Zoooo... maag en hersenen lijken zich weer hersteld te hebben.....na een dag van bijna-coma
Was 's zondags even van plan om na m'n ochtendrit 's middags een korte blik op de activiteiten bij de TU te werpen.....
Had moeten weten wat bier voor een euro bij me losmaakt.....

Toffe race/skids/trackstands/sprints gezien, ouwe bekenden tegengekomen, nieuwe mensen leren kennen en belachelijk dronken geworden.
Tips:
Vergeet nooit te eten na een fietstocht van 100km.... en ga dan vooral niet tot diep in de ochtend door met zuipen.
Net gestopt met roken (ik), niet de ene destructieve activiteit voor de andere vervangen om maar iets met je handen te doen te hebben.
Kan zijn dat ik tegen een van de DP-ers hier aan heb geluld, herinner me vaag iets van Tjeerd en Vincent waar ik iets tegen gelald heb..... sorry daarvoor, maar was goed bedoeld.
Dus mocht er een gast met een Oranje-wit-blauw RIH/campagnolo shirt tegen je aangeluld hebben, je geschoffeerd hebben, of misschien oneerbare voorstellen gedaan hebben, bij deze mijn excuses.
Verder zijn die Messengers helemaal top... maar misschien een beetje goed van vertrouwen....
Heb het namelijk diep in de nacht in staat van kennelijke dronkenschap voor elkaar gekregen om met 3 verschillende Fixies (gelukkig wel met rem) een rondje TU en zelfs een stukje Eindhoven te doen, eerlijk te leen gekregen.
Echt keivet!, maar of dat nu zo verantwoord is.....
Zelfs een paar skids gemaakt...... wat ik allemaal wel niet kan als ik gezopen heb , zou het nuchter denk ik niet durven
Zo'n Enkel-snelheid-apparaat moet er echt wel komen.....
En een volgende keer ga ik weer! (alleen dan met wat minder zuipen)
Misschien kan ik dan ook nog eens een zinnig gesprekje voeren;)
Ennuh.... Tjeerd, repeat after me: EINDHOVEN DE GEKSTE......

(grapje)
Tot een volgende keer
Grtz
Dennis