

Smuss

Bericht door Smuss » do jul 24, 2008 10:33 am

Tjeu81 schreef:Beetje off topic, maar het artwork van Erosie rockt echt de pan uit. Vind al die stickers en posters echt nice... :clap:
Zonder twijfel!

Op het moment is er een tentoonstelling in het MU (in de "Witte Dame", locatie waar ook vrijdag de Alleyycat begint) waar werk van Erosie te zien is. In Eindhoven kom je op meerdere plaatsen werk van hem tegen, stickers, fitty, stencils, you name it. Check ook z'n website, erg de mooite waard!

Afbeelding
Afbeelding

http://www.erosie.net

Gr,

Pieter

Tjeu81

Bericht door Tjeu81 » do jul 24, 2008 1:06 pm

Ja, ben bekend met zijn werk. Ga ook zeker even bij de MU langs. gaat om die Fundamentals expo, toch?

Shame

Bericht door Shame » za jul 26, 2008 9:38 pm

Eros heeft de stad van te voren even lekker gepakt.. overal nieuwe fietsjes in en rond de binnestad...

DeeDee

Bericht door DeeDee » di jul 29, 2008 6:11 pm

Zoooo... maag en hersenen lijken zich weer hersteld te hebben.....na een dag van bijna-coma

Was 's zondags even van plan om na m'n ochtendrit 's middags een korte blik op de activiteiten bij de TU te werpen.....
Had moeten weten wat bier voor een euro bij me losmaakt..... :o
Toffe race/skids/trackstands/sprints gezien, ouwe bekenden tegengekomen, nieuwe mensen leren kennen en belachelijk dronken geworden.

Tips:
Vergeet nooit te eten na een fietstocht van 100km.... en ga dan vooral niet tot diep in de ochtend door met zuipen.
Net gestopt met roken (ik), niet de ene destructieve activiteit voor de andere vervangen om maar iets met je handen te doen te hebben.

Kan zijn dat ik tegen een van de DP-ers hier aan heb geluld, herinner me vaag iets van Tjeerd en Vincent waar ik iets tegen gelald heb..... sorry daarvoor, maar was goed bedoeld. :oops:
Dus mocht er een gast met een Oranje-wit-blauw RIH/campagnolo shirt tegen je aangeluld hebben, je geschoffeerd hebben, of misschien oneerbare voorstellen gedaan hebben, bij deze mijn excuses.

Verder zijn die Messengers helemaal top... maar misschien een beetje goed van vertrouwen....
Heb het namelijk diep in de nacht in staat van kennelijke dronkenschap voor elkaar gekregen om met 3 verschillende Fixies (gelukkig wel met rem) een rondje TU en zelfs een stukje Eindhoven te doen, eerlijk te leen gekregen.
Echt keivet!, maar of dat nu zo verantwoord is.....
Zelfs een paar skids gemaakt...... wat ik allemaal wel niet kan als ik gezopen heb , zou het nuchter denk ik niet durven ;)

Zo'n Enkel-snelheid-apparaat moet er echt wel komen.....
En een volgende keer ga ik weer! (alleen dan met wat minder zuipen)
Misschien kan ik dan ook nog eens een zinnig gesprekje voeren;)

Ennuh.... Tjeerd, repeat after me: EINDHOVEN DE GEKSTE......;) (grapje)

Tot een volgende keer
Grtz
Dennis
Dirt Devil ;)

Plaats reactie