NK Downhill 2008?

Downhill en freeride wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen!

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
larzveenz
Contacteer:
NK Downhill 2008?

Bericht door larzveenz » di jun 24, 2008 8:42 pm

Ik hoorde van een vriend dat er ergens in september in Huy het NK (& BK) Downhill gaat plaatsvinden...
Weet iemand hier meer van? (en is dit uberhaupt waar?)
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

Snorro

Re: NK Downhill 2008?

Bericht door Snorro » zo jun 29, 2008 9:52 pm

larzveenz schreef:Ik hoorde van een vriend dat er ergens in september in Huy het NK (& BK) Downhill gaat plaatsvinden...
Weet iemand hier meer van? (en is dit uberhaupt waar?)
Ik zou zeggen mail de KNWU eens (voordat ze er in september nog eens achter komen dat er nog zoiets als een NK DH is).

Eigenlijk wel jammer dat het niet meer in Rittershausen wordt gehouden, doorgaans veel beter georganiseerd dan in Belgie.

kevinv10

Bericht door kevinv10 » zo jun 29, 2008 11:28 pm

Daarbij is Rittershausen de vetste baan in heel Duitsland.
SlapHappy

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma jun 30, 2008 5:58 pm

kevinv10 schreef:Daarbij is Rittershausen de vetste baan in heel Duitsland.
Dus,je bent zeker nog niet verder geweest als winterberg en rittershausen, er zijn veel betere banen in duitsland.

kevinv10

Bericht door kevinv10 » ma jun 30, 2008 6:27 pm

degoe schreef:
kevinv10 schreef:Daarbij is Rittershausen de vetste baan in heel Duitsland.
Dus,je bent zeker nog niet verder geweest als winterberg en rittershausen, er zijn veel betere banen in duitsland.
Winterberg
Illmenau
Todtnau
Bad Wildbad
Bischofsmais
Willingen
Rittershausen
Steinach

En vergeet vast nog iets...

Maar goed ik heb vast nog niet zoveel banen gezien als een World Cup Superstar als jij.
Vertel ons anders eens welke jij het vetst vind o great sponsored rider... :roll:
Wat ik me er van kan herinneren ben je trouwens helemaal niet zo snel dus het mag best een toontje minder ook :lol:
SlapHappy

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma jun 30, 2008 6:34 pm

Wat ik me er van kan herinneren ben je trouwens helemaal niet zo snel dus het mag best een toontje minder ook :lol:[/quote]

klopt ben ook niet snel meer sinds ik met een kapotte schouder rij, maar ik heb wc gereden! en jij?

enne nog wat,wat heeft dat ermee te maken wat ik van een baan vind?
je kan het niet hebben he dat ik überhaupt sponsoren heb he? Ik heb me al bewezen,nu jij nog. 8)

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma jun 30, 2008 6:39 pm

Oh ja voordat we hier een leuke catfight maken,laten we ons op het wezelijke richten....wat vindt jij zo leuk aan rittershausen? ps dit is gewoon een vraag,meer niet

kevinv10

Bericht door kevinv10 » ma jun 30, 2008 6:43 pm

degoe schreef:Wat ik me er van kan herinneren ben je trouwens helemaal niet zo snel dus het mag best een toontje minder ook :lol:
klopt ben ook niet snel meer sinds ik met een kapotte schouder rij, maar ik heb wc gereden! en jij?[/quote]

Ik niet maar heb genoeg wedstrijden gereden om te weten dat t toch niks zou worden, had jij misschien ook moeten doen! :lol:
De meeste jongens waar ik mee rijd hebben trouwens ook geen World Cups gereden maar ze zijn wel sneller dan jij, maar als je wil krijg je wel een ballon hoor omdat je gesponsord word. :angelnot:

Ik ben trouwens een paar jaar gesponsord door Troy Lee Designs en Utopia Optics maar door mijn eigen zaak en een vriendin in t buitenland had ik gewoon geen tijd meer om veel te rijden ;)
Laatst gewijzigd door kevinv10 op ma jun 30, 2008 6:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
SlapHappy

kevinv10

Bericht door kevinv10 » ma jun 30, 2008 6:48 pm

degoe schreef:Oh ja voordat we hier een leuke catfight maken,laten we ons op het wezelijke richten....wat vindt jij zo leuk aan rittershausen? ps dit is gewoon een vraag,meer niet
De baan heeft gewoon alles, lang open stuk, bossen met jumps, veel wortels, off camber, dikke roadgap, super stijl stuk gevolgd door een jump over een beekje, stairgap op t finishpleintje... Zelfs de oude baan vond ik 1 van de betere banen in Duitsland en veel mensen zijn het daarmee eens.
Maar weet nog steeds niet wat jouw favo track is?
SlapHappy

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma jun 30, 2008 6:49 pm

leuk voor je en waaruit trek jij deze conclusie? heb je al mijn tijden van alle wedstrijden die ik ooit heb gereden,en de omstandigheden waarin? en kan je deze dan vergelijken met je vriendjes die exact de zelfde wedstrijden met gelijke omstandigheden hebben gereden.

