goed gefietst moet ik zeggen... +- 40 tot 45 km gereden met een (gelukkig licht) racefietsje aan mijn rechterhand. De heenweg was minder vlot, want de batterijen van mijn gps waren plots leeg en de vooropgestelde route was op auto's berekend, dus plotseling een expressweg zonder fietspad... pfff gedesorienteerd zat ik 2 middelgrote gemeentes naast mijn bestemming. De verkoper zei dat ik een moedige persoon was... hehehe gewoon deel van mijn autoloos bestaan!
maar goed, dat avontuurtje heb ik ook weer gehad en het landschap was prachtig.

dit is hem dus... een oerlelijke paintjob maar dat wordt allemaal gestript.
Borghini ken ik niet echt, Lamborghini wel

de crankset is wel ok, maar het bb aan de linkerkant ziet er minder fraai uit. straks een fotootje van maken.
zadeltje is een keeper (san marco rolls)
ik ben aan het twijfelen over het stuur.
ofwel een chop&flop van het huidige stuur, ofwel een riser omdat ik redelijk groot ben.
dat maakte het naar huis fietsen wel gemakkelijk want het verstelbare stuur van mijn hybride in zijn laagste stand stak nog ver boven de dropbars van mijn transport uit.
mijn inspiratiebron:
http://www.fixedgeargallery.com/2005/de ... chuman.htm
ik ben helemaal gek van deze fiets (hij is mijn wallpaper op het werk... droom droom kwijl) als ik hier een beetje in de buurt kom ben ik al heel blij, maar dit is al geen budgetconversie meer