Hihi, meteen op je pikkie getrapt! Kun je het niet hebben dat je gewoon een domme post hebt geplaatst? Je hebt je bericht na dat van mij wel aangepast... zegt genoeg. En begrijp me niet verkeerd, ik begrijp donders goed wat je bedoelt, je zette het er alleen gewoon helemaal verkeerd neer. Maakt me niks uit hoor, kon het alleen niet laten om er ff een sarcastische reactie op te geven. Je zou mijn reactie ook gewoon volwassen op kunnen nemen in plaats van meteen vol de verdediging in te gaan. Ik bedoelde het ook zeker niet om je af te zeiken, maargoed blijkbaar vat jij het zo op. Zegt meer over jou dan over mij.
Dan nog ff iets, jij zegt dat ik 'altijd zeur' over '15-jarige k*tpubers'... maar ik kan me niet herinneren dat ik zo vaak (of überhaubt OOIT?) daarover heb gezeurd. Bij deze daag ik je dan uit om al die zeurende berichten van mij over die pubers te zoeken en hier mooi neer te zetten of aan mij te PB-en. Denk voortaan ff na voordat je zo'n kansloze beschuldiging doet. Ergens kan ik het me wel voorstellen, je ziet natuurlijk door de bomen het bos niet meer dus het is lastig bij te houden wie hier nou allemaal 15 jaar is en 'altijd zeikt'. Geeft niks hoor

maar wel een beetje jammer dat je dan meteen iemand, in dit geval ben ik dat dan, daarvan gaat 'beschuldigen'.