2008 Specialized SX-Trail.

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Tuup J

Bericht door Tuup J » ma mar 31, 2008 6:13 pm

Loeky schreef:
Tuup J schreef:Als je je zadel omhoog zet heb je goeie geometrie om dan omhoog te biken.

Ow, nooit geweten dat de geo van je bike verandert als je je zadel hoger zet... moet ik ook maar eens proberen dan!
Verstandige mensen weten hoe ik het bedoel.

Altijd zeuren dat er 15 jarige k*tpubers hier zitten, maar zelf gedraag jij je er wel na.
Life begins at the end of your comfortzone.

Loeky

Bericht door Loeky » ma mar 31, 2008 6:42 pm

Hihi, meteen op je pikkie getrapt! Kun je het niet hebben dat je gewoon een domme post hebt geplaatst? Je hebt je bericht na dat van mij wel aangepast... zegt genoeg. En begrijp me niet verkeerd, ik begrijp donders goed wat je bedoelt, je zette het er alleen gewoon helemaal verkeerd neer. Maakt me niks uit hoor, kon het alleen niet laten om er ff een sarcastische reactie op te geven. Je zou mijn reactie ook gewoon volwassen op kunnen nemen in plaats van meteen vol de verdediging in te gaan. Ik bedoelde het ook zeker niet om je af te zeiken, maargoed blijkbaar vat jij het zo op. Zegt meer over jou dan over mij.

Dan nog ff iets, jij zegt dat ik 'altijd zeur' over '15-jarige k*tpubers'... maar ik kan me niet herinneren dat ik zo vaak (of überhaubt OOIT?) daarover heb gezeurd. Bij deze daag ik je dan uit om al die zeurende berichten van mij over die pubers te zoeken en hier mooi neer te zetten of aan mij te PB-en. Denk voortaan ff na voordat je zo'n kansloze beschuldiging doet. Ergens kan ik het me wel voorstellen, je ziet natuurlijk door de bomen het bos niet meer dus het is lastig bij te houden wie hier nou allemaal 15 jaar is en 'altijd zeikt'. Geeft niks hoor ;) maar wel een beetje jammer dat je dan meteen iemand, in dit geval ben ik dat dan, daarvan gaat 'beschuldigen'.

RTG

Bericht door RTG » ma mar 31, 2008 6:51 pm

Over op de pik getrapt zijn gesproken...? :|

Damn ey, doe gewoon even normaal op elkaar reageren en als je iets sarcastisch maar goed bedoelt zet er even een wink bij zodat die andere het dan ook goed opvat. :)
Jammer dat het er soms zo op het forum aan toegaat.

Timmos

Bericht door Timmos » ma mar 31, 2008 7:00 pm

Over op de pik getrapt zijn gesproken...?

Damn ey, doe gewoon even normaal op elkaar reageren en als je iets sarcastisch maar goed bedoelt zet er even een wink bij zodat die andere het dan ook goed opvat.
jammer. Het zou eigenlijk over fietsen moeten gaan ;)

Laten we verder gaan met het topic sx trail over hoe goed te bike is en dat iedereen wel van zo'n bike droomt :D

ik wacht ook nog steeds op foto's zoals dit Afbeelding

wagen vol met demo's en sx trail :angelnot: nou go on!

RTG

Bericht door RTG » ma mar 31, 2008 7:14 pm

Timmos schreef:jammer. Het zou eigenlijk over fietsen moeten gaan ;)
True, true ;)
Foto van m'n demo komt volgende week pas en in het andere topic aangezien deze over de sx gaat. Back ontopic dan maar :)

npj

Bericht door npj » di apr 01, 2008 9:01 am

jongens jongens jongens geef RTG gewoon advies en laat het hele gebeuren achterwegen. En Loeky ik neem aan dat mensen wel weten dat als ze hun zadel omhoog zetten de geo veranderd, je hoeft het er dan niet nog een keer extra in te wrijven. Dacht dat dit een forum was waar je iets met elkaar kan delen en advies etc kan vragen, maar waar je ook kijkt overal worden mensen afgezeken en belachelijk gemaakt. Kan me voorstellen dat mensen niet eens meer zin hebben laat staan niets meer durven posten. Dus laat gewoon je frustraties achterwegen en help elkaar. Ride on

Loeky

Bericht door Loeky » di apr 01, 2008 9:35 am

En Loeky ik neem aan dat mensen wel weten dat als ze hun zadel omhoog zetten de geo veranderd
pardon?

sorry, maar je hebt het zelf dus ook helemaal niet begrepen. Lees het anders nog eens door, maar dan nu zorgvuldig.