maargoed dat ik ben beter als jij ken ik nu wel,we wachten gewoon af en zien dan bij de volgende wedstrijd op een echte baan (geen winterberg snelweg) als ik weer 100% genezen ben wie van ons sneller is..lijkt me een goede challenge,en is beter dan elkaar hier voor weet ik wat uit temaken.

ps je hebt nog steeds niet gezegt wat jij zo leuk aan rittershausen vindt?....nog steeds een gewone vraag...

kevinv10

Bericht door kevinv10 » ma jun 30, 2008 6:50 pm

degoe schreef:leuk voor je en waaruit trek jij deze conclusie? heb je al mijn tijden van alle wedstrijden die ik ooit heb gereden,en de omstandigheden waarin? en kan je deze dan vergelijken met je vriendjes die exact de zelfde wedstrijden met gelijke omstandigheden hebben gereden.

maargoed dat ik ben beter als jij ken ik nu wel,we wachten gewoon af en zien dan bij de volgende wedstrijd op een echte baan (geen winterberg snelweg) als ik weer 100% genezen ben wie van ons sneller is..lijkt me een goede challenge,en is beter dan elkaar hier voor weet ik wat uit temaken.
Haha het zit je best diep he :lol:
SlapHappy

Timmos

Bericht door Timmos » ma jun 30, 2008 6:52 pm

Boys het gaat hier over een mogelijk nk en niet over een baan die eerst wel is werd gereden. En wie nu beter sneller enz is. Dat popegedrag gebeurt dan maar op msn en niet hier. Word beetje moe van..

go on

kevinv10

Bericht door kevinv10 » ma jun 30, 2008 6:54 pm

Timmos schreef:Boys het gaat hier over een mogelijk nk en niet over een baan die eerst wel is werd gereden. En wie nu beter sneller enz is. Dat popegedrag gebeurt dan maar op msn en niet hier. Word beetje moe van..

go on
En ik word moe van mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen typen!

Go on :lol:
SlapHappy

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma jun 30, 2008 6:56 pm

De baan heeft gewoon alles, lang open stuk, bossen met jumps, veel wortels, off camber, dikke roadgap, super stijl stuk gevolgd door een jump over een beekje, stairgap op t finishpleintje... Zelfs de oude baan vond ik 1 van de betere banen in Duitsland en veel mensen zijn het daarmee eens.
Maar weet nog steeds niet wat jouw favo track is?[/quote]

Ok das een antwoord. ik hou wat meer van steile banen. denk in duitsland ga ik meer voor bad wildbad of bischoffsmais (ook al zijn deze niet mega steil)

mijn fav. baan in eigenlijk wel Scuol in zwitserland samen met schladming in oostenrijk. maar ik denk dat elke baan wel wat heeft,daarom een echte super fav. heb ik niet.

ps wilde je niet ergeren met dit alles. wil me niet op het niveau van sommige hier op het forum laten zakken...(niet tegen jou!!!)

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma jun 30, 2008 6:58 pm

Timmos schreef:Boys het gaat hier over een mogelijk nk en niet over een baan die eerst wel is werd gereden. En wie nu beter sneller enz is. Dat popegedrag gebeurt dan maar op msn en niet hier. Word beetje moe van..

go on
ok heb je een beetje gelijk in.

dus back on topic.

ps kevin10, lijkt me serieus leuk om eens te biken met je,en dit niet om te kijken wie er dan sneller is of niet...hou van een goede uitdaging.

kevinv10

Bericht door kevinv10 » ma jun 30, 2008 7:00 pm

BWB Is wel vet maar vind ik geen baan om echt te pushen.
Bischofsmais vind ik weer iets te tam, geen dikke jumps ofzo maar idd wel leuk om te rijden.

Maar no worries hoor, tis maar DP, ik kom hier alleen als ik me verveel of rebels ben :lol:

edit;
Stuur je nog wel een PM ofzo, ben er vandoor nu :angelnot:
SlapHappy

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » ma jun 30, 2008 7:02 pm

k is goed man.

ben altijd in voor een leuke/goede confrontatie....heeft wel wat toch?

Bart

Bericht door Bart » di jul 01, 2008 9:14 am

kevinv10 schreef: ik kom hier alleen als ik me verveel of rebels ben :lol:
Dan moet je wel een heel saai leven hebben, gezien het aantal onnodige posts van jou...

Bart
Fast is a cooperative policy

kevinv10

Bericht door kevinv10 » di jul 01, 2008 4:45 pm

Bart schreef:
kevinv10 schreef: ik kom hier alleen als ik me verveel of rebels ben :lol:
Dan moet je wel een heel saai leven hebben, gezien het aantal onnodige posts van jou...

Bart
Vooral de bbqs in Delft zijn enoooooorm saai, voor de rest valt t wel mee...
SlapHappy

Zane!

Bericht door Zane! » di jul 08, 2008 11:33 am

degoe schreef:leuk voor je en waaruit trek jij deze conclusie? heb je al mijn tijden van alle wedstrijden die ik ooit heb gereden,en de omstandigheden waarin? en kan je deze dan vergelijken met je vriendjes die exact de zelfde wedstrijden met gelijke omstandigheden hebben gereden.

ps je hebt nog steeds niet gezegt wat jij zo leuk aan rittershausen vindt?....nog steeds een gewone vraag...
dude..

de taarten onderaan bij de finish!

zane!

Plaats reactie