Goofy @ Team SoliD schreef:
en niet gaan biken als niemand anders in 't bos is en dan snel een filmpje maken en deze online plaatsen en onze tracks bloot stellen aan de rest van de bikers, zonder onze toestemming.
Zijn ook mensen die s'weekends werken (Horeca, ben kok, weet jij ook) dus ik bike als de rest na school is of werken. En toestemming? Moeten al die wandelaars en xc-mannen dat ook bij jouw komen vragen..
Is een openbaar bos, iedereen mag er komen en staan waar die wilt.
Ik post een filmpje van jullie track, zeg zelf dat die vet is, en de rest vind de track ook vet. Dus wat is het probleem, alleen maar positieve reacties, jullie willen toch meer bikers na jullie bos trekken, dus nu niet dom gaan zeiken dat ik een filmpje post zonder "jullie toestemming"
En goofy, ik heb niks tegen team solid, zelfs tegen Paul niet (Al denkt hij helaas van wel). Vind het tof wat jullie doen en maken!
Maar bedenk je ook ff een tijd dat jij altijd van die "uitspraken" tegen mij maakte, en dat doe je nog vaak genoeg (kleinnerend gedrag). Dat soort dingen vergeet ik niet, dus kun je ze terug verwachten. En echt serieus bedoeld is het niet.
Keep up the good work met bouwen en graven, en dan kom ik wel biken als de rest werken is of na school

Want alleen dan kan ik.
Kan ik er wat aan doen dat ik het leuk vind om filmpjes te maken en deze te delen met mede bikers.
En nu wil ik gewoon weer vriendjes zijn en normaal doen. Want sommige dingen worden te serieus opgevat dan dat ze bedoeld zijn, zoals die opmerking na jouw goofy.
Cheers
Life begins at the end of your comfortzone.