Nogmaals, mijn eerste reactie was puur sarcastisch en absoluut niet bedoeld om iemand af te zeiken. Als jullie dat zo willen zien, dan kan ik enkel concluderen dat jullie een stelletje zuurpruimen zijn die gehersenspoeld zijn door het DP-virus. Oftewel jullie gaan meteen van een slechte bedoeling uit hier op het forum.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » di apr 01, 2008 9:57 am

Gaan we weer...... :(

npj

Bericht door npj » di apr 01, 2008 10:40 am

Okay het was een algemeen verhaal. Neem me de moeite niet en ga er niet verder opin.

;)

jaspero

Bericht door jaspero » di apr 01, 2008 10:57 am

Timmos schreef:
Over op de pik getrapt zijn gesproken...?

Damn ey, doe gewoon even normaal op elkaar reageren en als je iets sarcastisch maar goed bedoelt zet er even een wink bij zodat die andere het dan ook goed opvat.
jammer. Het zou eigenlijk over fietsen moeten gaan ;)

Laten we verder gaan met het topic sx trail over hoe goed te bike is en dat iedereen wel van zo'n bike droomt :D

ik wacht ook nog steeds op foto's zoals dit Afbeelding

wagen vol met demo's en sx trail :angelnot: nou go on!
Vergeet me niet de All time favourite Enduro ( die rode ) !! De Sx Trail met Lucht :D

BVP

Bericht door BVP » ma apr 07, 2008 9:47 pm

Iemand enig idee hoe het zit met de SX Trail II 08? Nog veel stuks? M/L?
Grtz!

RTG

Bericht door RTG » ma apr 07, 2008 10:49 pm

Neem contact op met een specialized dealer en ze zouden het je zo moeten kunnen zeggen ;)

Mongui

Bericht door Mongui » di apr 08, 2008 7:23 am

en bij deze....mijn sx'je....eindelijk klaar zoals ik hem wil :-D...sorry voor de slechte beeldkwaliteit...

Afbeelding
Specialized Stumpjumper fsr 07/Specialized sx trail 08

BVP

Bericht door BVP » di apr 08, 2008 12:27 pm

Nagevraagd en uitverkocht.. :)

silas

Bericht door silas » za apr 19, 2008 1:14 pm

datum bekend, 2 mei is hij binnen. en terwijl we hier met heel wat sx kenners te maken hebben. ik rijd graag met een kleine 30 percent sag. mijn frame komt met een 400 veer. ik weeg aangekleed ong 94 kilo. welke veer neem ik best?

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » za apr 19, 2008 4:27 pm

silas schreef:datum bekend, 2 mei is hij binnen. en terwijl we hier met heel wat sx kenners te maken hebben. ik rijd graag met een kleine 30 percent sag. mijn frame komt met een 400 veer. ik weeg aangekleed ong 94 kilo. welke veer neem ik best?
Dan zou 400 net te licht zijn denk ik. Ik weeg met alles aan 79 kg en heb ook een 400 veer in mn SX Trail. Voor mij perfect maar denk dat jij beter met een 450 kunt gaan stoempen. Of een 400 heel hard aandraaien natuurlijk.
Gewoon proberen denk ik, als het niet bevalt kun je altijd nog wat anders doen.
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

Loeky

Bericht door Loeky » zo apr 20, 2008 12:10 pm

larzveenz schreef:Of een 400 heel hard aandraaien natuurlijk.
nou, als je je veer + demper wilt mollen dan moet je dat vooral doen. Max 2 slagen bij draaien, anders sterkere veer nemen.

Yelle

Bericht door Yelle » di apr 22, 2008 11:52 am

Mongui schreef:en bij deze....mijn sx'je....eindelijk klaar zoals ik hem wil :-D...sorry voor de slechte beeldkwaliteit...

Afbeelding
ey koalatje,

koopt u is een een deftig camerake :p ipv altijd die foto's me GSM hahaha :d

grtzzzzz

Plaats reactie