Alvast bedankt.
Grtz,

Moderator:Beheerders
ooh vandaar:P ik d8 al waarom krijgt iedereen die het kan dat stuur net boven zn middel zeg maar en ik hem helemaal op me borst maar je moet dus ook door je knieeen!!en je hebt wel beetje een steile dirt nodig lijkt mij??Roel@dTb schreef:Ik kan hem nou ook sinds een paar weken, dus weet nog wel hoe ik het deet:
Als je los bent, trek je het stuur naar je toe( je fiets moet rechtop gaan).Zelf kun je dan wat door de knieën gaan, zodat je stuur meer in je buik komt.
Dat is zeg maar de tuck, gewoon veel oefenen.
Als je dan het stuur in je buik hebt, doe je steeds je handen ietjes los totdat je ze een keer los hebt gegooid(kwam bij mij zomaar op eens), daarna gaat die meestal gewoon goed. Dan kun je ze steeds verder, harder losgooien zodat ze helemaal gestrekt zijn.
Succes, en als je nog vragen hebt hoor ik het wel
Ja beetje door je knieën gaan, maar ook pas trekken als je goed in de lucht bent, niet als je net van de dirt af bent dan ga je achterover heb ik paar dagen geleden gemerkt..Razor0 schreef:ooh vandaar:P ik d8 al waarom krijgt iedereen die het kan dat stuur net boven zn middel zeg maar en ik hem helemaal op me borst maar je moet dus ook door je knieeen!!en je hebt wel beetje een steile dirt nodig lijkt mij??Roel@dTb schreef:Ik kan hem nou ook sinds een paar weken, dus weet nog wel hoe ik het deet:
Als je los bent, trek je het stuur naar je toe( je fiets moet rechtop gaan).Zelf kun je dan wat door de knieën gaan, zodat je stuur meer in je buik komt.
Dat is zeg maar de tuck, gewoon veel oefenen.
Als je dan het stuur in je buik hebt, doe je steeds je handen ietjes los totdat je ze een keer los hebt gegooid(kwam bij mij zomaar op eens), daarna gaat die meestal gewoon goed. Dan kun je ze steeds verder, harder losgooien zodat ze helemaal gestrekt zijn.
Succes, en als je nog vragen hebt hoor ik het wel
Grtz,