NK Downhill 2008?
Moderator:Beheerders
Ik hoorde van een vriend dat er ergens in september in Huy het NK (& BK) Downhill gaat plaatsvinden...
Weet iemand hier meer van? (en is dit uberhaupt waar?)
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Re: NK Downhill 2008?
Ik zou zeggen mail de KNWU eens (voordat ze er in september nog eens achter komen dat er nog zoiets als een NK DH is).larzveenz schreef:Ik hoorde van een vriend dat er ergens in september in Huy het NK (& BK) Downhill gaat plaatsvinden...
Eigenlijk wel jammer dat het niet meer in Rittershausen wordt gehouden, doorgaans veel beter georganiseerd dan in Belgie.
Winterbergdegoe schreef:Dus,je bent zeker nog niet verder geweest als winterberg en rittershausen, er zijn veel betere banen in duitsland.kevinv10 schreef:Daarbij is Rittershausen de vetste baan in heel Duitsland.
Illmenau
Todtnau
Bad Wildbad
Bischofsmais
Willingen
Rittershausen
Steinach
En vergeet vast nog iets...
Maar goed ik heb vast nog niet zoveel banen gezien als een World Cup Superstar als jij.
Vertel ons anders eens welke jij het vetst vind o great sponsored rider...

Wat ik me er van kan herinneren ben je trouwens helemaal niet zo snel dus het mag best een toontje minder ook

SlapHappy
- degoe
- Contacteer:
Wat ik me er van kan herinneren ben je trouwens helemaal niet zo snel dus het mag best een toontje minder ook
[/quote]
klopt ben ook niet snel meer sinds ik met een kapotte schouder rij, maar ik heb wc gereden! en jij?
enne nog wat,wat heeft dat ermee te maken wat ik van een baan vind?
je kan het niet hebben he dat ik überhaupt sponsoren heb he? Ik heb me al bewezen,nu jij nog.

klopt ben ook niet snel meer sinds ik met een kapotte schouder rij, maar ik heb wc gereden! en jij?
enne nog wat,wat heeft dat ermee te maken wat ik van een baan vind?
je kan het niet hebben he dat ik überhaupt sponsoren heb he? Ik heb me al bewezen,nu jij nog.

klopt ben ook niet snel meer sinds ik met een kapotte schouder rij, maar ik heb wc gereden! en jij?[/quote]degoe schreef:Wat ik me er van kan herinneren ben je trouwens helemaal niet zo snel dus het mag best een toontje minder ook
Ik niet maar heb genoeg wedstrijden gereden om te weten dat t toch niks zou worden, had jij misschien ook moeten doen!

De meeste jongens waar ik mee rijd hebben trouwens ook geen World Cups gereden maar ze zijn wel sneller dan jij, maar als je wil krijg je wel een ballon hoor omdat je gesponsord word.

Ik ben trouwens een paar jaar gesponsord door Troy Lee Designs en Utopia Optics maar door mijn eigen zaak en een vriendin in t buitenland had ik gewoon geen tijd meer om veel te rijden

Laatst gewijzigd door kevinv10 op ma jun 30, 2008 6:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
SlapHappy
De baan heeft gewoon alles, lang open stuk, bossen met jumps, veel wortels, off camber, dikke roadgap, super stijl stuk gevolgd door een jump over een beekje, stairgap op t finishpleintje... Zelfs de oude baan vond ik 1 van de betere banen in Duitsland en veel mensen zijn het daarmee eens.degoe schreef:Oh ja voordat we hier een leuke catfight maken,laten we ons op het wezelijke richten....wat vindt jij zo leuk aan rittershausen? ps dit is gewoon een vraag,meer niet
Maar weet nog steeds niet wat jouw favo track is?
SlapHappy
- degoe
- Contacteer:
leuk voor je en waaruit trek jij deze conclusie? heb je al mijn tijden van alle wedstrijden die ik ooit heb gereden,en de omstandigheden waarin? en kan je deze dan vergelijken met je vriendjes die exact de zelfde wedstrijden met gelijke omstandigheden hebben gereden.
maargoed dat ik ben beter als jij ken ik nu wel,we wachten gewoon af en zien dan bij de volgende wedstrijd op een echte baan (geen winterberg snelweg) als ik weer 100% genezen ben wie van ons sneller is..lijkt me een goede challenge,en is beter dan elkaar hier voor weet ik wat uit temaken.
ps je hebt nog steeds niet gezegt wat jij zo leuk aan rittershausen vindt?....nog steeds een gewone vraag...
maargoed dat ik ben beter als jij ken ik nu wel,we wachten gewoon af en zien dan bij de volgende wedstrijd op een echte baan (geen winterberg snelweg) als ik weer 100% genezen ben wie van ons sneller is..lijkt me een goede challenge,en is beter dan elkaar hier voor weet ik wat uit temaken.
ps je hebt nog steeds niet gezegt wat jij zo leuk aan rittershausen vindt?....nog steeds een gewone vraag...
Haha het zit je best diep hedegoe schreef:leuk voor je en waaruit trek jij deze conclusie? heb je al mijn tijden van alle wedstrijden die ik ooit heb gereden,en de omstandigheden waarin? en kan je deze dan vergelijken met je vriendjes die exact de zelfde wedstrijden met gelijke omstandigheden hebben gereden.

SlapHappy
En ik word moe van mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen typen!Timmos schreef:Boys het gaat hier over een mogelijk nk en niet over een baan die eerst wel is werd gereden. En wie nu beter sneller enz is. Dat popegedrag gebeurt dan maar op msn en niet hier. Word beetje moe van..
go on
Go on

SlapHappy
- degoe
- Contacteer:
De baan heeft gewoon alles, lang open stuk, bossen met jumps, veel wortels, off camber, dikke roadgap, super stijl stuk gevolgd door een jump over een beekje, stairgap op t finishpleintje... Zelfs de oude baan vond ik 1 van de betere banen in Duitsland en veel mensen zijn het daarmee eens.
Maar weet nog steeds niet wat jouw favo track is?[/quote]
Ok das een antwoord. ik hou wat meer van steile banen. denk in duitsland ga ik meer voor bad wildbad of bischoffsmais (ook al zijn deze niet mega steil)
mijn fav. baan in eigenlijk wel Scuol in zwitserland samen met schladming in oostenrijk. maar ik denk dat elke baan wel wat heeft,daarom een echte super fav. heb ik niet.
ps wilde je niet ergeren met dit alles. wil me niet op het niveau van sommige hier op het forum laten zakken...(niet tegen jou!!!)
Maar weet nog steeds niet wat jouw favo track is?[/quote]
Ok das een antwoord. ik hou wat meer van steile banen. denk in duitsland ga ik meer voor bad wildbad of bischoffsmais (ook al zijn deze niet mega steil)
mijn fav. baan in eigenlijk wel Scuol in zwitserland samen met schladming in oostenrijk. maar ik denk dat elke baan wel wat heeft,daarom een echte super fav. heb ik niet.
ps wilde je niet ergeren met dit alles. wil me niet op het niveau van sommige hier op het forum laten zakken...(niet tegen jou!!!)
- degoe
- Contacteer:
ok heb je een beetje gelijk in.Timmos schreef:Boys het gaat hier over een mogelijk nk en niet over een baan die eerst wel is werd gereden. En wie nu beter sneller enz is. Dat popegedrag gebeurt dan maar op msn en niet hier. Word beetje moe van..
go on
dus back on topic.
ps kevin10, lijkt me serieus leuk om eens te biken met je,en dit niet om te kijken wie er dan sneller is of niet...hou van een goede uitdaging.
dude..degoe schreef:leuk voor je en waaruit trek jij deze conclusie? heb je al mijn tijden van alle wedstrijden die ik ooit heb gereden,en de omstandigheden waarin? en kan je deze dan vergelijken met je vriendjes die exact de zelfde wedstrijden met gelijke omstandigheden hebben gereden.
de taarten onderaan bij de finish!
zane!